Sinds een meisje een keer een ruft liet terwijl we bezig waren, is dat niet meer hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, zitten heus wel fijne exemplaren tussen hoor.Maar ik vind kusjes en likjes op de borst geven leuker dan kusjes en likjes op de bil.
Je mag het wel toegeven hoor. De meeste mannen zijn weg van mijn billen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou die ook absoluut niet willen zien, dus fijn om te zien dat we op dezelfde goflengte zitten.
Je bent ook echt net een vent hequote:
Disaster...quote:
quote:
Koop nail hardener dan, dombo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:58 schreef Dqod het volgende:
That's me, ppl
Zo rol ik
Niet door m'n eigen plas, tho :$
Oh en vandaag kocht ik nagellak voor m'n nageltjes om ze steviger te maken, zodat ik beter kan krabben ehMaar toen vergat ik remover te kopen.. FML
Zou me serieus niks verbazen als ze dat wel eens heeft gedaan/ geprobeerdquote:
DIE KOCHT IK TOCH KUT MAAR GEEN REMOVER, WANT VOLGENS DIE MUTS BIJ DE KASSA MOET HET ER OVER 2 DAGEN WEER AFquote:
Hebben ze tegenwoordig ook speciale plastuitjes voorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou me serieus niks verbazen als ze dat wel eens heeft gedaan/ geprobeerd
Ado stahpquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou me serieus niks verbazen als ze dat wel eens heeft gedaan/ geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |