Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Thrilled het volgende:19 = polariteit
18 = Mirjam
17 = Assassin92
16 = Mentalpower
15 = Nalbaldian
14 = Over_hedge
13 = Schanulleke
12 = m1st1g
11 = Wiebeldak
10 = Crientj
9 = Weakling
8 = DonJames
7 = Kareltje_
6 = Stefan
5 = Littlebrownie
4 = 1marcelfilms
3 = D4v1d
2 = Antikip
1 = Kanovinnie
0 = Thrilled
Motivering, zie onder.
Let wel, het komt erg zeikerig over maar ik probeerde van elke foto een tipper en een topper te verzinnen. Moet zeggen dat veel foto's erg dicht bij elkaar lagen voor mij (qua beoordeling) dus vond het erg lastig kiezen.. Hopen dat ik niemand tegen het zere been stoot

Motivatie van 'laag' naar 'hoog':
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx

Ik heb ook een foto van een paar minuten later met de zon wat opgeschoven, maar de mist was toen weg

En die vind ik juist essentieel in deze foto

quote:
Op vrijdag 24 mei 2013 11:59 schreef m1st1g het volgende:19 Weakling, Helmaal top
18 Thrilled, Mooi contrast tussen gebouwen, licht en lucht maar ik mis iets.
17 Wiebeldak, out of the box. Plaatje is net te onrustig.
16 LittleBrownie, Mooie lucht.
15 Mentalpower, Wel origineel maar verkeerd gecroped.
14 Mirjam, Mooi scherpe aftekening tegen de lucht.
13 Stefan, kleurrijk maar standaard.
11 DonJames, Leuke orignele benadering.
11 Assassin92, Ik krijg er een goed vakantie gevoel bij maar dan houd het helaas op.
10 Nalbaldian, Goed uitgevoerd.
9 1marcelfilms, Mooie bloemen en goed scherp maar het plaatje blijft niet hangen.
8 Kareltje_, De kleuren zitten in de regenboog maar het is een vakantiefoto.
7 Over_hedge, De lucht lijkt wel alsof ik in een bloemenkas sta.
6 Polariteit, Mooie foto maar in de verkeerde maand ingezonden.
5 Schanulleke, bijzondere benadering van het thema.
4 Crientj, Ik kan er niets mee.
3 Kanovinnie, Als de sprinkels op het ijsje scherp in beeld waren geweest, had je hoger geeindigd.
2 D4v1d, Mooie foto maar ik zie er weinig invulling van het thema in.
1 Antikip Sorry maar deze foto doet niets bij mij.
Wat een onzin dat ik mijn foto in de verkeerde maand heb ingezonden, kon je niks beters bedenken

quote:
Op donderdag 23 mei 2013 10:33 schreef Stefan het volgende:19 wiebeldak - gewoon mooi, compositie en kleur voelen lekker aan als je kijkt
18 polariteit - meer gouden uur thema maar desondanks prachtig
17 Mirjam - kies de volgende keer gewoon lekker je eigen bolleveld

Maar mooi gedaan, weer wat anders
16 Schanulleke - mooi en voor mij voldoet ie prima
15 Nalbaldian, ik vergeef je de goof

maar zou sterker zijn als ik t hele bord zou zien met de rest lekker onscherp, maar kleuren zijn mooi en iig creatief
14 Don James - simpel maar wel leuk gedaan
13 Over Hedge - persoon erbijhad niet gehoeven maar mooie sluitertijdfoto
12 Thrilled leuke foto maar in mijn ogen niet scherp
11 n Asssion - had m zelf ruimer gecropt maar leuke kleuren
10 m1sti1 - geen idee wat t is maar de foto is een mooie mix van kleur
9 - Little Brownie - mooie lucht maar beetje saai
8 Weakling - weet niet waar ik naar kijk en plaatje maakt me onrustig
7 Crientj - niet spannend
6 kareltje - beetje saai en scheef
5 metal power - ik vind het te kitcherig
4 1marfilms - die rare stekelige bloem tussen de dichte rozen irriteert me als ik er naar kijk. Verder teveel groen
3 David - van alle 100 miljoen poezefotos op het web is dit wel een erg saaie
2 AntiKip - Sja, ik zie een muzikant in blauw licht
1 Kanovini - ik hoop dat deze inzending een grap was en dat je bent vergeten een nieuwe in te zenden
Op mijn scherm zie ik geen gouden kleuren hoor

Volgens mij voldoe ik prima aan het thema van deze maand

Ok, nu genoeg gezeken over de commentaren op mijn foto, en is het tijd voor mijn stemming, beste staat bovenaan en slechtste onderaan:
19 - Thrilled - Blauwe uur, zonsondergang en een stedelijke omgeivng. Voor mij een prachtige combinatie. Enige minpntje vind ik het formaat van de foto, dit soort foto's wil ik altijd op gigaformaat zien om details te checken

18 - Mirjam - Het licht is iets aan de harde kant, maar het standpunt vind ik super; evenals de kleuren van vooral de tulpen!
17 - Wiebeldak - De kleuren zijn het hier die de aandacht trekken, erg mooi! Die donkere vlekken op het groen vind ik ook nice.
16 - LittleBrownie - Hele vette kleuren in de lucht. De onderkant van de foto mag wel wat meer silhouet hebben.
15 - Mentalpower - Erg gave kleuren van de vlam; contrasteren mooi met het blauwe van het glas. Heel erg zonde dat de vlam aan de bovenkant afgesneden is en het glas aan de onderkant.
14 - Over_hedge - Ook deze foto heeft nette kleuren. Wat ik jammer vind is dat de mist een soort waas over de foto heenbrengt.
13 - Stefan - De voorgrond doet het goed, maar de achtergrond (lucht) is eigenlijk een beetje saai...
12 - ASsassin92 - Mooi uitzicht, maar de kleuren vind ik een beetje flets...
11 - Antikip - Mooi uitdrukking op het gezicht, en mooie kleuren. Toch vind ik de onscherpe hand te veel afleiden...
10 - Nalbandian - Niet echt een onderwerp dat lang mijn aandacht vasthoudt. De warme kleuren zijn echter best fijn om te zien. Wel vind ik hem wat krap gekaderd!
9 - 1marcelfilms - Het idee is leuk, alleen jammer dat het geel zo dichtgelopen is.
8 - Schanulleke - Op zich een toffe plaat, maar tussen al het kleurrijke geweld valt deze een beetje buiten de boot en weet mijn aandacht niet zo lang vast te houden...
7 - DonJames - Leuk idee, wat mindere uitwerking. De kleuren zijn wel nice, alleen ze ogen nogal flets en hebben wat last van de reflecties.
6 - Kareltje - Gave regenboog, en de voorgrond steekt mooi af tegen die dreigende lucht. Minpunt vind ik de wat saaie compo. De regenboog is helaas niet prominent genoeg om lang mijn aandacht vast te houden.
5 - Crientj - Qua compo kan ik hier niet zoveel mee, maar laten we het erop houden dat ik het blauw wel mooi vind

4 - Kanovinnie - Origineel idee, maar een beetje belabberde uitwerking.
3 - D4v1d - Ik houd niet van poezen, dus dat is sowieso al een minpunt. Daarnaast vind ik de kleuren ook nog niet eens aantrekkelijk, en dat is dus de reden dat je best weinig punten krijgt...
2 - Weakling - Qua compo kan ik hier niet zoveel mee; laat ik zo zeggen dat het geel lekker contrasteert met het blauw

1 - m1st1g - Wat is dit? Ik zie hier alleen wat gele en blauwe strepen maar kan er verder helaas niks in ontdekken... sorry...