Wat heb je gebruikt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Mijn handen zijn nu zo zacht als babybilletjes
Die werkjequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben aan die werkje.... Bijna vakantie
Even kijken dan van de week.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens bij De Tuinen zo'n olie gekocht die je niet als nagellak op hoeft te doen. Zit in een klein flesachtig dingetje en dan kun je paar druppels op je vingertoppen doen en inmasseren. Fijn spul.
3,5 week en bijna in Haarlemquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die werkje
Hoe lang vakantie en waar bent u
Je moet je kringspier soepel houden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef hezdunnah het volgende:
Ik steek mijn vinger ook wel eens in de vaseline maar dat is niet om mijn huid mooier te maken.
Verwend rotjoch, ik kots op jequote:
Lemony flutter van Lush.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef hezdunnah het volgende:
welk middeltje helpt goed om mijn nagelriemen te verwennen?
Truequote:
Ja en om makkelijk in en uit te glijdenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet je kringspier soepel houden?
Waar in en uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja en om makkelijk in en uit te glijden
Ok ty ik ga eens kijk ik heb soms van die velletjes die los zitten (eng he) maar verder ziet het er best geil uit al zeg ik het zelf.quote:
quote:
quote:godver jij bent echt gewoon een vrouwelijke versie van een vent.
"Ik wou die en die en zus en zo doen" Ik lach me kapot om je.
Je ruikt zelf lekker, ahhahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Dqod het volgende:
Lushhet ruikt altijd zo vertiefd lekker in die winkels
Hoe weet jij dat?quote:
Ja he? Alleen duurquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Dqod het volgende:
Lushhet ruikt altijd zo vertiefd lekker in die winkels
quote:
Kom je al bij je prostaat?quote:
Ja, daarom kom ik daar niet zovaak, ik ben veel te arm voor die shitquote:
Doe normaalquote:
goed hoor, net nog door de wasstraat mee geweest, hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Bobby. Hoe is het met je penis?
[..]
Ok. :p
Oh ja, dat wilde ik nog een keer proberen.quote:
Goed om te horen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
goed hoor, net nog door de wasstraat mee geweest, haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |