SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
appel/banaan/druif erdoor.. Ik vind het nog steeds heerlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:03 schreef Qwea het volgende:
Ik hoef voorlopig geen kwark meer![]()
Het smaakt niet meer. Ook niet met cruesli
Heb je een recept?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:47 schreef Zeester het volgende:
Mijn avondeten was echt lekker. Ik had me voorgenomen om meer vis te eten, maar dat komt er zelden van. Niet omdat ik niet dol ben op vis, maar meer omdat het niet zo in mijn systeem zit, en ik weinig recepten ken met vis. Maar groene curry is met kabeljauw echt heerlijk, een stuk lekkerder ook dan met kipfilet (sowieso geen fan van...)!
Het was gewoon zo'n zakje groene curry van AH excellent. Ik was lui en zelf curry maken is me iets te ingewikkeld. Maar had het gemaakt met diepvries kabeljauw, doperwten (vriezer), boontjes (vriezer) en een paprika. En was echt smakelijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon magere kwark nemen Qwea, die optimel zooi is echt vies! Zelf fruit er door (diepvries) blauwe bessen etc!
[..]
Heb je een recept?
oh verdomd ja, daar moest ik ook nog op lettenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Vis
Oh, ik heb vandaag elke keer als ik opstond of een stukje moest lopen op mijn werk mijn stopwatch ingedrukt en weer uit als ik weer ging zitten. Te veel zitten is megaslecht en ik wilde wel eens weten hoeveel ik nu zit op het werk. Nou, het viel me echt reuze meeIk heb vandaag 4 uur en 10 minuten gestaan/gelopen op mijn werk. Daar kom ik denk ik thuis niet aan toe!
Die wil ik ook zien te bemachtigen. Maar ik heb al 2 jamie kookboeken waar ik nooit wat uit heb gemaakt dus niet zo nuttig misschien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kan je nou geen fan zijn van kipfilet?. Meest gegeten vleessoort hier.
Ik heb Jamie in 15 minuten gekocht en er staan zoveel lekkere dingen in.
Ik ben een beetje verliefd op Jamie dus ik vind het allemaal primaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Da's meer Jamie in een half uur, maar de recepten schijnen wel lekker te zijn
IK OOK!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Jamie dus ik vind het allemaal prima.
Er was een topic in CUL waar ze het in 15 min probeerden te doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik vind het niet erg om er 20 minuten van te maken (in het boek zegtie ook dat het geen wedstrijd is) maar het idee van snelle maar vooral lekkere en gezonde maaltijden (gemiddeld 560 kcals) vind ik top. En op z'n Jamie's, dus lekker rustiek vaak. En ik bedenk me er dan bij hoe hij trots toekijkt natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was een topic in CUL waar ze het in 15 min probeerden te doenEn ik las een artikel in de krant waar ze het 3 koks lieten doen en daar haalde er maar 1 de 15 minuten van
(en die hadden alles al voorgesneden klaarstaan... )
Daar heb ik dit weekend over getwijfeld!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kan je nou geen fan zijn van kipfilet?. Meest gegeten vleessoort hier.
Ik heb Jamie in 15 minuten gekocht en er staan zoveel lekkere dingen in.
Dat is 'low fat meals in minutes' toch? Die heb ik ook, groot fan!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnen vooral wel lekkere gerechten te zijn dusSnel is een rekbaar begrip, maar je moet er geen 15 minuten op zetten als dat niet haalbaar is.
Verder ben ik erg fan van Ainsley Harriott, ik heb een paar boeken van hem en hier heb ik het meest uit gekookt:
[ afbeelding ]
Ik vind van wel! Maar je kan ook de afleveringen ff downloaden en kijken of je er iets lekkers tussen ziet zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar heb ik dit weekend over getwijfeld!Doen dus?
Ja, je hebt magere franse kwark en magere biogarde kwark. Ik koop meestal de franse want die is goedkoper. Ik heb net mijn bakje op met een paar scheppen kwark, een appel en een nectarine en barst zowat zo vol zit ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Qwea het volgende:
Zeester, magere kwark van AH merk? Meh, ik ga het maar met appel oid proberen idd. Die optimel hoef ik echt niet meer.
Ik koop binnenkort gewoon de snelle vegetarierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnen vooral wel lekkere gerechten te zijn dusSnel is een rekbaar begrip, maar je moet er geen 15 minuten op zetten als dat niet haalbaar is.
Verder ben ik erg fan van Ainsley Harriott, ik heb een paar boeken van hem en hier heb ik het meest uit gekookt:
[ afbeelding ]
Ja, dat Jamie dat in 15 minuten kan, wil niet zeggen dat ik dat ook kanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Post dat maar niet in Slank, daar werd Jamie onlangs vies genoemd (ivm kwijlen en afgebeten nagels).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog één ding. Bij Ainsley vraag ik me tijdens ready steady cook altijd af of hij tijdens de seks ook constant zulke flauwe grapjes maakt met dat melige lachje erachter, of dat hij dan ineens de zwoele neger wordt.
Dingen zoals pancakemix en whipped cream zijn voor mij veel te logisch om zelf te maken, maar heel veel andere dingen natuurlijk niet. Toch eens wat dingen proberen! Ketchup bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef Ruby88 het volgende:
Ik kwam net dit linkje tegen: allemaal voer om heel makkelijk zelf te maken.
Een enkele tip voerde ik zelf al uit, maar de meeste nog niet, terwijl dat best kan eigenlijk.
De lokale winkelstraat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil kleren en schoenen kopen!
Iemand adresjes?
Nadat ik een recept een keer gekookt heb red ik het makkelijk (anders in 20 minuten ofzo, omdat ik tijd nodig heb om te lezen). Het recept met bietjes, asperges en ovenei red ik zelfs binen 10 minuten. Moet ik echt wachten tot het ei klaar is en kan ik ondertussen in alle rust een boekje lezen oid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was een topic in CUL waar ze het in 15 min probeerden te doenEn ik las een artikel in de krant waar ze het 3 koks lieten doen en daar haalde er maar 1 de 15 minuten van
(en die hadden alles al voorgesneden klaarstaan... )
*opslaat*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef Ruby88 het volgende:
Een enkele tip voerde ik zelf al uit, maar de meeste nog niet, terwijl dat best kan eigenlijk.
Hee handig, thanks!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef Ruby88 het volgende:
Zalandooooooooooooo!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil kleren en schoenen kopen!
Iemand adresjes?
Ik haat passen. En ik haat de drukte van de stad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De lokale winkelstraat?
(ik hou van passenen terugsturen vind ik zoooo vervelend).
(kan je later altijd nog kijken of hetzelfde artikel online te krijgen is ind e maat die je past)
*Heeft webshop geopendquote:
Ik heb nu een mooi rood jurkje aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*Heeft webshop geopend
Ik moet er nog steeds aan wennen dat mijn haar oranje/rood is. Iedere keer als ik een mooi rood jurkje zie denk ik: "JAAA TOF!"
Oh nee, toch niet.
Ik bestel wel eens in twee maten als ik twijfel. Retourneren is vaak toch gratisquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik haat terug sturen, dus ga het liever eerst passen. En hier is het nooit druk door de weeks
Mijne zijn te groot.Moet nodig nieuwe. Maar ik wacht nog heel ff.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik had voor het eerst in twee jaar een broek aan van de week... Het zit niet lekker meer
Same here. Altijd zo'n gedoe. Ik winkel wel gewoon 2 keer per jaar. Alhoewel ik ook dat niet eens redquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik haat terug sturen, dus ga het liever eerst passen. En hier is het nooit druk door de weeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |