Jokkebrokquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel iets gedaan hoor, ik jokte
Rot opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Renesite het volgende:
Whehehe, trolololo op FB.
Ik ging slapen..
Is niet goed, staat niet in 050.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze wil ik
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=971143
Maar daar ga ik ook niet studerenquote:
Ow... ja, je kan reizen. Wel ver, Enske.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar daar ga ik ook niet studeren
gelikedquote:
Account aanmaken, maar je kan ook inloggen met facebookquote:
dat ben ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Renesite het volgende:
er wil een moeilijke naam mij toevoegen op facebook. Run forester, run!!!
Daag![]()
Byequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Renesite het volgende:
er wil een moeilijke naam mij toevoegen op facebook. Run forester, run!!!
Daag![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
Etsu, voor een prins moet je een kikker kussen. Geen hond.
Een hond is lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
Etsu, voor een prins moet je een kikker kussen. Geen hond.
Oh, geen zin inquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Account aanmaken, maar je kan ook inloggen met facebook
inhoud van cursussen overzetten naar een nieuwe leeromgevingquote:
baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Tussen 7.6 en 8.6 voor Engels NOEM ME BAAS
Oh oké, lekker werken wel vanuit huisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
inhoud van cursussen overzetten naar een nieuwe leeromgeving
En dan heb je straks een 3quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou wel hoger halenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Keytar masterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik had een 9,6 voor engelse SEquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Ochquote:
Jupquote:
Ik lig in bad en ruik naar lavendel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben ook mijn boek over recht aan het samenvatten. Pen en papier. #oldskool
ik had een 10 en vervolgens een 9.6 voor luistertoets van Engels die we oefenden in de klas. Echte luistertoets had ik een 7.2quote:
Ik heb gelukkig ook heel veel vrijheid op m'n werk, is heel chill!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
JupZelf uren inplannen is heel chill
Trouwens leuk dat jij 'mijn' wijk kent. Veel mensen kennen Islington helemaal nietquote:
oh dat is wel enorm jammer dan weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik had een 10 en vervolgens een 9.6 voor luistertoets van Engels die we oefenden in de klas. Echte luistertoets had ik een 7.2
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik had een 10 en vervolgens een 9.6 voor luistertoets van Engels die we oefenden in de klas. Echte luistertoets had ik een 7.2
Zoeken ze nog mooie mannen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook heel veel vrijheid op m'n werk, is heel chill!
Kan gewoon per maand m'n uren opgeven, dus in mij had ik bijna geen tijd dus maar 20 uur gewerkt, maar in juni al veel meer dus dan werk ik 60 uur.En vervanging kan ik desnoods 1 uur van te voren nog aanvragen, hoef niet 2 weken van te voren vrij te vragen ofzo.
Tja ben er zelf heen gegaan voor Arsenal, toffe wijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Trouwens leuk dat jij 'mijn' wijk kent. Veel mensen kennen Islington helemaal niet
Had slecht geslapen en twee luistertoetsen achter elkaar, Engels als laatstequote:
Dat is trouwens iets verder dan waar ik woon. Ik zit meer bij Highbury/Islington en Angelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja ben er zelf heen gegaan voor Arsenal, toffe wijk!
Sorry, ik was gewoon flauw bezigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Had slecht geslapen en twee luistertoetsen achter elkaar, Engels als laatstedaar gaat je concentratie
overigens volgde ik van de Frans luistertoets geen zak en heb ik alles gegokt aan de hand van het videodeel5.9
Highbury ken ik ook wel, Angel nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is trouwens iets verder dan waar ik woon. Ik zit meer bij Highbury/Islington en Angel
Dat is wel heel chillquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook heel veel vrijheid op m'n werk, is heel chill!
Kan gewoon per maand m'n uren opgeven, dus in mij had ik bijna geen tijd dus maar 20 uur gewerkt, maar in juni al veel meer dus dan werk ik 60 uur.En vervanging kan ik desnoods 1 uur van te voren nog aanvragen, hoef niet 2 weken van te voren vrij te vragen ofzo.
Niet meer sinds gisteren. Heb nu klassieke radio op voor het samenvatten.quote:
langequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik in ga liggen dat t water tot m'n schouders komt
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt me wel leuk werk, toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]Nou ik kan het best vragen. Op het moment bestaat het vaste team alleen maar uit het vrouwelijk geslacht.
Gezellig, maar ook wel erg jammer.
Nja jij hebt het geluk dat je alleen werkt, ik heb gewoon school er naast natuurlijk dus dan gaat het soms wel eens door elkaar lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel heel chillik had vorige week 35 uur bij de AH, maar de komende weken maar 20/16 uur. Maar dan heb ik geluk dat ik dat thuiswerk heb
En dat vrijvragen is wel heel fijn, vervanging zoeken hier is soms best vervelend. Gelukkig nog niet vaak hoeven te doen, maar ik heb zelf wel veel mensen geholpen dus zij mogen mij dan wel terug helpen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet meer sinds gisteren. Heb nu klassieke radio op voor het samenvatten.
[..]
lange
OMG Angel is echt de leukste locatie voor kroegjes en restaurantsquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
Engels luistertoets
Ik stond een 2,5 op SE, toen moest ik zo'n luistertoets doen maar dat kan ik niet. Ze gingen met ondertiteling voor me fixen en zou t later maken. 1 maand later ofzo.
Klasgenote heeft t gemaakt en bij t nabespreken had ze de juiste antwoorden overgeschreven van alle drie versies en dat heb ik uit m'n hoofd geleerd.
Resultaat: 8,7
SE cijfer steeg naar 5,1 ofzo.ben d'r nog altijd dankbaar
Maar dan ben ik de enige manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is geweldig werkEcht onwijs leuk. Leuke collega's ook.
Nicequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG Angel is echt de leukste locatie voor kroegjes en restaurants
Upper Street heeft de meeste kroegen en restaurant waar dan ook in de UK![]()
Ik kan gelukkig altijd naar huis lopenquote:
Ja ik heb ook best geluk dat ik twee baantjes heb in deze tijd volgens mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Nja jij hebt het geluk dat je alleen werkt, ik heb gewoon school er naast natuurlijk dus dan gaat het soms wel eens door elkaar lopen
Ja, daarom ga ik ook graag uit in Angel en niet verder wegquote:
Ze waren heel trots op me dat ik zo hoog had gehaaldquote:
Ik vind Green Street Hooligans een super gave film, gaat over West Ham en Millwall, klinkt jou wel bekendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik ook graag uit in Angel en niet verder weg![]()
hahahahahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze waren heel trots op me dat ik zo hoog had gehaaldik natuurlijk heel verbaasd doen en juichen enzo
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze waren heel trots op me dat ik zo hoog had gehaaldik natuurlijk heel verbaasd doen en juichen enzo
BACKDOOR LOVERquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat filmpje van gisteren was wel leuker hoor. Die staat nu weer aan.
Ken de film overigens nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind Green Street Hooligans een super gave film, gaat over West Ham en Millwall, klinkt jou wel bekend
ik al sinds 5.42, boksquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al sinds half 6 wakker en was de hele dag zo moe, en nu zit ik vol met energiewatsdit
12 minuten maarquote:
Ik kijk niet veel TV of films maar zal proberen het te onthoudenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel TV of films maar zal proberen het te onthouden
Hou maar eens 12 minuten je adem inquote:
weet je nog dat wij gingen testen hoe lang we onze adem in konden houdenquote:
Dat wordt ballenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
Morgen m'n essay ophalen om 11 uur, ben benieuwd wat ik hebzit al een maand te wachten. Dan naar t gemeentehuis want paspoort is verlopen en dan samenvattingen kopen voor tentamens en dan komt
Paxcon
hier.
Kan dus uitslapen
Nou je het zegt wel jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je nog dat wij gingen testen hoe lang we onze adem in konden houden
Was voor VAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jonge ik gebruik toch hartjes en dan ga jij emogiffen
wat.quote:
wijquote:
Ja, wij zijn gewoon geweldig inderdaadquote:
Het voelt aan als korterquote:
Jij zou gaan lerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het voelt aan als korterIk heb wel het idee dat het steeds beter gaat ,dus dat is goed
Ook dit verdient weer eenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nou maar je schoonheidsslaapje houden, morgen moet je wel fit zijn om m'n bank te testen.
quote:
Ik heb een hekel aan dat soort postsquote:
Ik ga toch zo slapen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NEEEEEE
Nu ga ik de rest van de avond meelezen
Ik dacht ook dat het korter was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het voelt aan als korterIk heb wel het idee dat het steeds beter gaat ,dus dat is goed
Waarom kijk jij scheel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom heb je een Victor Reinier plaatje?
Haha, ik heb zo mijn trekjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Redelijk? Je kwam bij mij gewoon als normaal over op de meet toen.
Trek wel een harnas aan, anders kan je morgenavond niet zitten..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh gelukkig, die Etsu is zo'n malle jongen
Ik ben 99% normaal, en ik heb zo mijn dagen. Dat was er in de C1000 zo een.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Trek wel een harnas aan, anders kan je morgenavond niet zitten..
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het korter was.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat je het goed doet. In het begin had ik mijn twijfels omdat ik dacht dat je misschien partijdig zou zijn ofzo. Maar dat is helemaal niet zo.
Ik twijfel of ik moet gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Trek wel een harnas aan, anders kan je morgenavond niet zitten..
hahaha oh jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben 99% normaal, en ik heb zo mijn dagen. Dat was er in de C1000 zo een.
NOG EEN EURO, NOG EEN EURO
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet gaanIs het veilig denk je?
jij dusquote:
NEEE NIET GAAN. ik ga je volgen, want je gaat toch niet slapenquote:
nog steeds een kutmod hoor :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leuk om te horen![]()
Ik had ook wel wat om te bewijzen hoor, zo ineens uit het niets blauw in JNG. Ik snapte het wantrouwen en shizzle.
Ja, het was zo opeens, onaangekondigd, vandaar die gedachtes ook misschienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leuk om te horen![]()
Ik had ook wel wat om te bewijzen hoor, zo ineens uit het niets blauw in JNG. Ik snapte het wantrouwen en shizzle.
Ik blijf nog wel een uurtje in KSC en GRTDOJW posten inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
NEEE NIET GAAN. ik ga je volgen, want je gaat toch niet slapen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
NEEE NIET GAAN. ik ga je volgen, want je gaat toch niet slapen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel een uurtje in KSC en GRTDOJW posten inderdaad
GRTDOJW??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]weet ik wel. Misschien moet ik nog maar eens langs komen want ik laat GRTDOJW een beetje in de steek
dm terug, wel serieus bedoeltquote:
Ik denk dat t verschil zit in de ernst van de zaak. Bv bij een strafzaak kom je met een overtreding bij 1 rechter, maar bij een misdrijf bij meerdere rechters ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Etsu, even een vraagje. Als je een zaak aanhangig wilt maken, kan je dat ook bij een meervoudige kamer of andere plek met meer rechters? Hoe kom je aan meer dan één rechter voor je proces?
Geen Reet Te Doen Op Je Werkquote:
Ja, hulp nodig! Bij een misdrijf waarbij de eis minder dan 12 maanden cel is, dan gaat de zaak toch ook de naar politierechter?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat t verschil zit in de ernst van de zaak. Bv bij een strafzaak kom je met een overtreding bij 1 rechter, maar bij een misdrijf bij meerdere rechters ofzo?
PAX!
Klopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, hulp nodig! Bij een misdrijf waarbij de eis minder dan 12 maanden cel is, dan gaat de zaak toch ook de naar politierechter?
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Etsu, even een vraagje. Als je een zaak aanhangig wilt maken, kan je dat ook bij een meervoudige kamer of andere plek met meer rechters? Hoe kom je aan meer dan één rechter voor je proces?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat t verschil zit in de ernst van de zaak. Bv bij een strafzaak kom je met een overtreding bij 1 rechter, maar bij een misdrijf bij meerdere rechters ofzo?
PAX!
Ja volgens mij is het inderdaad zoiets. Ik weet het ook niet echt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
PAX!
wutquote:
Dan zal t wel goed zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het inderdaad zoiets. Ik weet het ook niet echt.
123quote:
jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het inderdaad zoiets. Ik weet het ook niet echt.
quote:
omgquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
Donderdag een Alpaca ophalen voor mijn werk
ik las alleen iets met repelsteeltje en typ 123quote:
Omg baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
Donderdag een Alpaca ophalen voor mijn werk
quote:
quote:
dan ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
MAAR PAX MOET ZICH NOG MEER SCHAMEN WANT DIE HEEFT HOGERE CIJFERS DAN MIJ!!!!!!
Dan ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
quote:
Dan ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
Dan ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigenlijk schaam ik me.Dat zou ik gewoon moeten weten, maar ik weet 't niet zeker.
ha!quote:
Waar is die vent? Dat is die uit Apeldoorn toch?quote:
Republiek ging superkut, VS wel aardig, maar waren veel minder vragenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Republiek of VS? Of allebei kut?
ik wist die obvious vraag over het Wilhelmus niet[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meervoudige_kamerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik dacht: jullie zullen het wel weten. Dit staat halverwege het eerste hoofdstuk in mijn boek. Maar ja, het mij alleen niet zo duidelijk hoe je daar komt. Morgen vraag ik het wel even.
Ja,volgens mij post hij in SEX SC.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waar is die vent? Dat is die uit Apeldoorn toch?
Lullen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat zitten jullie keihard te lullen en mij te naaien?
Bij die eerste vraag van de VS dacht ik: IK BEN BINNEN!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Republiek ging superkut, VS wel aardig, maar waren veel minder vragen
Ah, thanks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meervoudige_kamer
Ik wist heel veel daarvan, maar soms was het echt van "errrrr... insert bullshit."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij die eerste vraag van de VS dacht ik: IK BEN BINNEN!
antwoord op dm dan!!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waar is die vent? Dat is die uit Apeldoorn toch?
Bij welke vra(a)g(en) dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wist heel veel daarvan, maar soms was het echt van "errrrr... insert bullshit."
daar ging het niet overquote:
Zit op mobiel, stuur me er nog eenquote:
wat moet ik je dan dm'en over vinnnnnnnquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Gewoon. De foto's met zn parapluutjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat moet ik je dan dm'en over vinnnnnnn
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb dezelfde verstuurdquote:
twitter:WillMckenzieNot twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:51:21"I love Justin bieber" well I love McDonalds but you don't see me making an account pretending to be a fucking chicken nugget do you... reageer retweet
Die heb jij he, ik nietquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]seks is vies :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
jij bent voorlopig niet jarigquote:
Wat een baasquote:
genant....quote:
Bij homo's vind ik dat ze het zelf moeten bepalen wat ze seks vinden. Ik vind bij mezelf seks als zegmaar mannetjevrouwtje, je snapt me.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ofcourse.
maar wat versta jij onder seks eigenlijk? hoe zit dat met homo's?
ik heb nog nooit anale seks gehad. daarvoor wacht ik op de ware.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij homo's vind ik dat ze het zelf moeten bepalen wat ze seks vinden. Ik vind bij mezelf seks als zegmaar mannetjevrouwtje, je snapt me.
Al die homo's zouden toch maar iedere keer voor anaal gaan, ik moet er zelf al niet aan denken. Beetje stokslobberen is denk ik als je homo bent al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |