Ik heb er gewoon niet echt verstand van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Zegt diegene die .. Ahh fuck it
Hahaha mij quoten met eenen er dan achter komen dak geen onzin lul
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Doe dan ook niet alsof, dan krijg je dit![]()
K had em al gepost maar hell, 10K hahaha
[ afbeelding ]
/care. Totaal overbodige functie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef very het volgende:
Waar blijft Siri in het NL's trouwens. Duurt wel een beetje erg lang
Niet als je dan dus spraak naar sms kunt gebruiken in het Nederlands.quote:
Lekker terug lezen met een kopje thee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, hoe doe ik dit?
quote:
Ja damn hey, alsof het netwerk van de ander exact hetzelfde is aan jouw netwerkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Kan hij geen wifi thuis hebben?
Ja, zo kun je 'm dus ook lezen...
Whatsapp en FB maken daarin geen onderscheid in comprimeren standaard vanuit de app.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Over wifi moet dat geen probleem kunnen zijn, over 3g is het weer een ander verhaal
Heb nu een Ben simonly voor 13 euro per maand incl. onbeperkt internet (nog van voor de tijd dat die limieten kwamen). Een iPhone 5 kost 617 euro, dus dat is uitgesmeerd over 24 maanden 25 per maand + 13 euro voor mn huidige abo = 38 euro per maand. Een nieuw abo is 34 euro per maand plus een toestel van 200 / 24 = 8 euro. 34+8=42 euro per maand. Daarnaast krijg ik 6 maanden 50% korting, maakt 17*6=102 euro gedeeld door 24 maanden = 4,25 per maand, Maakt samen 42-4,25 is ook 38 euro per maand (als ik het allemaal even snel goed heb uitgerekend).quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef Catch22- het volgende:
Zij trekken minder marge. Belsimpel is een prima partij! Heb er al meerdere telefoons en accessoires besteld!
Heb je ook al uitgerekend of los met simonly niet goedkoper is?
Ja, die is er.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:20 schreef snellehenk het volgende:
Is er een app of instelling om je telefoon voor een bepaalde tijd, uit te zetten zonder dat je hem weer kan aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, die is er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, die is er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |