abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126887153
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Schanulleke het volgende:
2 punten: D4vid: Poezenfoto's -O-
Hater :'( :o

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 00:16:37 ]
pi_126887824
Ik hou het kort, maar bij deze;

19. Polariteit – Niets op aan te merken, erg prettige foto.
18. Weakling – Hoe langer ik naar deze foto blijf kijken, hoe meer ik zie. Ditmaal is het een vogel die gaat vliegen.
17, Nalbaldian – Mooi schaakspel. Ook hier, niets op te merken. Toffe foto.
16. Mirjam – Bijzonder point of view, met voldoende dynamiek. Nice.
15. Kareltje_ - Regenboog! Leuke manier om kleur terug te laten komen.
14. Assassin92 – Toffe foto, sprekende kleuren die duidelijk naar voren komen.
13. Wiebeldak – Waar kijken we naar? Verder niets op aan te merken.
12. DonJames – Toffe keuze, compositie is prima.
11. LittleBrownie – Gemaakt met een telefoon? Awesome! Meestal gaat dat nooit zo prettig, de lucht is dan vele malen bleker dan da tie daadwerkelijk is. Enige stoorpunt is wellicht het huis rechts.
10. Stefan – Prettige compositie, met die persoon aan de andere kant van het veld. Kleuren spreken, alleen de rails op de achtergrond storen een beetje.
9. Thrilled – Prachtige kleuren, maar de weg links trekt continue mijn aandacht ipv het geheelplaatje.
8. Over_hedge – Leuke poging met de lampen van de brug en het mistige weer, maar de persoon rechts stoort.
7. Mentalpower – Zeer prettig om naar te kijken, detail in het glas / drank (glitters?) is prettig. Enige minpuntje is de crop, nu wordt de bovenkant van de vlam en de voet van het glas eraf gesneden.
6. D4v1d – Poes heeft geen oren meer ;( Leuke foto, maar ik zie niet wat dit te maken heeft met kleur.
5. Schanulleke – Leuke pgoing, maar dit zou meer iets zijn voor het thema van een tijdje terug, de lijnen.
4. 1marcelfilms – Leuke poging, maar dit doet vrij weinig voor me. Compositie kan beter, spannender.
3. Antikip – Leuke poging, maar dit doet vrij weinig voor me. De cello is afgekapt, de blauwe spot teveel aanwezig, het mist contrast.
2. M1stig – Foto doet vrij weinig voor me, is te rommelig en blijft niet hangen. Ben wel benieuwd waar ik nou eigenlijk naar kijk.
1. Kanovinnie – Wat dacht je toen je deze foto maaktte? :’)
pi_126888326
Ben ergens wel jaloers op de foto van Thrilled, was er zelf ook niet zo lang geleden, maar dan op een wat bewolkte ochtend, met veel smog. Toch een heel groot verschil met wat hij er uitgekregen heeft.
Assassin stabs you in your back.
pi_126893428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:58 schreef Assassin92 het volgende:
Ben ergens wel jaloers op de foto van Thrilled, was er zelf ook niet zo lang geleden, maar dan op een wat bewolkte ochtend, met veel smog. Toch een heel groot verschil met wat hij er uitgekregen heeft.
De stand van de zon bepaald alles ;) Vrienden van me vonden het raar dat ik vooraf de foto's al als slecht benoemde toen ze een "fotoshoot" wilden in het bos/strand, midden op de dag. Ik heb zelf een hekel aan het harde licht en wil veel liever schieten tijdens de zonsopkomst en zonsondergang.. maakt de foto vaak 10x beter..

Kheb ook speciaal gewacht tot de zon onder ging voordat we naar de montparnasse toren gingen :)
pi_126893951
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef Thrilled het volgende:

[..]

De stand van de zon bepaald alles ;) Vrienden van me vonden het raar dat ik vooraf de foto's al als slecht benoemde toen ze een "fotoshoot" wilden in het bos/strand, midden op de dag. Ik heb zelf een hekel aan het harde licht en wil veel liever schieten tijdens de zonsopkomst en zonsondergang.. maakt de foto vaak 10x beter..

Kheb ook speciaal gewacht tot de zon onder ging voordat we naar de montparnasse toren gingen :)
Ja uiteraard! Ik was ook niet echt naar boven gegaan voor "de foto", maar meer omdat ik zoveel mogelijk dingen wilde doen in zo weinig mogelijk tijd. En toen kwam het handigst uit dat 's ochtends de toren op ging. Maar daarom: wel zonde, want al had ik met dat licht gegaan had ik waarschijnlijk ook wat mooiere resultaten.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:33:38 #81
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126894290
19 wiebeldak - gewoon mooi, compositie en kleur voelen lekker aan als je kijkt
18 polariteit - meer gouden uur thema maar desondanks prachtig
17 Mirjam - kies de volgende keer gewoon lekker je eigen bolleveld }:| Maar mooi gedaan, weer wat anders
16 Schanulleke - mooi en voor mij voldoet ie prima
15 Nalbaldian, ik vergeef je de goof :P maar zou sterker zijn als ik t hele bord zou zien met de rest lekker onscherp, maar kleuren zijn mooi en iig creatief
14 Don James - simpel maar wel leuk gedaan
13 Over Hedge - persoon erbijhad niet gehoeven maar mooie sluitertijdfoto
12 Thrilled leuke foto maar in mijn ogen niet scherp
11 n Asssion - had m zelf ruimer gecropt maar leuke kleuren
10 m1sti1 - geen idee wat t is maar de foto is een mooie mix van kleur
9 - Little Brownie - mooie lucht maar beetje saai
8 Weakling - weet niet waar ik naar kijk en plaatje maakt me onrustig
7 Crientj - niet spannend
6 kareltje - beetje saai en scheef
5 metal power - ik vind het te kitcherig
4 1marfilms - die rare stekelige bloem tussen de dichte rozen irriteert me als ik er naar kijk. Verder teveel groen
3 David - van alle 100 miljoen poezefotos op het web is dit wel een erg saaie
2 AntiKip - Sja, ik zie een muzikant in blauw licht
1 Kanovini - ik hoop dat deze inzending een grap was en dat je bent vergeten een nieuwe in te zenden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  FOK!fotograaf donderdag 23 mei 2013 @ 10:39:19 #82
364681 over_hedge
pi_126894495
Had dus die foto zonder persoon moeten doen voor meer punten :P Naja maakt niet uit. Krijg nu ook nog best veel punten :) Zal morgen ook eens even stemmen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:41:11 #83
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126894561
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Had dus die foto zonder persoon moeten doen voor meer punten :P Naja maakt niet uit. Krijg nu ook nog best veel punten :) Zal morgen ook eens even stemmen.
Of een leuke vrouw. :+ Maar ik vind dat de persoon, jij waarschijnlijk zelf, nu in de weg staat persoonlijk.
  FOK!fotograaf donderdag 23 mei 2013 @ 10:42:36 #84
364681 over_hedge
pi_126894610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Stefan het volgende:

[..]

Of een leuke vrouw. :+ Maar ik vind dat de persoon, jij waarschijnlijk zelf, nu in de weg staat persoonlijk.
Ja ik was met een vriend, en leuke vrouwen liepen er sowieso vrij weinig rond in Newcastle. ;( En nee ben het niet zelf. Is een vriend van mij. Voor hem was die foto ook gemaakt eigenlijk. :) Toch best aardige facebook profiel foto zo :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:45:21 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126894697
Zijn er trouwens mensen die de fotos hebben beoordeeld met een kleurenkaart er naast?
pi_126894916
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:33 schreef Stefan het volgende:
n Asssion
Ik neem aan dat ik dit ben? :P
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:59:34 #87
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126895248
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:51 schreef Assassin92 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ik dit ben? :P
:) was close toch?
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:34:42 #88
27648 Weakling
available in strong mint
pi_126896540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:45 schreef Stefan het volgende:
Zijn er trouwens mensen die de fotos hebben beoordeeld met een kleurenkaart er naast?
Ja, ik heb de additieve en substractieve kleurencirkels erbij gepakt en op basis daarvan de foto's beoordeeld op exacte harmonieuze, danwel complementaire kleurstelling. Deze meting heb ik uitgevoerd met behulp van een colorimeter op zowel een gekalibreerd beeldscherm als een gekalibreerde print. Bij iedere afwijking in het spectrum kregen de foto's een minpunt. Uiteindelijk hadden alle foto's evenveel minpunten ... :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:36:11 #89
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126896589
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ja, ik heb de additieve en substractieve kleurencirkels erbij gepakt en op basis daarvan de foto's beoordeeld op exacte harmonieuze, danwel complementaire kleurstelling. Deze meting heb ik uitgevoerd met behulp van een colorimeter op zowel een gekalibreerd beeldscherm als een gekalibreerde print. Bij iedere afwijking in het spectrum kregen de foto's een minpunt. Uiteindelijk hadden alle foto's evenveel minpunten ... :P
_O_

Ik heb de foto's 2x beoordeeld, een keer in kleur en 1x door mn monitor op monochroom te zetten en dan te kijken of het plaatje overeind bleef 8-)
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:19:00 #90
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_126915762
quote:

[..]

Goed aangepakt!
Life is what you make it.
pi_126917960
quote:

[..]

Held _O_ !

OT: Er moeten nog heel wat mensen stemmen :Y)!
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:06:22 #92
27648 Weakling
available in strong mint
pi_126918090
*gniffel*
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_126919423
Vannacht heb ik rustig de tijd om te stemmen.
pi_126919759
in lightroom zag mijn foto er niet onscherp uit :')

Maargoed, mijn stemmen komen binnen nu en 10 minuten binnen vanuit mijn zolderkamer, er zijn wat problemen met de verbinding naar de studio (Het lijkt het ESF wel :D)

:')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 20:35:24 ]
pi_126922731
19 Assassin92 - is vooral je huizen die ik mooi vind, maar jij hebt die foto gemaakt!
18 Thrilled - Sorry dat ik je vergat :@
17 Nalbaldian - Creatief.
16 Polariteit - Mooi!
15 Mentalpower - Ik weet niet echt wat ik er van vind, hij is verder wel mooi en vet uitgevoerd!
14 Weakling - geen idee waar ik naar kijk :D
13 Over_hedge - Aan de ene kant voegt die persoon wat toe aan de foto, aan de andere kant irriteer ik me er aan. + Die border ;(
12 DonJames - Als ik jou was had ik die groene appels wat meer in beeld gedaan.
11 m1st1g - Beetje een 'wazige' foto.
10 1marcelfilms - Toch nog bloemen met variatie :D
9 Kareltje_ - Teveel afleiding.
8 Mirjam - Toch vind ik deze wat meer hebben dan die van Stefan :o
7 Stefan - Cliché
6 Crientj - Ik vind hem saai om naar te kijken
5 Antikip - Goede foto, maar vind hem niet heel erg bij het onderwerp passen
4 LittleBrownie - Huis leid af, voor de rest een prima foto (voor Instagram :{w) Ohja, en de border ;(
3 Wiebeldak - foto van een tekening? Of je bent te ver gegaan met bewerken..
2 Kanovinnie - toch moest ik lachen, en bedankt. Anders was er een goede kans dat ik laatste was :D
1 Schanulleke - telt het rode stippelrandje om de foto mee als kleur? :+ _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 10:28:02 ]
pi_126938928
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef d4v1d het volgende:
18 Assassin92 - is vooral je huizen die ik mooi vind, maar jij hebt die foto gemaakt!
17 Nalbaldian - Creatief.
16 Polariteit - Mooi!
15 Mentalpower - Ik weet niet echt wat ik er van vind, hij is verder wel mooi en vet uitgevoerd!
14 Weakling - geen idee waar ik naar kijk :D
13 Over_hedge - Aan de ene kant voegt die persoon wat toe aan de foto, aan de andere kant irriteer ik me er aan. + Die border ;(
12 DonJames - Als ik jou was had ik die groene appels wat meer in beeld gedaan.
11 m1st1g - Beetje een 'wazige' foto.
10 1marcelfilms - Toch nog bloemen met variatie :D
9 Kareltje_ - Teveel afleiding.
8 Mirjam - Toch vind ik deze wat meer hebben dan die van Stefan :o
7 Stefan - Cliché
6 Crientj - Ik vind hem saai om naar te kijken
5 Antikip - Goede foto, maar vind hem niet heel erg bij het onderwerp passen
4 LittleBrownie - Huis leid af, voor de rest een prima foto (voor Instagram :{w) Ohja, en de border ;(
3 Wiebeldak - foto van een tekening? Of je bent te ver gegaan met bewerken..
2 Kanovinnie - toch moest ik lachen, en bedankt. Anders was er een goede kans dat ik laatste was :D
1 Schanulleke - telt het rode stippelrandje om de foto mee als kleur? :+ _O-
Ik sta er niet tussen ;(

Maar aangezien je nog 1 plekje open hebt ga ik er maar vanuit dat ik 19 punten krijg? ;)
pi_126939490
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:03 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik sta er niet tussen ;(

Maar aangezien je nog 1 plekje open hebt ga ik er maar vanuit dat ik 19 punten krijg? ;)
he wut.

Oh, ga even kijken.
pi_126939581
Fixed, 18 punten voor jou :o
pi_126942424
19 Weakling, Helmaal top
18 Thrilled, Mooi contrast tussen gebouwen, licht en lucht maar ik mis iets.
17 Wiebeldak, out of the box. Plaatje is net te onrustig.
16 LittleBrownie, Mooie lucht.
15 Mentalpower, Wel origineel maar verkeerd gecroped.
14 Mirjam, Mooi scherpe aftekening tegen de lucht.
13 Stefan, kleurrijk maar standaard.
11 DonJames, Leuke orignele benadering.
11 Assassin92, Ik krijg er een goed vakantie gevoel bij maar dan houd het helaas op.
10 Nalbaldian, Goed uitgevoerd.
9 1marcelfilms, Mooie bloemen en goed scherp maar het plaatje blijft niet hangen.
8 Kareltje_, De kleuren zitten in de regenboog maar het is een vakantiefoto.
7 Over_hedge, De lucht lijkt wel alsof ik in een bloemenkas sta.
6 Polariteit, Mooie foto maar in de verkeerde maand ingezonden.
5 Schanulleke, bijzondere benadering van het thema.
4 Crientj, Ik kan er niets mee.
3 Kanovinnie, Als de sprinkels op het ijsje scherp in beeld waren geweest, had je hoger geeindigd.
2 D4v1d, Mooie foto maar ik zie er weinig invulling van het thema in.
1 Antikip Sorry maar deze foto doet niets bij mij.
pi_126942741
Mijn inzending was een foutje in de belichtingstijd voor een foto van een ambulance die langskwam. Soort van lightpainting met grote objecten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')