Uit de OP:quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:22 schreef Puala het volgende:
Waarom elke keer die discussies over hoe deze wedstrijd verloopt. Accepteer de regels en doe mee. Accepteer je de regels niet dan doe je dus niet mee.
Dat doe ik dus. En ik doe voor het eerst mee aan dit gebeuren. Weet ik veel dat er al vaker discussie over geweest is en je overgevoelig bent geworden voor iedere bijdrage die iemand probeert te leveren om deze wedstrijd in zijn of haar ogen te verbeteren. Sjezus, lekker motiverend om nog eens een keer mee te doen als er zo gereageerd wordt.quote:Nog op en aanmerkingen? Posten aub!
Er is al maanden lang discussie, dus vandaar mijn reactie. Persoonlijk zou ik als ik de eerste keer mee deed ook geen commentaar hebben maar dat ben ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Dat doe ik dus. En ik doe voor het eerst mee aan dit gebeuren. Weet ik veel dat er al vaker discussie over geweest is en je overgevoelig bent geworden voor iedere bijdrage die iemand probeert te leveren om deze wedstrijd in zijn of haar ogen te verbeteren. Sjezus, lekker motiverend om nog eens een keer mee te doen als er zo gereageerd wordt.
Hoi, Jij maakt t nu wel wat ingewikkeld want degene die de punten telt moet alles omrekenen, misschien dat jij de punten kunt omdraaien?quote:
Persoonlijk vind ik dat nieuwe mensen met frisse nieuwe ideeen kunnen komen waar je als oudgediende niet meteen bij zou hebben stilgestaan en daarom naar mijn idee alle recht van spreken hebben. Maar goed, hier is het blijkbaar bek houden. Jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:32 schreef Puala het volgende:
Er is al maanden lang discussie, dus vandaar mijn reactie. Persoonlijk zou ik als ik de eerste keer mee deed ook geen commentaar hebben maar dat ben ik.
Oh, dat was me niet geheel duidelijk uit de OP, ga ik aanpassen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef Stefan het volgende:
Hoi, Jij maakt t nu wel wat ingewikkeld want degene die de punten telt moet alles omrekenen, misschien dat jij de punten kunt omdraaien?![]()
Het staat je vrij om bij te dragen hoor. Ik neem mijn woorden wel terugquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat nieuwe mensen met frisse nieuwe ideeen kunnen komen waar je als oudgediende niet meteen bij zou hebben stilgestaan en daarom naar mijn idee alle recht van spreken hebben. Maar goed, hier is het blijkbaar bek houden. Jammer.
Ja das wel top.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:53 schreef Puala het volgende:
Vorige maanden werd er ook bij gezet waarom je iemand het aantal punten gaf of een positief/negatief punt van een foto. Wellicht is het leuk om dat wel in stand te houden? Ik ben bijv. best benieuwd waarom M1st1g bij de ene maar 1 punt krijgt en bij de ander 6. Zomaar iets wat me nu opvalt namelijk
Ah, goed dat je dat zegt! Ik was daar mee begonnen, maar dacht dat het dan voor het verzamelen van de punten lastiger zou zijn met al die tekst ertussen, dus maar weer weggehaald. Ga weer toevoegen! (Lastig voor de middenmoters, maar ik verzin wel wat)quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:53 schreef Puala het volgende:
Vorige maanden werd er ook bij gezet waarom je iemand het aantal punten gaf of een positief/negatief punt van een foto. Wellicht is het leuk om dat wel in stand te houden? Ik ben bijv. best benieuwd waarom M1st1g bij de ene maar 1 punt krijgt en bij de ander 6. Zomaar iets wat me nu opvalt namelijk
Je kan ook soms met 1 woord volstaan of idem zeggen als je er niet uitkomt, doe ik althans welquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ah, goed dat je dat zegt! Ik was daar mee begonnen, maar dacht dat het dan voor het verzamelen van de punten lastiger zou zijn met al die tekst ertussen, dus maar weer weggehaald. Ga weer toevoegen! (Lastig voor de middenmoters, maar ik verzin wel wat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook toevallig geschoten.quote:D4v1d
Leuk beestje Kheb alleen het idee dat hij niet helemaal scherp is op z'n neus/snor en de foto komt op mij meer over als toevallig geschoten, weet niet precies wat ik er aan mis..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Thrilled het volgende:
19 = polariteit
18 = Mirjam
17 = Assassin92
16 = Mentalpower
15 = Nalbaldian
14 = Over_hedge
13 = Schanulleke
12 = m1st1g
11 = Wiebeldak
10 = Crientj
9 = Weakling
8 = DonJames
7 = Kareltje_
6 = Stefan
5 = Littlebrownie
4 = 1marcelfilms
3 = D4v1d
2 = Antikip
1 = Kanovinnie
0 = Thrilled
Motivering, zie onder.
Let wel, het komt erg zeikerig over maar ik probeerde van elke foto een tipper en een topper te verzinnen. Moet zeggen dat veel foto's erg dicht bij elkaar lagen voor mij (qua beoordeling) dus vond het erg lastig kiezen.. Hopen dat ik niemand tegen het zere been stoot
Motivatie van 'laag' naar 'hoog':Die persoon op de foto is een vriend van mij met wie ik in new castle wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb die foto ook daar voor gemaakt. Niet speciaal voor de wedstrijd
Hier de foto zonder iemand er op
http://relderson.devianta(...)ew=10%253A1369225389
[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 22-05-2013 14:38:30 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Die eerste post op de eerste pagina van het topic, daar wil nog wel eens wat nuttige informatie in staan:quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef d4v1d het volgende:
Welkom in het Fot-fotowedstrijdtopic.
...
Met deelname verplicht je jezelf om vóór de 28ste van de maand te stemmen. (Uiterlijk tot de 27ste 23:59:59 dus.) Uiteraard het liefst zsm stemmen.
...
Ik had speciaal nog het oude stem topic uit de OP gehaald om verwarring te voorkomen.quote:
Ik hou zelf heel erg van foto's waarvan je niet meteen door hebt wat het is. Het is trouwens geen folie, maar een experiment met dubbele polarisatie fotografie. Het is transparant opgefrommeld plastic met gepolariseerd wit licht er achter en ervoor op de lens een pola filter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef Thrilled het volgende:
Weakling
Het duurde even voordat ik doorhad waar ik naar keekVind het een mooi onderwerp, aparte kleuren voor zo'n folie.. verder weinig op- of aanmerkingen.
Ik vind zelf die foto veel sterker, maar zoals gezegd hou ik zelf meer van natuur/landschappen en dus foto's waar zo min mogelijk mensen op staanquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die persoon op de foto is een vriend van mij met wie ik in new castle wasHeb die foto ook daar voor gemaakt. Niet speciaal voor de wedstrijd
Hier de foto zonder iemand er op
http://relderson.devianta(...)ew=10%253A1369225389
Oh dat is wel bizar, het veranderd niet veel aan mijn oordeel, maar wel een hele andere kijk op de foto..quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel erg van foto's waarvan je niet meteen door hebt wat het is. Het is trouwens geen folie, maar een experiment met dubbele polarisatie fotografie. Het is transparant opgefrommeld plastic met gepolariseerd wit licht er achter en ervoor op de lens een pola filter.
In het echt zie je de kleuren totaal niet, maar door de dubbele polarisatie en het draaien met je filter verschijnen er allerlei wonderlijke kleurcombinaties op de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |