dkut is naturel, die wil het zonder kunnen. En voor het gevoel houdt ze haar clit vast om te richten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook speciale plastuitjes voor
Wat. Waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
DIE KOCHT IK TOCH KUT MAAR GEEN REMOVER, WANT VOLGENS DIE MUTS BIJ DE KASSA MOET HET ER OVER 2 DAGEN WEER AF
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dkut is naturel, die wil het zonder kunnen. En voor het gevoel houdt ze haar clit vast om te richten.
Nou.. Dan moest je er een laag opdoen.. En dan morgen nog een.. En dan weer verwijderen en overnieuw enzo.. En dat 14 dagen, jawelquote:
Oh zo. Ik deed het vaak onder m'n gewone nagellak. Yolo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Dan moest je er een laag opdoen.. En dan morgen nog een.. En dan weer verwijderen en overnieuw enzo.. En dat 14 dagen, jawel
Nagelolie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef hezdunnah het volgende:
welk middeltje helpt goed om mijn nagelriemen te verwernnen?
Ja, maar ik durf niet zodanig op het randje te levenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zo. Ik deed het vaak onder m'n gewone nagellak. Yolo.
Door het er met een toverstaf op te sprinkelen.quote:
Waar haal je dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door het er met een toverstaf op te sprinkelen.
GEWOON WRIJVEN, GVD, WAT DENK JE ZELF.
Spugen, draaien, dompelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door het er met een toverstaf op te sprinkelen.
GEWOON WRIJVEN, GVD, WAT DENK JE ZELF.
Nagelwinkel.quote:
He just did HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xDquote:
Ok, want ik gebruik vaseline daarvoor, maar het wordt niet zo mooi als ik wil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nagelwinkel.
Je kunt trouwens ook gewoon handcrème gebruiken en dan alleen op je vingers beetje doen. Of gewoon Vaseline, als je niet met gekke spulletjes in de weer wil.
kutwijfquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
He just did HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD
Zal hem ook even voor je uitleggen, de grap was jij
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Mijn handen zijn nu zo zacht als babybilletjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nagelwinkel.
Je kunt trouwens ook gewoon handcrème gebruiken en dan alleen op je vingers beetje doen. Of gewoon Vaseline, als je niet met gekke spulletjes in de weer wil.
Kom kroelen, lekker conducteurtjequote:
Ik heb ooit eens bij De Tuinen zo'n olie gekocht die je niet als nagellak op hoeft te doen. Zit in een klein flesachtig dingetje en dan kun je paar druppels op je vingertoppen doen en inmasseren. Fijn spul.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, want ik gebruik vaseline daarvoor, maar het wordt niet zo mooi als ik wil.
Dat gaat lastig, ze is gebannedquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Salatrel het volgende:
Ik wil mijn vinger ook wel eens in vaseline steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |