19. Polariteit - Fijne plaat

18. LittleBrownie - Mooie lucht, mooie kleuren.
17. - Assassin92 - Ziet er uit als een leuke vakantie

Je hebt denk ik alleen iets te veel aan de saturation knop gedraaid. (je zou er wel een leuke tiltshift van kunnen maken)
16. - Mirjam - Mooie bloemen, en op een andere manier gedaan dan de meeste mensen zouden doen. Vind het wel jammer dat de bloem rechts maar half in beeld is.
15. Thrilled - Erg leuke foto. Alleen ook weinig kleur. Had bij lange sluitertijd fotos hoger gekomen.

14. Wiebeldak - Geen idee waar ik naar kijk. Maar dat vind ik juist leuk bij deze foto! En goede kleuren dus past bij het onderwerp.
13 - Nalbaldian - Mooie foto! Ik hou wel van dit soort fotos. Alleen vrij weinig kleur voor een thema kleur.
12. Stefan - Mooie kleuren, bloemen lijken niet helemaal scherp? Vind het opzich wel een leuke plaat, alleen meer een foto die iedereen zou maken.
11. Mentalpower - Goed aan de opdracht gehouden met blauw en geel/rood. Vind het alleen jammer dat je (waarschijnlijk) een lange sluitertijd gebruikt hebt. Vind vuur juist mooi als je een korte sluitertijd gebruikt. Dit zal wel een kwestie van smaak zijn.

10. Antikip - Goede foto. Alleen weinig kleur. Vooral erg veel blauw.
9. Kareltje_ - Leuke regenboog.
8. DonJames - Wel aan de opdracht gehouden, alleen vind de foto saai. Is niet een foto die je in je portfolio zou stoppen.
7. Crientj - Vind het geen spannende foto. Weinig te zien en het lijkt of je je sharpness je hoog hebt staan?
6. 1marcelfilms - Voor een foto van bloemen had je er wel iets mooiers van kunnen maken. En het geel lijkt een beetje overbelicht?
5. Schanulleke - Ik vind het wel een mooie foto! Alleen een zwart wit foto in een kleuren wedstrijd vind ik niet zo passen. Anders had hij hoger gestaan.
4. m1st1g - Hele aparte foto. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
3. Kanovinnie - De lucht is wel mooi. Van de rest vind ik er weinig aan. Onscherp ijsje, en een landschap waar niet zoveel te zien is.
2. Weakling - Geen idee waar ik naar kijk. Maar vind het ook niet mooi.
1. D4v1d - Leuke foto voor als het je eigen kat is, van de rest is het niet echt iets bijzonders.
Vond het stemmen wel lastig!

Zou het trouwens een goede regel vinden als je verplicht wat bij je stemmen moet zetten. Iemand heeft toch moeite gedaan om een foto te maken. Dan is het wel leuk als je ook weet waarom je die punten krijgt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.