quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Gewoon. De foto's met zn parapluutjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat moet ik je dan dm'en over vinnnnnnn
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb dezelfde verstuurdquote:
twitter:WillMckenzieNot twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:51:21"I love Justin bieber" well I love McDonalds but you don't see me making an account pretending to be a fucking chicken nugget do you... reageer retweet
Die heb jij he, ik nietquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]seks is vies :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
jij bent voorlopig niet jarigquote:
Wat een baasquote:
genant....quote:
Bij homo's vind ik dat ze het zelf moeten bepalen wat ze seks vinden. Ik vind bij mezelf seks als zegmaar mannetjevrouwtje, je snapt me.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ofcourse.
maar wat versta jij onder seks eigenlijk? hoe zit dat met homo's?
ik heb nog nooit anale seks gehad. daarvoor wacht ik op de ware.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij homo's vind ik dat ze het zelf moeten bepalen wat ze seks vinden. Ik vind bij mezelf seks als zegmaar mannetjevrouwtje, je snapt me.
Al die homo's zouden toch maar iedere keer voor anaal gaan, ik moet er zelf al niet aan denken. Beetje stokslobberen is denk ik als je homo bent al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |