abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_127946256
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Fascinerend topic. Hebben jullie allemaal een ASS?
:Y
  Forum Admin dinsdag 18 juni 2013 @ 14:25:35 #102
232445 crew  Specularium
pi_127946438
Als je er al zo'n last van hebt dat je niet naar een pretpark kunt heb je meer aan een begeleider dan een bandje.
pi_127946444
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:13 schreef Dactylus het volgende:
Hmm, Joki, das waar. Toch vraag ik me af of de dankbaarheid opweegt tegen de sociale druk, zoals bij de zoon van Missbehavin(zo ook bij mij overigens) niet het geval is. Ik blijf erbij, dat als je te of erg gevoelig bent voor prikkels van buiten, plekken als Walibi het best kunt vermijden. Tenzij je jezelf wil leren normaal met dergelijke prikkels om te gaan. Maar of zo een bandje daar dan mee helpt vraag ik me ook af...
Daar heb je ook wel punt. Ik ga er zelf bijvoorbeeld niet heen omdat ik weet dat het mij toch te druk is en er teveel prikkels zijn, wachtrij of niet. Maar je moet het ook nog eens vanuit het hele autistische spectrum bekijken. Iemand met Asperger is heel anders dan iemand met klassiek autisme en het verstand van een 4 jarige of zo. (neem als voorbeeld die jeroen uit de docu "Jeroen Jeroen") Zo'n iemand kan echt niet in een wachtrij. Het gaat ook om mensen met een begeleider, dat zegt al genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 14:27:17 ]
pi_127946461
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:25 schreef Specularium het volgende:
Als je er al zo'n last van hebt dat je niet naar een pretpark kunt heb je meer aan een begeleider dan een bandje.
Zonder begeleider krijg je ook geen bandje.
  Forum Admin dinsdag 18 juni 2013 @ 14:26:52 #105
232445 crew  Specularium
pi_127946486
Dus dat bandje is een beetje dubbelop.
pi_127946541
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef Specularium het volgende:
Dus dat bandje is een beetje dubbelop.
Nee want dat bandje geeft jou en je begeleider toegang zonder wachtrijen.
  Forum Admin dinsdag 18 juni 2013 @ 14:29:01 #107
232445 crew  Specularium
pi_127946566
Dat kan je begeleider dan ook regelen voor je.
pi_127946685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef Specularium het volgende:
Dat kan je begeleider dan ook regelen voor je.
Door een rood bandje aan te vragen bij de Guest Service ja, op vertoon van autipas + doktersattest.
Als jij als begeleider met client aan de achterdeur van een attractie komt vragen of je naar binnen mag en jullie hebben geen bandje dan is het dikke pech.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 14:32:43 ]
  Forum Admin dinsdag 18 juni 2013 @ 14:33:30 #109
232445 crew  Specularium
pi_127946750
Je doet te moeilijk.

Als jouw begeleider laat zien dat hij jouw begeleider is op dat moment kan dit ook.
pi_127946803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef Specularium het volgende:
Je doet te moeilijk.

Als jouw begeleider laat zien dat hij jouw begeleider is op dat moment kan dit ook.
Nope. Check het regelement maar. Anders kan iedereen wel zeggen dat ze daar recht op hebben. Niet voor niets is er ook de eis van een doktersattest bijgekomen. Dat was vroeger niet zo, werd misbruik van gemaakt.. nu moet je dus én een autipas én een doktersattest overleggen.
pi_127947334
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Fascinerend topic. Hebben jullie allemaal een ASS?
Yes.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:00:14 #112
402517 Dactylus
I just watch...
pi_127947896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:25 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel punt. Ik ga er zelf bijvoorbeeld niet heen omdat ik weet dat het mij toch te druk is en er teveel prikkels zijn, wachtrij of niet. Maar je moet het ook nog eens vanuit het hele autistische spectrum bekijken. Iemand met Asperger is heel anders dan iemand met klassiek autisme en het verstand van een 4 jarige of zo. (neem als voorbeeld die jeroen uit de docu "Jeroen Jeroen") Zo'n iemand kan echt niet in een wachtrij. Het gaat ook om mensen met een begeleider, dat zegt al genoeg.
Een Jeroen Jeroen situatie op Walibi lijkt me uberhaupt geen goed idee. En wanneer het om alleen de prikkels gaat(Zoals bij Asperger toch?) zou ik me het ook afvragen. Wil je met drukteprikkels om kunnen gaan, dan is in de rij wachten een goede manier. Wil je daar niet mee omgaan, in elk attractiepark heb je met drukte te maken, mijd die plekken dan. Als je ondanks wat voor autisme je ook hebt, gewoon een keer een pretpark wil bezoeken, ga je gang, maar waarom moet het pretpark er dan voor zorgen dat jij minder prikkels waarneemt? Dat is toch niet hun probleem dunkt mij? Op een dergelijke manier word er echter wel hun probleem van gemaakt.
Wanneer je aantoonbaar lichamelijke problemen hebt, maar ondanks dat toch met (een deel van) de attracties mee kan doen, word het aanpassen natuurlijk een ander verhaal. Een minder validentoilet is niks mis mee. Gezien dat hier niet het onderwerp van discussie is laat ik dat verder achterwege.
... and I hope it's not bothering you.
pi_127948014
Dus als het lichamelijke problemen betreft is er geen probleem als er naar een oplossing wordt gezocht maar als het psychisch is dan heeft men pech? Want dan is het een probleem.. gehandicaptenvoorzieningen kost veel meer, laat die dan ook lekker barsten.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:14:19 #114
402517 Dactylus
I just watch...
pi_127948425
Gehandicaptenvoorzieningen zijn een levensnood, een bezoekje aan Walibi een te verwaarlozen levensbehoefte(zoals ik ermee omga). Overigens, met het aanpassen op lichamelijke problemen moet je ook niet te ver gaan. Als bijvoorbeeld je lichaam half of helemaal verlamd is, kun je best naar een pretpark gaan, maar er zullen erg weinig attracties zijn waar je in kunt. Daar kun je ook moeilijk op aanpassen. Bij epilepsie is het moeilijk grenzen trekken. De een heeft er bijna elke dag last mee, de ander eens in de zoveel tijd of heeft een keer een aanval gehad om er vervolgens nooit meer een te krijgen. Mijn moeder heeft ataxie, die loopt niet heel goed meer. Die gaat ook echt niet in een achtbaan of zo, als ze uit een achtbaan komt zal ze letterlijk een poosje niet meer op haar benen kunnen staan(ze kan wel lopen, mits ze een arm heeft om aan vast te houden).
... and I hope it's not bothering you.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:20:23 #115
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_127951038
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Fascinerend topic. Hebben jullie allemaal een ASS?
De meesten hier wel. Ik ook.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_127952036
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Een Jeroen Jeroen situatie op Walibi lijkt me uberhaupt geen goed idee. En wanneer het om alleen de prikkels gaat(Zoals bij Asperger toch?) zou ik me het ook afvragen. Wil je met drukteprikkels om kunnen gaan, dan is in de rij wachten een goede manier. Wil je daar niet mee omgaan, in elk attractiepark heb je met drukte te maken, mijd die plekken dan. Als je ondanks wat voor autisme je ook hebt, gewoon een keer een pretpark wil bezoeken, ga je gang, maar waarom moet het pretpark er dan voor zorgen dat jij minder prikkels waarneemt? Dat is toch niet hun probleem dunkt mij? Op een dergelijke manier word er echter wel hun probleem van gemaakt.
Wanneer je aantoonbaar lichamelijke problemen hebt, maar ondanks dat toch met (een deel van) de attracties mee kan doen, word het aanpassen natuurlijk een ander verhaal. Een minder validentoilet is niks mis mee. Gezien dat hier niet het onderwerp van discussie is laat ik dat verder achterwege.
Bij mij is het eerder de situatie.
Als ik geregeld ging dan zou ik ook gewoon in de rij staan.
Ik ga geregeld naar het zwembad, het is voor mij erg moeilijk dus ga ik naar het serioren/gehandicaptenuurtje.
Daar pas ik mij aan.

Maar omdat ik haast nooit naar Walibi ga, en ik dan uberhoubt al in een lastige situatie zit (ben dan ook nog eens op vakantie), vraag ik een rood bandje, om drama te voorkomen.
Twiddel
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:47:19 #117
402517 Dactylus
I just watch...
pi_127952123
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Bij mij is het eerder de situatie.
Als ik geregeld ging dan zou ik ook gewoon in de rij staan.
Ik ga geregeld naar het zwembad, het is voor mij erg moeilijk dus ga ik naar het serioren/gehandicaptenuurtje.
Daar pas ik mij aan.

Maar omdat ik haast nooit naar Walibi ga, en ik dan uberhoubt al in een lastige situatie zit (ben dan ook nog eens op vakantie), vraag ik een rood bandje, om drama te voorkomen.
Dan heb je ten minste nog wat aan je dag, dat kan ik begrijpen. Maar, waarin moet je je aanpassen dan?
... and I hope it's not bothering you.
pi_127952195
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Dan heb je ten minste nog wat aan je dag, dat kan ik begrijpen. Maar, waarin moet je je aanpassen dan?
Bij het zwemmen.
Dat het warm is, veel geluid (dus draag ik oordopjes), ik probeer mij zoveel te mengen.
Twiddel
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:49:45 #119
402517 Dactylus
I just watch...
pi_127952232
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Bij het zwemmen.
Dat het warm is, veel geluid (dus draag ik oordopjes), ik probeer mij zoveel te mengen.
Mengen waarin?
... and I hope it's not bothering you.
pi_127952360
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Mengen waarin?
De mensen.
Niet op 1 baan blijven zwemmen omdat je anders tegen mensen aanknalt. Met je hooft erbij blijven dus.
Normaal doen zoals niet in jezelf mompelen, niet boos kijken en als iemand hoi zegt hoi terug zeggen.

Buiten het zwembad heb ik er een stuk minder moeite mee (meestal :) )
Twiddel
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:55:19 #121
402517 Dactylus
I just watch...
pi_127952497
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

De mensen.
Niet op 1 baan blijven zwemmen omdat je anders tegen mensen aanknalt. Met je hooft erbij blijven dus.
Normaal doen zoals niet in jezelf mompelen, niet boos kijken en als iemand hoi zegt hoi terug zeggen.

Buiten het zwembad heb ik er een stuk minder moeite mee (meestal :) )
Ah, zo. Dat zijn inmiddels dingen waar ik niet meer zo bij na hoef te denken. Tenzij ik mezelf erop betrap overigens.
... and I hope it's not bothering you.
  Forum Admin dinsdag 18 juni 2013 @ 17:04:08 #122
232445 crew  Specularium
pi_127952895
Dat zwemmen 's ochtends is ook veel praktischer.

Anders zit je met de halve stad in het bad.
pi_127959168
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:13 schreef Dactylus het volgende:

[..]

PDD-NOS.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_127963339
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Dactylus het volgende:
Gehandicaptenvoorzieningen zijn een levensnood, een bezoekje aan Walibi een te verwaarlozen levensbehoefte(zoals ik ermee omga). Overigens, met het aanpassen op lichamelijke problemen moet je ook niet te ver gaan. Als bijvoorbeeld je lichaam half of helemaal verlamd is, kun je best naar een pretpark gaan, maar er zullen erg weinig attracties zijn waar je in kunt. Daar kun je ook moeilijk op aanpassen. Bij epilepsie is het moeilijk grenzen trekken. De een heeft er bijna elke dag last mee, de ander eens in de zoveel tijd of heeft een keer een aanval gehad om er vervolgens nooit meer een te krijgen. Mijn moeder heeft ataxie, die loopt niet heel goed meer. Die gaat ook echt niet in een achtbaan of zo, als ze uit een achtbaan komt zal ze letterlijk een poosje niet meer op haar benen kunnen staan(ze kan wel lopen, mits ze een arm heeft om aan vast te houden).
Maar lichamelijk gehandicapten kunnen ook zo'n rood bandje krijgen... is dat dan ook "onzin", want die kunnen ook wel in de rij wachten?
Tja, ik vind het wel mooi dat zo'n voorziening er is en het park bepaalt zelf voor wie dat dan wel of niet geldt. Ik snap je probleem niet zo eigenlijk.
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:46:29 #125
402517 Dactylus
I just watch...
pi_127964136
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef Nijna het volgende:

[..]

Maar lichamelijk gehandicapten kunnen ook zo'n rood bandje krijgen... is dat dan ook "onzin", want die kunnen ook wel in de rij wachten?
Tja, ik vind het wel mooi dat zo'n voorziening er is en het park bepaalt zelf voor wie dat dan wel of niet geldt. Ik snap je probleem niet zo eigenlijk.
Hmm, hoe lichamelijk gehandicapt moet je zijn om zo een band te krijgen? Waar trekken ze de grens? Weet je dat ook? Ik heb naar mijn huidige mening dan nog steeds zoiets van, als een lichamelijk al dan geestelijk gehandicapte, of autist sociale druk voelt wanneer hij of zijn in de rij moeilijk loopt te doen, waarom zou hij of zij het dan niet voelen als die persoon voorgaat in de rij? Praktisch zou het ongetwijfeld wat beter zijn, maar ik denk dat als men als beperkte op wat voor manier ook, sociale druk ervaart, denk ik niet dat je er veel mee wint voor de persoon zelf.

Ik zie overigens het volgende als struikelpunt: De attracties in pretparken zijn niet altijd gebouwd op mensen met bepaalde beperkingen. Als ze toch in een dergelijke attractie willen, is dat dan het probleem van degene die erin wil, of van het pretpark? Over mensen die gevoelig zijn voor prikkels net zo: Je weet dat pretparken je een stortvloed aan prikkels doorgeven. Moet je in een rij staan wachten waar andere mensen ook staan, en je word daar zenuwachtig van, dan is dat toch niet het probleem van het pretpark?
Met een dergelijk polsbandje word het mijns inziens wel het probleem van het pretpark gemaakt, en dat steekt me een beetje. Dat neemt overigens niet weg dat er ongetwijfeld mensen zijn die het als uitkomst zien, wie er gebruik van wil maken houd ik niet tegen.
... and I hope it's not bothering you.
pi_127964279
Het is een stukje service, een pretpark is en wordt niet verplicht hier aan mee te werken. Ze bieden het zelf aan.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:55:31 #127
402517 Dactylus
I just watch...
pi_127964486
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:50 schreef YokiKater het volgende:
Het is een stukje service, een pretpark is en wordt niet verplicht hier aan mee te werken. Ze bieden het zelf aan.
Hmm, oke. Daar zal dan vast het een en ander aan vooraf zijn gegaan, maar dat is de discussie niet dus daar zal ik me ook niet over uitweiden.
... and I hope it's not bothering you.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:09:47 #128
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_127965157
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Hmm, oke. Daar zal dan vast het een en ander aan vooraf zijn gegaan, maar dat is de discussie niet dus daar zal ik me ook niet over uitweiden.
Ja geld. Heel simpel. Meer bezoekers op die manier.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_127966905
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nope. Check het regelement maar. Anders kan iedereen wel zeggen dat ze daar recht op hebben. Niet voor niets is er ook de eis van een doktersattest bijgekomen. Dat was vroeger niet zo, werd misbruik van gemaakt.. nu moet je dus én een autipas én een doktersattest overleggen.
Nope, heb die lui gemaild, en ze schreven dat je alleen een doktersverklaring nodig hebt voor een rood bandje, ook met autisme.
Ik kreeg in dezelfde middag al een mail terug, snelle mailservice _O_
Twiddel
  woensdag 19 juni 2013 @ 00:00:06 #130
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_127970644
Zelf vind ik het top dat er zulke opties bestaan, maar ik heb het idee dat in dit geval het meer de bedoeling is voor mensen die anders onmogelijk naar een pretpark hadden kunnen gaan (zeg maar de debielen) dan mensen die alleen maar autisme hebben en een beetje overprikkeld raken.

Zelf zou ik gewoon in de rij gaan staan (hoe verschrikkelijk ik het ook vind!), zou me een beetje rotschamen als ik met zo'n bandje zou mogen voordringen :@
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  woensdag 19 juni 2013 @ 00:16:50 #131
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_127971426
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelf zou ik gewoon in de rij gaan staan (hoe verschrikkelijk ik het ook vind!), zou me een beetje rotschamen als ik met zo'n bandje zou mogen voordringen :@
Dit.. Nu heb ik zelf op het moment van het in de rij staan er geen problemen mee, dus heb het ook niet nodig. Heb er meer last van tijdens carnaval bijvoorbeeld, dat is me eigenlijk te druk. Ik kan me dan wel vermaken maar op sommige momenten wil ik dan eigenlijk gewoon weg.. Gelukkig ga ik de laatste jaren altijd op wintersport tijdens. carnaval :D

Heb op het moment nogal een dipje trouwens, ik begin me te irriteren aan m'n werk. Of vooral, aan het project waaraan ik werk. Ben er eigenlijk wel echt klaar mee.. Een beetje het gevoel dat dat project echt alle energie uit me trekt :(

Hopen dat er binnenkort eens beslissingen gemaakt worden zodat ik tenminste eens normaal verder kan werken..
Life's like music, get the rhythm..
pi_127975757
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:46 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Hmm, hoe lichamelijk gehandicapt moet je zijn om zo een band te krijgen? Waar trekken ze de grens? Weet je dat ook? Ik heb naar mijn huidige mening dan nog steeds zoiets van, als een lichamelijk al dan geestelijk gehandicapte, of autist sociale druk voelt wanneer hij of zijn in de rij moeilijk loopt te doen, waarom zou hij of zij het dan niet voelen als die persoon voorgaat in de rij? Praktisch zou het ongetwijfeld wat beter zijn, maar ik denk dat als men als beperkte op wat voor manier ook, sociale druk ervaart, denk ik niet dat je er veel mee wint voor de persoon zelf.

Ik zie overigens het volgende als struikelpunt: De attracties in pretparken zijn niet altijd gebouwd op mensen met bepaalde beperkingen. Als ze toch in een dergelijke attractie willen, is dat dan het probleem van degene die erin wil, of van het pretpark? Over mensen die gevoelig zijn voor prikkels net zo: Je weet dat pretparken je een stortvloed aan prikkels doorgeven. Moet je in een rij staan wachten waar andere mensen ook staan, en je word daar zenuwachtig van, dan is dat toch niet het probleem van het pretpark?
Met een dergelijk polsbandje word het mijns inziens wel het probleem van het pretpark gemaakt, en dat steekt me een beetje. Dat neemt overigens niet weg dat er ongetwijfeld mensen zijn die het als uitkomst zien, wie er gebruik van wil maken houd ik niet tegen.
Ik denk dat het niet zozeer een "probleem" is voor het pretpark...
Ik kan me er wel wat bij indenken dat als je heel graag naar een pretpark wilt, maar weet dat het je door de prikkels veel energie zal kosten en je kan door eventueel gebruik te maken van zo'n rood bandje, een beetje energie besparen. Dan kan ik me voorstellen dat je er gebruik van maakt.

Al zou ik me er zelf wat opgelaten bij voelen en er niet zo gauw gebruik van maken, maar als het voor iemand het verschil maakt tussen de mogelijkheid om af en toe toch een pretpark te bezoeken of helemaal niet... ik zou zeggen, de mogelijkheid is er, dus zonodig gebruiken!
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:49:38 #133
402517 Dactylus
I just watch...
pi_127977136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:55 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet zozeer een "probleem" is voor het pretpark...
Ik kan me er wel wat bij indenken dat als je heel graag naar een pretpark wilt, maar weet dat het je door de prikkels veel energie zal kosten en je kan door eventueel gebruik te maken van zo'n rood bandje, een beetje energie besparen. Dan kan ik me voorstellen dat je er gebruik van maakt.

Al zou ik me er zelf wat opgelaten bij voelen en er niet zo gauw gebruik van maken, maar als het voor iemand het verschil maakt tussen de mogelijkheid om af en toe toch een pretpark te bezoeken of helemaal niet... ik zou zeggen, de mogelijkheid is er, dus zonodig gebruiken!
Hmm, das ook weer zo. Ik zou er in elk geval helemaal geen gebruik van maken, die opgelatenheid die je aangeeft is me voldoende om het te laten...
... and I hope it's not bothering you.
pi_128108829
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelf vind ik het top dat er zulke opties bestaan, maar ik heb het idee dat in dit geval het meer de bedoeling is voor mensen die anders onmogelijk naar een pretpark hadden kunnen gaan (zeg maar de debielen) dan mensen die alleen maar autisme hebben en een beetje overprikkeld raken.

Zelf zou ik gewoon in de rij gaan staan (hoe verschrikkelijk ik het ook vind!), zou me een beetje rotschamen als ik met zo'n bandje zou mogen voordringen :@
Ik zou me er ook niet prettig bij voelen. Bovendien vraag ik me af of z'n bandje wel helpt. De prikkels zijn er sowieso al.
signatuurloos
  zaterdag 22 juni 2013 @ 07:45:13 #135
402517 Dactylus
I just watch...
pi_128110290
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 02:16 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik zou me er ook niet prettig bij voelen. Bovendien vraag ik me af of z'n bandje wel helpt. De prikkels zijn er sowieso al.
Dat bedoel ik dus.
... and I hope it's not bothering you.
pi_128110386
Een van mijn fieps heeft een nieuw hoogtepunt.
Nieuw speeltje





:P
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:09:41 #137
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_128111384
Okee, ik zat een tijdje in de friendzone en ik probeerde me nogal los te maken van haar, maar nu heeft ze bijna een relatie met een ander en dat komt nogal hard aan :'( Vooral omdat eigenlijk iedereen in onze omgeving er al vanuit ging dat we een relatie hadden. :7

Auw :'(

Stomme ik |:(
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:01:01 #138
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_128112184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:06 schreef YokiKater het volgende:
Een van mijn fieps heeft een nieuw hoogtepunt.
Nieuw speeltje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:P
Vet! :D

Is de fiep het filmen of dat luchtvaartuig? Heb pas een GoPro gekocht, ook leuk om daar mee aan te rommelen.. Lukt alleen nog niet erg, hij loopt steeds vast :( Nu aan het updaten, dan zou het verholpen moeten zijn :) Ik wil nu wel een filmpjes gaan maken van het kitesurfen..

quote:
9s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:09 schreef BenX_95 het volgende:
Okee, ik zat een tijdje in de friendzone en ik probeerde me nogal los te maken van haar, maar nu heeft ze bijna een relatie met een ander en dat komt nogal hard aan :'( Vooral omdat eigenlijk iedereen in onze omgeving er al vanuit ging dat we een relatie hadden. :7

Auw :'(

Stomme ik |:(
Aah, the friendzone.. Die ken ik :P
Life's like music, get the rhythm..
pi_128112242
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:01 schreef NoComment het volgende:

[..]

Vet! :D

Is de fiep het filmen of dat luchtvaartuig? Heb pas een GoPro gekocht, ook leuk om daar mee aan te rommelen.. Lukt alleen nog niet erg, hij loopt steeds vast :( Nu aan het updaten, dan zou het verholpen moeten zijn :) Ik wil nu wel een filmpjes gaan maken van het kitesurfen..
Nou ik ben gek op luchtvaart en helikopters in het bijzonder. Maar filmpjes maken vanuit de lucht vind ik ook erg gaaf dus het is een beetje van beide.
De camera die er op de foto's onderhangt gebruik ik normaal op mijn fiets, ik krijg hem niet stevig genoeg gemonteerd op het toestel dus er komt binnenkort ook een GoPro.
Die stond toch al op het verlanglijstje en de ophangbeugel van het toestel is speciaal gemaakt voor een GoPro.

Dus na wat oefenen en als ik goed in mijn vel zit om naar buiten te gaan dan ga ik leuke filmpjes maken.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:06:04 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_128113496
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Het is toch mooi als iemand die anders niet naar Walibi kan door deze regel tóch wel heen kan gaan? Of gun je dat die mensen niet?
Voor mij blijft het sowieso te druk, met of zonder wachtrijen. Het is dan ook geen kwestie van niet willen, zoals jij het omschrijft, maar het niet kunnen.

En de autipas is er in eerste instantie voor een heel ander doel
www.autipas.nl
Hier een autipas. Nog maar 1 keer gebruikt, zodat ik als begeleider van mijn zoontje (die een abonnement heeft) mee kon. Mijn eigen autipas bleef ongebruikt. Beetje raar eigenlijk, want een kind van 5 kan toch niet alleen naar de dierentuin, maar ik ben daar in heel simpel. Als het kan, dan wil ik het ding best gebruiken. Er zijn zat dingen die ik laat omdat ik het niet trek, waar er geen oplossing is en ik dus gewoon dingen niet kan doen. Als ik dan een keer plezier kan hebben van zo'n pas, is dat eindelijk eens een keer een voordeel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 23 juni 2013 @ 14:37:38 #141
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_128149743
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier een autipas. Nog maar 1 keer gebruikt, zodat ik als begeleider van mijn zoontje (die een abonnement heeft) mee kon. Mijn eigen autipas bleef ongebruikt. Beetje raar eigenlijk, want een kind van 5 kan toch niet alleen naar de dierentuin, maar ik ben daar in heel simpel. Als het kan, dan wil ik het ding best gebruiken. Er zijn zat dingen die ik laat omdat ik het niet trek, waar er geen oplossing is en ik dus gewoon dingen niet kan doen. Als ik dan een keer plezier kan hebben van zo'n pas, is dat eindelijk eens een keer een voordeel.
Nooit geweten dat daar pasjes voor zijn.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 23 juni 2013 @ 14:41:19 #142
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128149952
quote:
10s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef cvboer het volgende:

[..]

Nooit geweten dat daar pasjes voor zijn.
Snel ga d'r één halen. :P
Hallon!
  zondag 23 juni 2013 @ 15:09:22 #143
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_128151497
quote:
10s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:41 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Snel ga d'r één halen. :P
:P Daar kom ik niet voor in aanmerking.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:45:04 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_128164746
quote:
10s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef cvboer het volgende:

[..]

:P Daar kom ik niet voor in aanmerking.
Als je met mij meegaat naar Dierenpark Amersfoort, mag jij gratis :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128167922
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nee :)

Maar ik wilde alleen mijn visie op de hele stoornissen industrie delen
Doe maar niet.
Ja doei.
pi_128167924
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ben geïnteresseerd, wil jullie niet de grond in stampen.
Noem het dan ook geen onzin.
  zondag 23 juni 2013 @ 21:35:46 #147
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_128167928
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ben geïnteresseerd, wil jullie niet de grond in stampen.
Leugen van de dag! :D

Maar wacht, ik moet natuurlijk wel eerst bewijzen dat hij liegt he? :')
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  zondag 23 juni 2013 @ 21:36:34 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_128167988
Bedtijd! Slaap lekker :P :z
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 23 juni 2013 @ 21:36:53 #149
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_128168011
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef Troel het volgende:
Bedtijd! Slaap lekker :P :z
Trusten! :W
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_128168047
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef Troel het volgende:
Bedtijd! Slaap lekker :P :z
Slaap lekker.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')