Ik denk dat t verschil zit in de ernst van de zaak. Bv bij een strafzaak kom je met een overtreding bij 1 rechter, maar bij een misdrijf bij meerdere rechters ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Etsu, even een vraagje. Als je een zaak aanhangig wilt maken, kan je dat ook bij een meervoudige kamer of andere plek met meer rechters? Hoe kom je aan meer dan één rechter voor je proces?
Geen Reet Te Doen Op Je Werkquote:
Ja, hulp nodig! Bij een misdrijf waarbij de eis minder dan 12 maanden cel is, dan gaat de zaak toch ook de naar politierechter?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat t verschil zit in de ernst van de zaak. Bv bij een strafzaak kom je met een overtreding bij 1 rechter, maar bij een misdrijf bij meerdere rechters ofzo?
PAX!
Klopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, hulp nodig! Bij een misdrijf waarbij de eis minder dan 12 maanden cel is, dan gaat de zaak toch ook de naar politierechter?
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Etsu, even een vraagje. Als je een zaak aanhangig wilt maken, kan je dat ook bij een meervoudige kamer of andere plek met meer rechters? Hoe kom je aan meer dan één rechter voor je proces?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat t verschil zit in de ernst van de zaak. Bv bij een strafzaak kom je met een overtreding bij 1 rechter, maar bij een misdrijf bij meerdere rechters ofzo?
PAX!
Ja volgens mij is het inderdaad zoiets. Ik weet het ook niet echt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
PAX!
wutquote:
Dan zal t wel goed zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het inderdaad zoiets. Ik weet het ook niet echt.
123quote:
jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het inderdaad zoiets. Ik weet het ook niet echt.
quote:
omgquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
Donderdag een Alpaca ophalen voor mijn werk
ik las alleen iets met repelsteeltje en typ 123quote:
Omg baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
Donderdag een Alpaca ophalen voor mijn werk
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |