De stand van de zon bepaald allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:58 schreef Assassin92 het volgende:
Ben ergens wel jaloers op de foto van Thrilled, was er zelf ook niet zo lang geleden, maar dan op een wat bewolkte ochtend, met veel smog. Toch een heel groot verschil met wat hij er uitgekregen heeft.
Ja uiteraard! Ik was ook niet echt naar boven gegaan voor "de foto", maar meer omdat ik zoveel mogelijk dingen wilde doen in zo weinig mogelijk tijd. En toen kwam het handigst uit dat 's ochtends de toren op ging. Maar daarom: wel zonde, want al had ik met dat licht gegaan had ik waarschijnlijk ook wat mooiere resultaten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
De stand van de zon bepaald allesVrienden van me vonden het raar dat ik vooraf de foto's al als slecht benoemde toen ze een "fotoshoot" wilden in het bos/strand, midden op de dag. Ik heb zelf een hekel aan het harde licht en wil veel liever schieten tijdens de zonsopkomst en zonsondergang.. maakt de foto vaak 10x beter..
Kheb ook speciaal gewacht tot de zon onder ging voordat we naar de montparnasse toren gingen
Of een leuke vrouw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Had dus die foto zonder persoon moeten doen voor meer puntenNaja maakt niet uit. Krijg nu ook nog best veel punten
Zal morgen ook eens even stemmen.
Ja ik was met een vriend, en leuke vrouwen liepen er sowieso vrij weinig rond in Newcastle.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of een leuke vrouw.Maar ik vind dat de persoon, jij waarschijnlijk zelf, nu in de weg staat persoonlijk.
quote:
Ja, ik heb de additieve en substractieve kleurencirkels erbij gepakt en op basis daarvan de foto's beoordeeld op exacte harmonieuze, danwel complementaire kleurstelling. Deze meting heb ik uitgevoerd met behulp van een colorimeter op zowel een gekalibreerd beeldscherm als een gekalibreerde print. Bij iedere afwijking in het spectrum kregen de foto's een minpunt. Uiteindelijk hadden alle foto's evenveel minpunten ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:45 schreef Stefan het volgende:
Zijn er trouwens mensen die de fotos hebben beoordeeld met een kleurenkaart er naast?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, ik heb de additieve en substractieve kleurencirkels erbij gepakt en op basis daarvan de foto's beoordeeld op exacte harmonieuze, danwel complementaire kleurstelling. Deze meting heb ik uitgevoerd met behulp van een colorimeter op zowel een gekalibreerd beeldscherm als een gekalibreerde print. Bij iedere afwijking in het spectrum kregen de foto's een minpunt. Uiteindelijk hadden alle foto's evenveel minpunten ...
Goed aangepakt!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, ik heb de additieve en substractieve kleurencirkels erbij gepakt en op basis daarvan de foto's beoordeeld op exacte harmonieuze, danwel complementaire kleurstelling. Deze meting heb ik uitgevoerd met behulp van een colorimeter op zowel een gekalibreerd beeldscherm als een gekalibreerde print. Bij iedere afwijking in het spectrum kregen de foto's een minpunt. Uiteindelijk hadden alle foto's evenveel minpunten ...
Heldquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef d4v1d het volgende:
18 Assassin92 - is vooral je huizen die ik mooi vind, maar jij hebt die foto gemaakt!
17 Nalbaldian - Creatief.
16 Polariteit - Mooi!
15 Mentalpower - Ik weet niet echt wat ik er van vind, hij is verder wel mooi en vet uitgevoerd!
14 Weakling - geen idee waar ik naar kijk
13 Over_hedge - Aan de ene kant voegt die persoon wat toe aan de foto, aan de andere kant irriteer ik me er aan. + Die border
12 DonJames - Als ik jou was had ik die groene appels wat meer in beeld gedaan.
11 m1st1g - Beetje een 'wazige' foto.
10 1marcelfilms - Toch nog bloemen met variatie
9 Kareltje_ - Teveel afleiding.
8 Mirjam - Toch vind ik deze wat meer hebben dan die van Stefan
7 Stefan - Cliché
6 Crientj - Ik vind hem saai om naar te kijken
5 Antikip - Goede foto, maar vind hem niet heel erg bij het onderwerp passen
4 LittleBrownie - Huis leid af, voor de rest een prima foto (voor Instagram) Ohja, en de border
3 Wiebeldak - foto van een tekening? Of je bent te ver gegaan met bewerken..
2 Kanovinnie - toch moest ik lachen, en bedankt. Anders was er een goede kans dat ik laatste was
1 Schanulleke - telt het rode stippelrandje om de foto mee als kleur?![]()
he wut.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen
Maar aangezien je nog 1 plekje open hebt ga ik er maar vanuit dat ik 19 punten krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |