Ik dacht ook dat het korter was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het voelt aan als korterIk heb wel het idee dat het steeds beter gaat ,dus dat is goed
Waarom kijk jij scheel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom heb je een Victor Reinier plaatje?
Haha, ik heb zo mijn trekjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Redelijk? Je kwam bij mij gewoon als normaal over op de meet toen.
Trek wel een harnas aan, anders kan je morgenavond niet zitten..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh gelukkig, die Etsu is zo'n malle jongen
Ik ben 99% normaal, en ik heb zo mijn dagen. Dat was er in de C1000 zo een.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Trek wel een harnas aan, anders kan je morgenavond niet zitten..
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het korter was.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat je het goed doet. In het begin had ik mijn twijfels omdat ik dacht dat je misschien partijdig zou zijn ofzo. Maar dat is helemaal niet zo.
Ik twijfel of ik moet gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Trek wel een harnas aan, anders kan je morgenavond niet zitten..
hahaha oh jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben 99% normaal, en ik heb zo mijn dagen. Dat was er in de C1000 zo een.
NOG EEN EURO, NOG EEN EURO
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet gaanIs het veilig denk je?
jij dusquote:
NEEE NIET GAAN. ik ga je volgen, want je gaat toch niet slapenquote:
nog steeds een kutmod hoor :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leuk om te horen![]()
Ik had ook wel wat om te bewijzen hoor, zo ineens uit het niets blauw in JNG. Ik snapte het wantrouwen en shizzle.
Ja, het was zo opeens, onaangekondigd, vandaar die gedachtes ook misschienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leuk om te horen![]()
Ik had ook wel wat om te bewijzen hoor, zo ineens uit het niets blauw in JNG. Ik snapte het wantrouwen en shizzle.
Ik blijf nog wel een uurtje in KSC en GRTDOJW posten inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
NEEE NIET GAAN. ik ga je volgen, want je gaat toch niet slapen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
NEEE NIET GAAN. ik ga je volgen, want je gaat toch niet slapen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel een uurtje in KSC en GRTDOJW posten inderdaad
GRTDOJW??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]weet ik wel. Misschien moet ik nog maar eens langs komen want ik laat GRTDOJW een beetje in de steek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |