Jupquote:
Ik lig in bad en ruik naar lavendel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben ook mijn boek over recht aan het samenvatten. Pen en papier. #oldskool
ik had een 10 en vervolgens een 9.6 voor luistertoets van Engels die we oefenden in de klas. Echte luistertoets had ik een 7.2quote:
Ik heb gelukkig ook heel veel vrijheid op m'n werk, is heel chill!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
JupZelf uren inplannen is heel chill
Trouwens leuk dat jij 'mijn' wijk kent. Veel mensen kennen Islington helemaal nietquote:
oh dat is wel enorm jammer dan weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik had een 10 en vervolgens een 9.6 voor luistertoets van Engels die we oefenden in de klas. Echte luistertoets had ik een 7.2
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik had een 10 en vervolgens een 9.6 voor luistertoets van Engels die we oefenden in de klas. Echte luistertoets had ik een 7.2
Zoeken ze nog mooie mannen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook heel veel vrijheid op m'n werk, is heel chill!
Kan gewoon per maand m'n uren opgeven, dus in mij had ik bijna geen tijd dus maar 20 uur gewerkt, maar in juni al veel meer dus dan werk ik 60 uur.En vervanging kan ik desnoods 1 uur van te voren nog aanvragen, hoef niet 2 weken van te voren vrij te vragen ofzo.
Tja ben er zelf heen gegaan voor Arsenal, toffe wijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Trouwens leuk dat jij 'mijn' wijk kent. Veel mensen kennen Islington helemaal niet
Had slecht geslapen en twee luistertoetsen achter elkaar, Engels als laatstequote:
Dat is trouwens iets verder dan waar ik woon. Ik zit meer bij Highbury/Islington en Angelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja ben er zelf heen gegaan voor Arsenal, toffe wijk!
Sorry, ik was gewoon flauw bezigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Had slecht geslapen en twee luistertoetsen achter elkaar, Engels als laatstedaar gaat je concentratie
overigens volgde ik van de Frans luistertoets geen zak en heb ik alles gegokt aan de hand van het videodeel5.9
Highbury ken ik ook wel, Angel nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is trouwens iets verder dan waar ik woon. Ik zit meer bij Highbury/Islington en Angel
Dat is wel heel chillquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook heel veel vrijheid op m'n werk, is heel chill!
Kan gewoon per maand m'n uren opgeven, dus in mij had ik bijna geen tijd dus maar 20 uur gewerkt, maar in juni al veel meer dus dan werk ik 60 uur.En vervanging kan ik desnoods 1 uur van te voren nog aanvragen, hoef niet 2 weken van te voren vrij te vragen ofzo.
Niet meer sinds gisteren. Heb nu klassieke radio op voor het samenvatten.quote:
langequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik in ga liggen dat t water tot m'n schouders komt
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt me wel leuk werk, toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]Nou ik kan het best vragen. Op het moment bestaat het vaste team alleen maar uit het vrouwelijk geslacht.
Gezellig, maar ook wel erg jammer.
Nja jij hebt het geluk dat je alleen werkt, ik heb gewoon school er naast natuurlijk dus dan gaat het soms wel eens door elkaar lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel heel chillik had vorige week 35 uur bij de AH, maar de komende weken maar 20/16 uur. Maar dan heb ik geluk dat ik dat thuiswerk heb
En dat vrijvragen is wel heel fijn, vervanging zoeken hier is soms best vervelend. Gelukkig nog niet vaak hoeven te doen, maar ik heb zelf wel veel mensen geholpen dus zij mogen mij dan wel terug helpen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet meer sinds gisteren. Heb nu klassieke radio op voor het samenvatten.
[..]
lange
OMG Angel is echt de leukste locatie voor kroegjes en restaurantsquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
Engels luistertoets
Ik stond een 2,5 op SE, toen moest ik zo'n luistertoets doen maar dat kan ik niet. Ze gingen met ondertiteling voor me fixen en zou t later maken. 1 maand later ofzo.
Klasgenote heeft t gemaakt en bij t nabespreken had ze de juiste antwoorden overgeschreven van alle drie versies en dat heb ik uit m'n hoofd geleerd.
Resultaat: 8,7
SE cijfer steeg naar 5,1 ofzo.ben d'r nog altijd dankbaar
Maar dan ben ik de enige manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is geweldig werkEcht onwijs leuk. Leuke collega's ook.
Nicequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG Angel is echt de leukste locatie voor kroegjes en restaurants
Upper Street heeft de meeste kroegen en restaurant waar dan ook in de UK![]()
Ik kan gelukkig altijd naar huis lopenquote:
Ja ik heb ook best geluk dat ik twee baantjes heb in deze tijd volgens mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Nja jij hebt het geluk dat je alleen werkt, ik heb gewoon school er naast natuurlijk dus dan gaat het soms wel eens door elkaar lopen
Ja, daarom ga ik ook graag uit in Angel en niet verder wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |