Met de mooiste bovenaan:
19 ThrilledEen erg goed moment gekozen om de foto te maken. De kleuren van de lucht passen erg goed bij het blauw en oranje van de stad er onder. Ik weet niet hoeveel nabewerking is geweest om die kleuren te krijgen, maar dat boeit me eigenlijk ook niet zoveel.
18 MirjamLekker vrolijk lenteplaatje met een leuk gekozen perspectief zo met je neus in het zand. Laat goed zien dat een foto niet "moeilijk" hoeft te zijn om mooi te zijn, maar ik heb wel het idee dat de foto met veel aandacht is gemaakt en niet zomaar even snel.
17 WiebeldakIk hou wel van foto's waarvan je niet meteen weet waar je nu eigenlijk naar kijkt. Bij deze foto weet ik het eigenlijk nog steeds niet en dat intrigeert me. De kleurcombinatie is niet helemaal mijn smaak, maar het spat wel lekker van de foto af.
16 LittleBrowniePrachtige lucht. Ik geloof niet dat ooit zo duidelijk deze kleuren in de lucht heb gezien. Ook een goede keuze om in silhouet iets op de voorgrond te zetten en zo een referentiepunt te bieden. Het huis leidt een beetje af, maar zou 'm ook niet willen missen.
15 PolariteitHele hele mooie foto. Voor het thema vind ik de kleuren een tikje te eentonig en het gras/riet links steekt naar mijn smaak teveel af tegenover de rest, maar was het thema niet kleur geweest, dan had deze foto waarschijnlijk een paar plaatsen hoger gestaan.
14 CrientjIk vind het contrast tusssen de twee kleuren in deze foto erg sterk. Daarnaast heeft het ook wel iets abstracts waar ik ook erg van hou.
13 MentalpowerOok hier een mooi sterk contrast tussen twee kleuren, alleen is naar mijn smaak de foto iets te statisch met het glas in het midden.
12 Assassin92Mijn eerste idee bij de foto was: te simpel vakantiekiekje. En het is misschien ook "maar" een vakantiekiekje, maar wel eentje waarvan ik het idee heb gekregen dat over de compositie is nagedacht.
11 StefanStefan stond met Mirjam tussen de tulpen en dacht: laat ik ook eens een foto maken

. Ik ben blij met de keuze voor deze foto uit de tulpen set, want vond ik zelf ook de mooiste. Kleuren zijn prachtig. De gaten vooraan verstoren het plaatje een beetje.
10 DonJamesGoede keuze qua kleuren en de compositie brengt er enige dynamiek in wat anders een heel saai plaatje van appels had kunnen worden. De groen/gele appels lijken te licht, maar da's misschien omdat ze zo afsteken tegenover de rode appels.
9 NalbaldianNa alle foto's met vrij primaire kleuren is dit een verademing. Vrijwel alles klopt wat mij betreft aan de foto, tot de kleur van de tafel en de achtergrond aan toe. Ik mis alleen de focus op de gevallen koning door meer onscherpte in de foto te brengen.
8 Over_hedgeLeuk idee om op deze manier de verlichting 's avonds op de gevoelige plaat vast te leggen. Foto vind ik redelijk geslaagd, alleen had de persoon rechts (fotograaf?) er van mij niet op gehoeven. Dan hadden we vermoed ik aan twee kanten een blauwe pilaar van de brug gezien, evenwichtiger.
7 AntikipAbsoluut een goede foto, misschien het blauwe licht iets te overheersend. De foto doet met alleen te weinig met het oog op het gekozen thema.
6 1marcelfilmsBloemetjes, altijd goed, maar de pech dat er nog meer bloemetjes ingestuurd zijn. Ook in deze foto komt het geheel een beetje statisch over.
5 SchanullekeZwart en wit, voldoet dat aan het thema of niet? Discutabel, dus dat laat ik maar in het midden. De foto zelf doet mij persoonlijk niet zo heel veel en lijkt een simpele crop van een dierentuin bezoekje te zijn zonder er heel erg over nagedacht te hebben. Dat kan ik helemaal mis hebben natuurlijk.
4 Kareltje_Je moet er maar net bij zijn als je een regenboog tegenkomt, maar het komt op mij nogal "snapshotterig" over.
3 D4v1dPoezen, altijd leuk, maar naar mijn idee te ver van het thema verwijdert.
2 KanovinnieTsja, ik weet niet. Meer lollig bedacht dan echt een geslaagde foto. Ja het bevat harmonieuze en complementaire kleuren, maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
1 m1st1gIk zal de foto wel verkeerd begrijpen, maar dit is er voor mij eentje in de categorie: oeps ik drukte op het fotoknopje terwijl ik in de auto onderweg 's avonds zat te bellen. Bij lightpainting verwacht ik wel iets meer idee er achter en een strakkere uitvoering.
[ Bericht 34% gewijzigd door Weakling op 22-05-2013 14:29:26 ]
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.