SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
appel/banaan/druif erdoor.. Ik vind het nog steeds heerlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:03 schreef Qwea het volgende:
Ik hoef voorlopig geen kwark meer![]()
Het smaakt niet meer. Ook niet met cruesli
Heb je een recept?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:47 schreef Zeester het volgende:
Mijn avondeten was echt lekker. Ik had me voorgenomen om meer vis te eten, maar dat komt er zelden van. Niet omdat ik niet dol ben op vis, maar meer omdat het niet zo in mijn systeem zit, en ik weinig recepten ken met vis. Maar groene curry is met kabeljauw echt heerlijk, een stuk lekkerder ook dan met kipfilet (sowieso geen fan van...)!
Het was gewoon zo'n zakje groene curry van AH excellent. Ik was lui en zelf curry maken is me iets te ingewikkeld. Maar had het gemaakt met diepvries kabeljauw, doperwten (vriezer), boontjes (vriezer) en een paprika. En was echt smakelijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon magere kwark nemen Qwea, die optimel zooi is echt vies! Zelf fruit er door (diepvries) blauwe bessen etc!
[..]
Heb je een recept?
oh verdomd ja, daar moest ik ook nog op lettenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Vis
Oh, ik heb vandaag elke keer als ik opstond of een stukje moest lopen op mijn werk mijn stopwatch ingedrukt en weer uit als ik weer ging zitten. Te veel zitten is megaslecht en ik wilde wel eens weten hoeveel ik nu zit op het werk. Nou, het viel me echt reuze meeIk heb vandaag 4 uur en 10 minuten gestaan/gelopen op mijn werk. Daar kom ik denk ik thuis niet aan toe!
Die wil ik ook zien te bemachtigen. Maar ik heb al 2 jamie kookboeken waar ik nooit wat uit heb gemaakt dus niet zo nuttig misschien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kan je nou geen fan zijn van kipfilet?. Meest gegeten vleessoort hier.
Ik heb Jamie in 15 minuten gekocht en er staan zoveel lekkere dingen in.
Ik ben een beetje verliefd op Jamie dus ik vind het allemaal primaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Da's meer Jamie in een half uur, maar de recepten schijnen wel lekker te zijn
IK OOK!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Jamie dus ik vind het allemaal prima.
Er was een topic in CUL waar ze het in 15 min probeerden te doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik vind het niet erg om er 20 minuten van te maken (in het boek zegtie ook dat het geen wedstrijd is) maar het idee van snelle maar vooral lekkere en gezonde maaltijden (gemiddeld 560 kcals) vind ik top. En op z'n Jamie's, dus lekker rustiek vaak. En ik bedenk me er dan bij hoe hij trots toekijkt natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was een topic in CUL waar ze het in 15 min probeerden te doenEn ik las een artikel in de krant waar ze het 3 koks lieten doen en daar haalde er maar 1 de 15 minuten van
(en die hadden alles al voorgesneden klaarstaan... )
Daar heb ik dit weekend over getwijfeld!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kan je nou geen fan zijn van kipfilet?. Meest gegeten vleessoort hier.
Ik heb Jamie in 15 minuten gekocht en er staan zoveel lekkere dingen in.
Dat is 'low fat meals in minutes' toch? Die heb ik ook, groot fan!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnen vooral wel lekkere gerechten te zijn dusSnel is een rekbaar begrip, maar je moet er geen 15 minuten op zetten als dat niet haalbaar is.
Verder ben ik erg fan van Ainsley Harriott, ik heb een paar boeken van hem en hier heb ik het meest uit gekookt:
[ afbeelding ]
Ik vind van wel! Maar je kan ook de afleveringen ff downloaden en kijken of je er iets lekkers tussen ziet zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar heb ik dit weekend over getwijfeld!Doen dus?
Ja, je hebt magere franse kwark en magere biogarde kwark. Ik koop meestal de franse want die is goedkoper. Ik heb net mijn bakje op met een paar scheppen kwark, een appel en een nectarine en barst zowat zo vol zit ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Qwea het volgende:
Zeester, magere kwark van AH merk? Meh, ik ga het maar met appel oid proberen idd. Die optimel hoef ik echt niet meer.
Ik koop binnenkort gewoon de snelle vegetarierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnen vooral wel lekkere gerechten te zijn dusSnel is een rekbaar begrip, maar je moet er geen 15 minuten op zetten als dat niet haalbaar is.
Verder ben ik erg fan van Ainsley Harriott, ik heb een paar boeken van hem en hier heb ik het meest uit gekookt:
[ afbeelding ]
Ja, dat Jamie dat in 15 minuten kan, wil niet zeggen dat ik dat ook kanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Post dat maar niet in Slank, daar werd Jamie onlangs vies genoemd (ivm kwijlen en afgebeten nagels).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog één ding. Bij Ainsley vraag ik me tijdens ready steady cook altijd af of hij tijdens de seks ook constant zulke flauwe grapjes maakt met dat melige lachje erachter, of dat hij dan ineens de zwoele neger wordt.
Dingen zoals pancakemix en whipped cream zijn voor mij veel te logisch om zelf te maken, maar heel veel andere dingen natuurlijk niet. Toch eens wat dingen proberen! Ketchup bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef Ruby88 het volgende:
Ik kwam net dit linkje tegen: allemaal voer om heel makkelijk zelf te maken.
Een enkele tip voerde ik zelf al uit, maar de meeste nog niet, terwijl dat best kan eigenlijk.
De lokale winkelstraat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil kleren en schoenen kopen!
Iemand adresjes?
Nadat ik een recept een keer gekookt heb red ik het makkelijk (anders in 20 minuten ofzo, omdat ik tijd nodig heb om te lezen). Het recept met bietjes, asperges en ovenei red ik zelfs binen 10 minuten. Moet ik echt wachten tot het ei klaar is en kan ik ondertussen in alle rust een boekje lezen oid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was een topic in CUL waar ze het in 15 min probeerden te doenEn ik las een artikel in de krant waar ze het 3 koks lieten doen en daar haalde er maar 1 de 15 minuten van
(en die hadden alles al voorgesneden klaarstaan... )
*opslaat*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef Ruby88 het volgende:
Een enkele tip voerde ik zelf al uit, maar de meeste nog niet, terwijl dat best kan eigenlijk.
Hee handig, thanks!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef Ruby88 het volgende:
Zalandooooooooooooo!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil kleren en schoenen kopen!
Iemand adresjes?
Ik haat passen. En ik haat de drukte van de stad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De lokale winkelstraat?
(ik hou van passenen terugsturen vind ik zoooo vervelend).
(kan je later altijd nog kijken of hetzelfde artikel online te krijgen is ind e maat die je past)
*Heeft webshop geopendquote:
Ik heb nu een mooi rood jurkje aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*Heeft webshop geopend
Ik moet er nog steeds aan wennen dat mijn haar oranje/rood is. Iedere keer als ik een mooi rood jurkje zie denk ik: "JAAA TOF!"
Oh nee, toch niet.
Ik bestel wel eens in twee maten als ik twijfel. Retourneren is vaak toch gratisquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik haat terug sturen, dus ga het liever eerst passen. En hier is het nooit druk door de weeks
Mijne zijn te groot.Moet nodig nieuwe. Maar ik wacht nog heel ff.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik had voor het eerst in twee jaar een broek aan van de week... Het zit niet lekker meer
Same here. Altijd zo'n gedoe. Ik winkel wel gewoon 2 keer per jaar. Alhoewel ik ook dat niet eens redquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik haat terug sturen, dus ga het liever eerst passen. En hier is het nooit druk door de weeks
Ik ook, maar ik vind passen erger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel rood, maar dat kan echt niet bij m'n haar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooi rood jurkje aanAlleen m'n knalroze tas vloekt erbij, dat is dan weer een beetje jammer
+1quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:57 schreef _Dido_ het volgende:
En ik word echt chagrijnig van shoppen. Winkel in, winkel uit, in de rij staan, passen... raargh!
+1quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:57 schreef _Dido_ het volgende:
En ik word echt chagrijnig van shoppen. Winkel in, winkel uit, in de rij staan, passen... raargh!
Same here.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:57 schreef _Dido_ het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Same here.
Vanochtend m'n eerste mijlpaaltje gehaald, 5 kilo eraf. Over 9,6 kilo eerste grote mijlpaal. Dan kloppen de cijfers voor de komma weer. Collega kwam net naar me toe: "loop jij echt om 05.30 uur 's ochtends hard?". Ja, hoezo? Bleek dat ze het er aan de koffietafel over hadden gehad
. Maar dan wel in de positieve zin
.
Maakt het negeren van de multivlaai nu voor me makkelijker.
oh that sucksquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Niet goed aan de kapper uitgelegd wat ik wilde en nu niet blij...
5 kilo v cc!
Uhuh... Is wel lekker luchtig nu, maar ik wilde eig alles op 1 lengte ipv opgeknip in de nek...quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben ook een beetje flieft op Jamie![]()
Ik heb die 15 minuten ook, sintkadootje van mijn werkDie Ainsley ziet er ook puik uit, het boek dan.
Yeah goed bezig!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh!Oh! Ennnn...Vanmorgen zei de weegschaal -7,4 kilo.
Zit nu op 85,6
Ja, balen hè... En nu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Niet goed aan de kapper uitgelegd wat ik wilde en nu niet blij...
5 kilo v cc!
Ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd bang dat de kapper het verknipt.
Ja, precies. Terwijl ik het wel heerlijk vind, dat gepruts.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik ookIk zit er altijd een beetje gestrest
En deze keer dus terecht
.
Mijn vriend heet ook F.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook nooit echt fan, maar over het algemeen knipt F. (hij heet hetzelfde als mijn echtgenoot) prima, alleen vandaag ging het dus even mis.
Ik vind het nooit mooi wat de kapper doet. Volgens mij is dat een veel voorkomend probleemquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd bang dat de kapper het verknipt.
Ik een keer bij de kapper:quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:28 schreef Lonaa het volgende:
Hoewel ik wel zo een gesprek had met zo een kniptrutje dat mijn haar knipte vorige week.
"Verf je je haar altijd zelf?"
"Ja."
"Ja, het is wel heel erg uhm, oranje he?" *neerbuigende toon*
"Dat was de bedoeling"
"Oh, oh oh, ja, nou, het is best mooi ook hoor."
Een collega van mij gaat altijd speciaal naar een bepaalde bekende kapper in Emmen. En haar haar zit altijd fantastisch, ziet er geweldig uit, de kleur, de glans, de coupequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze hebben mijn haar een keer gigantisch verpest bij zo'n kapper die dan op internet helemaal geprezen wordt, met van die kapsters met hip haar. Toen toch maar naar de kapper van m'n beste vriend geweest, zo'n ouderwetsche familiezaak waar je de hoofdprijs betaalt. Sindsdien ga ik eens in de 6 weken in de stoel zitten en zeg "E, maak er wat moois van" en het zit altijd top.
Mocht iemand dus een kapper in Rotterdam zoeken dus, Botermans doen.
Toen ik zei dat ik het verfde met henna, ging ze me vertellen dat dat slecht is voor mijn haar. Omdat het een behandeling is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik een keer bij de kapper:
"Zwem je veel?"
"eh...nee?"
"Oh, dat dacht ik, want het is zo droog."
"Ja, dat is het altijd en ik gebruik al haarmaskers en dergelijke. Het valt nu toch wel mee?"
"Ja, zo kan ik er eigenlijk niks mee" (ik kwam voor puntjes knippen hè)
"..."
"Ik raad je dit aan voor je haar" (komt met knaldure kappersshampoo en zut aanzetten)
Ook nooit weer terug gegaan.
Henna is toch het minst erg van alle haarkleuringen? Dacht ik hoor...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Lonaa het volgende:
Toen ik zei dat ik het verfde met henna, ging ze me vertellen dat dat slecht is voor mijn haar. Omdat het een behandeling is.
Henna is zelfs goed voor je haar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Henna is toch het minst erg van alle haarkleuringen? Dacht ik hoor...
Het was een gek gesprek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Sinds wanneer is 'een behandeling' slecht voor je haarWas het een leerling of zo? Want je leert toch wel meer op de kappersschool dan alleen knippen...
Ik denk het wel. Ze ging me vertellen hoe ZWAAR het wel niet was dat ze van alle producten die ze verkochten alles moest weten. Wat erin zat en wat het deed enzo. Hele boekwerken, blokken, alles.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Misschien haalde ze op school alleen maar onvoldoendes/magere voldoendes op de theorie en geweldige cijfers op de praktijk
Arie? Van Creativo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat altijd speciaal naar een bepaalde bekende kapper in Emmen. En haar haar zit altijd fantastisch, ziet er geweldig uit, de kleur, de glans, de coupeMaar ik vrees dat dat voor een groot deel gewoon haar eigen haar is en niet alleen door die speciale kapper komt.
Die van mij komt standaard met shampoo van 45 euro aanzetten. Doeiquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef douche-eendje het volgende:
En dure kappershampooyes to carrots
vind 8euro wel genoeg voor een fles zeepquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van mij komt standaard met shampoo van 45 euro aanzetten. DoeiGaat het niet?
Dat zegt me allemaal niks, maar ik zal het eens vragen als ik haar weer zie.quote:
Joh, wat doe je daan bij de grote schoonmaak, als je het rommelhok, de hal, het toilet, de badkamer, de woonkamer, de slaapkamer, de was, stofzuigen en dweilen daar niet bij vindt horen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Lonaa het volgende:
Grote keukenschoonmaak = gedaan.
Nu alleen nog het rommelhok, de hal, het toilet, de badkamer, de woonkamer, de slaapkamer, de was, stofzuigen, dweilen, de hond uitlaten, eten koken en boodschappen doen.
Appeltje eitje toch?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Joh, wat doe je daan bij de grote schoonmaak, als je het rommelhok, de hal, het toilet, de badkamer, de woonkamer, de slaapkamer, de was, stofzuigen en dweilen daar niet bij vindt horen?
Dat had ik even gemist...quote:
Een eigen Chris Powellquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat lekker Hazzard!
Vriendin van me deed vanmorgen op fb een update. Sinds begin van dit jaar (feb dacht ik) met behulp van een personal trainer en kei- en keihard sporten 25kg afgevallen!![]()
Dat was even de motivatie die ik nodig had om door te zetten.
En ikquote:
De 'geweldig haar' collega heeft inmiddels ook een personal trainer en die kost 55 euro per uur. En dat twee keer per weekquote:
Ja, bij mij stiekem ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Dat is bij mij vaste prik, LonaaMaar al wel het toilet schoongemaakt, een uur gewandeld (eventjes zonnetje gehad!), boodschappen bij twee winkels gedaan en de douche ondergesprayed (met anti-kalk spul ed) en die ga ik straks boenen.
Ach, word af en toe zo moe van mezelf. Of ik heb energie voor 1000 en er zitten veuls te weinig uren in de dag. Of ik ben niet vooruit te branden. Allebei frustreert me enorm.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Dan ben je gewoon flink bezig geweest hoor
Daar laat ik het ook altijd knippen! Zulke leuke mensen inderdaad. En altijd zo'n standaard gesprek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Mijn huidige kapper is een Irakees echtpaar en hij knipt mijn vriend altijd en zij mij. Zulke leuke mensenEn ik ben ook altijd tevreden bij hun! Ook geen fancy salon, wel erg gezellig.
Ik zie vlaflip, dubbelvla en blanke vlaquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
check mijn koelkast gezond zijn
Lekker veel spinaziequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
check mijn koelkast gezond zijn
Heel verleidelijk om naar de minder gezonde dingen te zoeken hè?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik zie vlaflip, dubbelvla en blanke vla
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heel verleidelijk om naar de minder gezonde dingen te zoeken hè?
1 zak spinazie, 2 dingen slaquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Sometimes het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Lekker veel spinazie.
Maar ik zie ook ozzewoz
Jup, ik heb nog een partner ookquote:Ik zie vlaflip, dubbelvla en blanke vla
Ik heb net boodschappen gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Sometimes het volgende:
Ik vind 'm sowieso erg vol, je koelkast. In die van mij hoor je een echo...
Als ik boodschappen heb gedaan dan hoor je de echo nog steeds, heel veel verschil maakt dat niet. Nu woon ik ook alleen en is de koelkast erg groot, maar dan nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan
En ik heb mijn koelkast graag vol.
Dat zeg ik, ik heb mijn koelkast graag vol.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:32 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als ik boodschappen heb gedaan dan hoor je de echo nog steeds, heel veel verschil maakt dat niet. Nu woon ik ook alleen en is de koelkast erg groot, maar dan nog.
Ik vermoed zomaar dat dat voor veel mensen geldt (als in: ik ben me er van bewust dat ik de afwijkende ben).quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik heb mijn koelkast graag vol.
Ik heb mijn aardappels ook altijd in een groentela, wij eten niet zo vaak aardappels en zo blijven ze redelijk lang goed!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat dat voor veel mensen geldt (als in: ik ben me er van bewust dat ik de afwijkende ben).
Niettemin ziet de inhoud van je koelkast er prima uit. Aardappels in de groentela, heeft dat nut? Ik bewaar ze in het gootsteenkastje.
Ik heb ze ALTIJD in de koelkast. Sommige mensen zeggen dat ik niet spoor, maar wij doen 2.5e week met een zak aardappelen.. en in de kast gaan ze loeisnel bij me kiemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat dat voor veel mensen geldt (als in: ik ben me er van bewust dat ik de afwijkende ben).
Niettemin ziet de inhoud van je koelkast er prima uit. Aardappels in de groentela, heeft dat nut? Ik bewaar ze in het gootsteenkastje.
Ja. Dat je denkt "Kutzooi. Hoe gaat dat in godsnaam passen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb ook altijd graag een goed gevulde koelkast en vriezer. Als ik de grote boodschappen heb gedaan is het ook echt altijd passen en meten!
Lekkerquote:Zo als mijn mannetje vanavond thuis is heeft hij lekker anderhalve week vakantie en ik alleen volgende week woensdagochtend werken! (Niet goed voor de uren, maar goed wel lekker samen echt vrij)
Dus morgen gaan we dat inluiden met een dagje sanadome, kan niet wachten. Dit is de eerste keer dat ik naar een thermen achtig iets ga, en ben zo benieuwd hoe ik dat vind.
Vrijdag weekend weg, en ga lekker mijn havermout meenemen mijn wandelschoenen en komkommer en tomaatjes.. Want het zal wel een vreetfestijn worden!
Ik ga zeker genieten, heb het echt even nodig, afgelopen week heb ik me zo kut gevoeld. Sporten gaat niet lekker, eten gaat niet lekker. Maar morgen ga ik alles van me af zetten, volledig genieten en vanaf vrijdag ga ik echt weer mijn best doen. Al gooit het weekendje weg roet ik het eten, ik blijf van de alcohol af en ik eet mijn eigen ontbijt. Komt goed! Volgende week weer lekker volop trainen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Dat je denkt "Kutzooi. Hoe gaat dat in godsnaam passen?"
Mijn vriezer zit ook stampvol
[..]
LekkerGeniet
Hoe ligt je verhouding? Waar vul jij het in?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:46 schreef Qwea het volgende:
Leuk man! Zo'n koolhydraten arm dieet. Veelste veel ve,t ook verzadigd en eiwitten.
Komt iedereen nu ineens uit mijn woonplaatsquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:18 schreef Mokkels het volgende:
Daar laat ik het ook altijd knippen! Zulke leuke mensen inderdaad. En altijd zo'n standaard gesprek.Wij proberen altijd aan het begin te verzinnen wat ze gaan zeggen en het klopt altijd.
"Jij hebt zulk dik en mooi haar", "Vandaag nog wat gedaan?" de standaard kappersvragen dus.![]()
-Klink nu heel stalkerig naar jou toe (dat ik weet waar je woont enzo)maar ik lees altijd mee maar post nooit-
Ik heb een quote opgeslagen van jou over het skeeleren dat je dat wel wou maar dat je er niks mee doet. En als ik de moed had zou ik reageren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt iedereen nu ineens uit mijn woonplaats![]()
En als ik hier roep dat ik mensen zoek om mee te wandelen hoor ik nooit iemand
Nou dat helemaal carbloos kan gewoon niet. Hou me aan mijn lijst die ik heb gekregen, en toch 51gr koolhydraten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ow jij heb natuurlijk morgen het onderzoek, en je moet helemaal carbloos eten. Dan snap ik het..
Ik zit qua verhouding meestal op 40-30-30.. 40 KH
eetmeter van voedingscentrumquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe ligt je verhouding? Waar vul jij het in?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:50 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb een quote opgeslagen van jou over het skeeleren dat je dat wel wou maar dat je er niks mee doet. En als ik de moed had zou ik reageren.
Toen wou ik nog wel voorstellen dat ik het wel zou willen met je maar dat zou vast stalkerig overkomen. En omdat de indruk van mij hier niet helemaal goed was... Durfde ik het niet zo goed.
Dat vind ik nog best veel voor een koolhydraatarm dieet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:51 schreef Qwea het volgende:
Nou dat helemaal carbloos kan gewoon niet. Hou me aan mijn lijst die ik heb gekregen, en toch 51gr koolhydraten.
Waarom heb je ze dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik kan helemaal niet skeeleren hoor!! Ik hèb ze alleen.
En is de indruk van jou hier niet helemaal goed? huh?
Nee dat klopt.. Dat is nog best veel! Gelukkig is het maar 1 dagje!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dat helemaal carbloos kan gewoon niet. Hou me aan mijn lijst die ik heb gekregen, en toch 51gr koolhydraten.
Ik heb ze gekregen en ook wel gebruikt hoor, maar verder dan een beetje over fietspaden skeeleren (voorzichtig, want bang om te vallen) kwam ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef Mokkels het volgende:
Waarom heb je ze dan? Om te proberen of te laten liggen?
Ja, vertel mij wat. En ik snap er geen ene fuck van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best veel voor een koolhydraatarm dieet.
Dus je kunt het opzich wel!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze gekregen en ook wel gebruikt hoor, maar verder dan een beetje over fietspaden skeeleren (voorzichtig, want bang om te vallen) kwam ik eigenlijk niet.
Ja, ik snap alleen niet wat de fuck er dan koolhydratenarm aan isquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat klopt.. Dat is nog best veel! Gelukkig is het maar 1 dagje!
Ik heb zelfs beschermersquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef Mokkels het volgende:
Dus je kunt het opzich wel!met een beetje beschermers zou het dan toch niet meer eng zijn?
Er staat op mijn lijstje "Wat u onbeperkt mag eten: groente"quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zelfs beschermersAlleen geen helm oid.
En Qwea, Hollanders eten amper groente joh! Jij eet veel groente = veel koolhydraten
Is goed! Lijkt me gezellig! En klopt met dit weer is het eigelijk ook niet zoveel aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Maar Mokkels, ik wil best eens samen skeeleren! Als de zon schijnt en de fietspaden droog zijn (en dat zeg ik niet omdat ik 'nooit' bedoel)(nu ligt overal natte bloesem).
Ooooow, dan kunnen we zo het park in hier!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef Mokkels het volgende:
Maar het is lekker dichtbij! Ik knip dit ook zo weer weg.
Dat kan ik dus nietquote:
Koffie?quote:
Het valt vast te leren.quote:
Ik heb ook zwakke enkels, helaas. Schaatsen is ook een ramp.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Het valt vast te leren.Zo moeilijk is het namelijk niet..
Maarja ik zeg dat wel zo maar ik kan bijvoorbeeld niet voetballen oid. En het valt mij ook niet te leren omdat ik gewoon bang ben dat ik mezelf zeer doe.
Maar het is wel erg leuk hoor skeeleren!Als je beschermers om doet voelt het vast ook een stukje fijner.
Ah das vervelend.. nee dan is skeeleren denk ik niks voor je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb ook zwakke enkels, helaas. Schaatsen is ook een ramp..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Moet jij niet minimaal 74 keer per dag urineren ?
Nope, je lijf went daaraan hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Moet jij niet minimaal 74 keer per dag urineren ?
Ik zou mijn lijf liever aan gezondere gewoontes leren wennen. Overigens moet dat vocht toch ergens heen, dus als je het niet uitpist, waar blijft het dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nope, je lijf went daaraan hoorDrink denk ik ongeveer 3 liter thee per dag. Grotendeels kruidenthee, soms ook thee met theïne als ik een beetje inkak...
Heel veel plassen in 1 keer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou mijn lijf liever aan gezondere gewoontes leren wennen. Overigens moet dat vocht toch ergens heen, dus als je het niet uitpist, waar blijft het dan?
Wat is er mis met kruidenthee drinken? Kan me niet voorstellen dat dat ongezond is...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou mijn lijf liever aan gezondere gewoontes leren wennen. Overigens moet dat vocht toch ergens heen, dus als je het niet uitpist, waar blijft het dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat is er mis met kruidenthee drinken? Kan me niet voorstellen dat dat ongezond is...
[..]
Ik drink ook rond de 2,5 liter op een dag en ga ook rond de 4/5 keer. Dat is toch ook niet heel raar toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet wel zeggen, stel ik zit een hele dag niks te doen zoals vandaag moet ik wel meer. Maar als ik werk/naar school ga hoef ik veeeel minder vaak.
En hoe voelt en ruikt 'ie in het echt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Jamie gekocht!
Ik was in de boekhandel voor iets anders en kon het toen niet laten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat is er mis met kruidenthee drinken? Kan me niet voorstellen dat dat ongezond is...
[..]
Heel veeeeeel liters zijn niet meer gezond. Een paar koppen: prima. een paar kannen is echt onnodig veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik 70-20-10. Meer eiwitten door plantjes eten is lastig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ow jij heb natuurlijk morgen het onderzoek, en je moet helemaal carbloos eten. Dan snap ik het..
Ik zit qua verhouding meestal op 40-30-30.. 40 KH
Extra lichaamsbewegingquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Qwea het volgende:
Ik moet al 100x p/d naar het toilet en ik drink niet eens zoveel.
Procenten neem ik aan dat je bedoeld? Zo zat ik ook ongeveer toen ik nog brood at tussen de middag. Maar moet zeggen dat ik het al lang niet meer heb ingevuld.. Vanaf volgende week dinsdag weer elke dag invullen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik 70-20-10. Meer eiwitten door plantjes eten is lastig.
Dat kan wel in de app!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis wel allerlei leuke statistiekjes op dat myfitnesspal. Er zijn wat vage staafdiagrammen te maken, maar die zijn niet echt nauwkeurig af te lezen oid. En geen energie% voor koolhydraten, vetten en eiwitten; dat zou je zelf dan uit moeten rekenen.
Ik vul mijn lijstje in op valtaf.nl.. Daar kun je zien wat je verhouding is in KH, eiwitten en vetten. En wat de verhouding is tussen ontbijt middageten avondeten en tussendoortjes is. Je kunt ook je beweging invullen. Maar daar krijg je geen grafiek van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis wel allerlei leuke statistiekjes op dat myfitnesspal. Er zijn wat vage staafdiagrammen te maken, maar die zijn niet echt nauwkeurig af te lezen oid. En geen energie% voor koolhydraten, vetten en eiwitten; dat zou je zelf dan uit moeten rekenen.
Wel even goed kijken wat er in de kruidenthee zit. Van veel van die theetjes krijg je een hoge bloeddruk en nog wat andere stofjes binnen. Te veel kruidenthee kan zeker schadelijk zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nope, je lijf went daaraan hoorDrink denk ik ongeveer 3 liter thee per dag. Grotendeels kruidenthee, soms ook thee met theïne als ik een beetje inkak...
Inderdaad, vaakt zit er zoethout in.. Hier alleen nog maar groene theequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel even goed kijken wat er in de kruidenthee zit. Van veel van die theetjes krijg je een hoge bloeddruk en nog wat andere stofjes binnen. Te veel kruidenthee kan zeker schadelijk zijn
Goed issie hè? Ik was gister te moe om er echt in te bladeren maar dat ga ik vanavond op m'n gemak doen en dan een boodschappenlijstje makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Jamie gekocht!
Ik was in de boekhandel voor iets anders en kon het toen niet laten.
Hij zat in plastic, maar ik moest gewoon. Ik ga idd zo eens even kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed issie hè? Ik was gister te moe om er echt in te bladeren maar dat ga ik vanavond op m'n gemak doen en dan een boodschappenlijstje maken.
Bohhh pittigquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef Qwea het volgende:
Holy fuck, 9 km in 23 min (fietsen) Dat is 2,37 per kmik ben kapot. Ik mag hopen dat m'n gewrichtspijn niet terug komt, dan komt het ws van het sporten. Ben al 1.5e week nu klacht vrij.
Pfff, cooling down door ff 2 km (1 heen en 1 terug, een vriend van me zit te vissen dus ff buurten) langzaam te lopen. Leek mij beter dan in ene te gaan rusten. Pfff.
Jezus, jij ook al?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Heel netjes Q, maareh, jij mocht toch niet sporten?![]()
Oh, sowwy!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, jij ook al?Greys ook al. Morgen niet! 24u van te voren
en ook niet nuecken.
Big brother is watching you!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Heel netjes Q, maareh, jij mocht toch niet sporten?![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, jij ook al?Greys ook al. Morgen niet! 24u van te voren
en ook niet nuecken.
ok, nu heb ik dit gevonden: http://www.scientificpsychic.com/fitness/macronutrients.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vul mijn lijstje in op valtaf.nl.. Daar kun je zien wat je verhouding is in KH, eiwitten en vetten. En wat de verhouding is tussen ontbijt middageten avondeten en tussendoortjes is. Je kunt ook je beweging invullen. Maar daar krijg je geen grafiek van.
Ja had ik. Frambozen. En muesli en cruesli. 2 happen gehad, niet lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Zeester het volgende:
Ik vind die Franse kwark zo puur ook niet zo lekker hoor, je moet er beetje fruit doorheen doen!
Wat een tempo, zeker omdat er wind was. Ik heb mijn 30 km ervoor vandaag ook opzitten. Wel moeilijk om door te gaan als er wind staat, maar zoals Guusje het zo mooi zegt: Oh heen de wind tegen is mee de weg terug.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef Qwea het volgende:
Holy fuck, 9 km in 23 min (fietsen) Dat is 2,37 per kmik ben kapot. Ik mag hopen dat m'n gewrichtspijn niet terug komt, dan komt het ws van het sporten. Ben al 1.5e week nu klacht vrij.
Pfff, cooling down door ff 2 km (1 heen en 1 terug, een vriend van me zit te vissen dus ff buurten) langzaam te lopen. Leek mij beter dan in ene te gaan rusten. Pfff.
Windkracht 6 hiero. Had de wind vol tegen 13 min langquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Wat een tempo, zeker omdat er wind was. Ik heb mijn 30 km ervoor vandaag ook opzitten. Wel moeilijk om door te gaan als er wind staat, maar zoals Guusje het zo mooi zegt: Oh heen de wind tegen is mee de weg terug.
Nah ik hou het wel gewoon bij mijn magere yoghurtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Roeryoghurt.. proberen hoor echt lekker!
Dat vind ik altijd zo waterig, brrt...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Roeryoghurt.. proberen hoor echt lekker!
Franse kwarkquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Franse kwak met lepel honing en handje nootjes is![]()
Level 2, dit was mijn 18e keer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Ruby88 het volgende:
Zat je nu al op level 2, of nog op 1? (Ik ben het even kwijt.)
Hier is Lucky!quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Vertel?
Is Lucky eig al terug? (Of vraag ik nu iets stoms)
Oh, en over kwark... Ik vind het lekkerder als het niet zo heel ijskoud is.
Ik had die van deka. Zaanse hoevequote:Op donderdag 23 mei 2013 08:11 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Franse kwark![]()
Qwea, het merk maakt ook nogal uit. Ik vind de Franse kwark van de Plus zachter en minder zurig dan die van de Lidl bijvoorbeeld.
Ja, ik ging even teruglezen en zag dezequote:
Die had ik idd wel gezien maar nooit de klik gemaakt. Hoe was het!?! Is het een beetje meegevallen allemaal? Heeft je schoonvader er van genoten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallon! Ik ben weer terug en slechts 3 ons zwaarder terwijl ik de afgelopen 8 dagen dagelijks 10 gangen te verteren kreeg
Dat wilde ik ook vragen, maar de dm's leken niet aan te komen en daarna was ik het vergeten...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik ging even teruglezen en zag deze
[..]
Die had ik idd wel gezien maar nooit de klik gemaakt. Hoe was het!?! Is het een beetje meegevallen allemaal? Heeft je schoonvader er van genoten?
Hij MOET dingen op zijn manier doen, anders gaat de wereld kapot. Keert in zichzelf, is onbereikbaar, wil daar uit, wil dingen delen, kan dat niet, raakt gefrustreerd en all hell breaks loose.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Vertel?
Is Lucky eig al terug? (Of vraag ik nu iets stoms)
Oh, en over kwark... Ik vind het lekkerder als het niet zo heel ijskoud is.
Nee, dat weet ik. Toch lijkt het me soms best een opluchting om het te kunnen plaatsen, om te zien dat het niet aan mij ligt bijvoorbeeld. Om ergens je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Oei... da's niet leuk, maar het weer wel!
Lonaa... testen kan nu ook nog he?
De vraag is alleen wat je er mee op schiet. Hij zal er niet door veranderen toch, als er ineens een naampje aan zijn gedrag hangt?
Ik heb nog nooit op gebracht dat we hem zouden kunnen laten testen. We praten wel over andere dingen. Hij leert langzaam zijn gevoelens te uiten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dat klinkt idd wel heel wat heftiger dan 'een beetje stug'.
En ik kan me tegelijk ook wel voorstellen dat als er wel een naam aan gegeven wordt, dat hij er zelf evt. ook makkelijker mee uit de voeten kan. Meer acceptatie voor zichzelf dat het is zoals het is en dat hij niet meer dan zijn best kan doen.
Heb je er wel eens met hem over gesproken?
Ik weet dat daar een grens aan zit, en die probeer ik ook heel duidelijk voor mezelf te behouden. Het lastige is dat die uitbarsting vanochtend kwam, 8:20, terwijl hij om 8:30 ergens moest zijn. Die 8:30 is heel belangrijk voor hem, dus hoe langer die uitbarsting duurt (omdat het zo is, omdat ik er over wil praten) hoe erger het wordt. Snap je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit een grens aan 'er voor hem moeten zijn he'. Je hoeft jezelf niet in alles helemaal weg te cijferen alleen omdat hij 'iets' zou hebben. Zo werkt het natuurlijk niet, of althans... niet als hij er echt niks aan kan doen natuurlijk, maar dan moet jij idd voor jezelf overwegen wat je wel of niet acceptabel vindt.
[spoiler]Een vriend van mij kwam er op zijn 33e achter dat hij adhd heeft, slikt daar inmiddels meds voor. Zijn vrouw vind het nu alsnog af en toe heel lastig, want ja... adhd of niet... hij heeft wel verantwoordelijkheden tov zijn gezin enzo. En dus gaat ze idd af en toe zeker wel de discussie aan. [/sub]
Aan de andere kant, zit ie nu te doen wat ie het liefste doet, en geluk bij een ongeluk, is er dan geen ruimte voor "mij" om het maar even zo te zeggen. Denk dat hij er minder last van heeft dan ik. Vanavond zullen we het er nog wel even over hebben, denk ik zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dan kan ik me idd wel voorstellen dat je dat niet lekker zit.
Een salade? Evt. met pasta?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef Zeester het volgende:
Ik heb onwijs zin in zachte geitenkaas (met honing het liefst). Iemand een recept voor diner waar dat in zit, maar verder mager?
ik maak dat nog wel eens in combinatie met een linzensalade. En gegrilde tomaatjes..quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef Zeester het volgende:
Ik heb onwijs zin in zachte geitenkaas (met honing het liefst). Iemand een recept voor diner waar dat in zit, maar verder mager?
Of met rauwe spinazie en een grote paddestoel. Paddestoel steeltje ervan af, kaas erin, even onder de gril of in de magnetron tot paddestoel gaar is, honing erop, op het bordje salade leggen, klaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik maak dat nog wel eens in combinatie met een linzensalade. En gegrilde tomaatjes..
Gevulde courgette met geitenkaas is een favoriet van ons. Lekker makkelijk en gezond.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef Zeester het volgende:
Ik wil hem niet veranderen, niet in zijn wezen zeg maar. Ja, nou, ik zou voor hem wel eens willen dat het anders was, vooral als ik merk dat hij er zelf last van heeft. Er zijn kleine dingen die we samen veranderen, omdat hij zelf denkt dat hij er baat bij heeft. Maar hij is zoals hij is, en het frustreert me af en toe enorm dat ik hem niet begrijp.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, een vriendin was al jaren getrouwd voor bekend werd dat haar man autistisch was en ineens vielen voor haar allerlei puzzelstukjes op zijn plaats. Bij haar was ook het gevoel hem te willen veranderen daarna ook weg, want het zou toch helemaal geen zin hebben (nu geldt dat überhaupt natuurlijk voor het willen veranderen van een partner). Ze werd er wel rustiger door en minder gefrustreerd; nu kon ze dingen gewoon accepteren zoals het was en niet meer constant zichzelf opwinden door zijn gedrag.
Het fijne van salades is dat je echt van alles door elkaar kan mixen en zo kan je heerlijke combinaties krijgen
Nee hoor, volgens mij is dat voor heel veel mensen een motivator.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb in september een reünie van mn middelbare school. Is het heel gek dat ik dit als onwijze motivatie zie om nog meer af te vallen?
Volgens mij heb ik een griepje onder de leden en dat kan ik echt zo niet gebruiken nu
Knap ja! Ik vind hardlopen na Jillian ook heerlijk! Heb het gevoel alsof ik dan veel harder kan en wilquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is dat voor heel veel mensen een motivator.![]()
Ik had net eindelijk de gewaarwording dat ik 'even' een 5km gelopen heb. Tijdens niet moe, erna in no time hersteld, gewoon even lekker een half uurtje hardlopen.Als je me dat 3jr geleden verteld had was ik heel hard gaan lachen.
Komt denk ik ook wel nog extra door Jillian, ik voel tijdens het lopen echt wel dat de spieren in mijn benen sterker aan het worden zijn.
Als je weet dat je het hebt, kun je er ook over lezen, ervaren uitwisselen met anderen en copingstrategieën proberen te vinden om je leven makkelijker te maken. Tot je een etiket hebt, ben je gewoon een niet-sporende mafkees, ik kan me voorstellen dat een etiket rust geeft. Wetende dat er meer mensen zijn die dit hebben e.d.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dat klinkt idd wel heel wat heftiger dan 'een beetje stug'.
En ik kan me tegelijk ook wel voorstellen dat als er wel een naam aan gegeven wordt, dat hij er zelf evt. ook makkelijker mee uit de voeten kan. Meer acceptatie voor zichzelf dat het is zoals het is en dat hij niet meer dan zijn best kan doen.
Heb je er wel eens met hem over gesproken?
Jillianquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is dat voor heel veel mensen een motivator.![]()
Ik had net eindelijk de gewaarwording dat ik 'even' een 5km gelopen heb. Tijdens niet moe, erna in no time hersteld, gewoon even lekker een half uurtje hardlopen.Als je me dat 3jr geleden verteld had was ik heel hard gaan lachen.
Komt denk ik ook wel nog extra door Jillian, ik voel tijdens het lopen echt wel dat de spieren in mijn benen sterker aan het worden zijn.
Insert sporten en je hebt mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan nu!
Ik had er vorige week ook zo zwaar de ziekte in toen het in mijn kuit schoot.Kon wel janken bij het idee dat ik even niet kon hardlopen nu ik nét weer op niveau was, maar godzijdank heeft het dus niet langer dan anderhalve week geduurd. Lopen is zoooo lekker!
![]()
80kg? Hoeveel weeg je nu?quote:En ik ben zo, zo, zo fucking gemotiveerd om nou toch verdomme echt-echt-ech die 80 te gaan halen, ik kan de dagen wel vooruit kijken zeg maar.![]()
Zoveel groenten gegeten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zit voor een koolhydratenarm dieet op 90gr koolhydraten
Geen flauw idee. Ik heb me aan mijn lijstje gehouden en eetmeter zegt 90grquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Zoveel groenten gegeten?Gaat het dan om een ander soort koolhydraten oid?
90.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Insert sporten en je hebt mij
[..]
80kg? Hoeveel weeg je nu?
Nice, nog maar 10kgquote:
nog maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice, nog maar 10kg![]()
Ik woog vanmorgen 82,6
Ja, maar het zijn niet de laatste he, dus dan wordt het appeltje-eitje!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nog maarde laatste kilo's zijn het moeilijkst hoor.
NEE DIE ZIJN MAKKELIJKquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nog maarde laatste kilo's zijn het moeilijkst hoor.
Ik ook! En vooral om me niet meer druk te hoeven maken om m´n gewicht. Wel om gezond eten, want dat blijft natuurlijk!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:31 schreef Zeester het volgende:
Ik ga er ook gewoon weer voor. Heb echt zin om slank te zijn. Nu mijn iets te kleine jurkje dat ik op koninginnedag gekocht heb aan. Stom lijf dat ik heb, want het is een bloes-jurkje, en bij de schouders zit hij al ruim maar op de benen strak. En kort! Maar hij is zo mooi!
Het wordt vanavond trouwens bietjes risotto, met geitenkaas en spinazie. Was voorheen altijd 1 van mijn go to recepten, en kan eigenlijk ook best af en toe als je op de lijn let!
quote:
Wát is huttenkasequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker serieliefhebber!
[..]Internet in het vliegtuig?
Hoe doe je dat? En waar ga je heen?
Damn, zo zou ik mijn tijd wel doorkomen maandag. Beetje FOKkend enzo.
Nu ben ik mijn ipad aan het volstashen met West Wing.
Mijn D werd een flinke bak sla met tomaat en blokjes kalkoen en wat olie en balsamico, een klein restje huttenkase en een dubbele boterham met 30+ geitenkaas.
Oh, en nog een paar schoenen die net niet goed zitten. Ik kom er wel in. Maar echt comfortabel is het niet. Gaat toch nog goedkoop worden op deze manier. Stom wel dat ik soms wel in 42 pas maar vaak niet. En in 43 is er echt heeeeel weinig leuks.
Mijn hoop is nu gevestigd op de bruine clarks met de rood met witte stippen accenten...
Ja!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je een receptje voor die risotto Zeester?
Cottage cheese? Hele verse kaas, erg low carb en ook vrij low kcal.quote:
Ik zie het wel een staan in de winkel. Low carb en low kcal? Had ik moeten weten voor vandaagquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Cottage cheese? Hele verse kaas, erg low carb en ook vrij low kcal.
Sommige mensen doen het op brood of in een salade, ik lepel het gewoon op.
Google maar eens, mss dat je de plaatjes dan herkent?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie het wel een staan in de winkel. Low carb en low kcal? Had ik moeten weten voor vandaagNu ja, maar ff kopen voor op de toast.
80gr aan koolhydraten vandaag. Normaal rond de 220. Dus best low carb, toch?
Wrsch wel, maar bij mijn versie mag je 1 keer per dag een uur lang wel carbs eten. Ideaal want zo kan je 's avonds gewoon met het gezin mee eten. Hele theorie rond insuline aanmaak en opname geloof ik. Werkte als een trein, 17 kilo in 6 maanden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij krijg je sproeikak als je dan weer een keer koolhydraattechnisch uit de band springt
Ik zag je even zitten met zo'n magnetronhamburger inclusief broodjequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik had vandaag wel heel veel zin in mijn favo low carb lunch: hamburger van de lidl, gorgonzola en een zelf geroosterde en ontvelde rode paprika.![]()
Neenee! Een echte 'verse'! Gewoon bij het vlees. Die zijn echt heel lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zag je even zitten met zo'n magnetronhamburger inclusief broodje
Ik vond het al zonde van de paprika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |