Lekker terug lezen met een kopje thee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, hoe doe ik dit?
quote:
Ja damn hey, alsof het netwerk van de ander exact hetzelfde is aan jouw netwerkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Kan hij geen wifi thuis hebben?
Ja, zo kun je 'm dus ook lezen...
Whatsapp en FB maken daarin geen onderscheid in comprimeren standaard vanuit de app.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Over wifi moet dat geen probleem kunnen zijn, over 3g is het weer een ander verhaal
Heb nu een Ben simonly voor 13 euro per maand incl. onbeperkt internet (nog van voor de tijd dat die limieten kwamen). Een iPhone 5 kost 617 euro, dus dat is uitgesmeerd over 24 maanden 25 per maand + 13 euro voor mn huidige abo = 38 euro per maand. Een nieuw abo is 34 euro per maand plus een toestel van 200 / 24 = 8 euro. 34+8=42 euro per maand. Daarnaast krijg ik 6 maanden 50% korting, maakt 17*6=102 euro gedeeld door 24 maanden = 4,25 per maand, Maakt samen 42-4,25 is ook 38 euro per maand (als ik het allemaal even snel goed heb uitgerekend).quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef Catch22- het volgende:
Zij trekken minder marge. Belsimpel is een prima partij! Heb er al meerdere telefoons en accessoires besteld!
Heb je ook al uitgerekend of los met simonly niet goedkoper is?
Ja, die is er.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:20 schreef snellehenk het volgende:
Is er een app of instelling om je telefoon voor een bepaalde tijd, uit te zetten zonder dat je hem weer kan aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, die is er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
[..]
Ja, die is er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt eraan of je iPhone vergrendeld is of niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:59 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik merkte iets aparts op vandaag... Werd 2 keer gebeld door mijn vriend. De eerste keer moest ik sliden om op te nemen, de tweede keer kon ik gewoon drukken op "opnemen". Ik vind die 2e optie handiger.
Wie heeft dit ook al eens gemerkt? Wat kan het verschil zijn geweest?
(iPhone 4)
Ligt er aan of je toestel vergrendeld is of niet, zoals GeeftJeEnergie al zei. De tweede optie is handig als je telefoon op tafel ligt maar is bijvoorbeeld onhandig in je broekzak. Als je het toch wil en een jailbreak hebt, kan je met EZDecline ervoor zorgen dat je alijd "Opnemen" en "Weigeren" krijgt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:59 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik merkte iets aparts op vandaag... Werd 2 keer gebeld door mijn vriend. De eerste keer moest ik sliden om op te nemen, de tweede keer kon ik gewoon drukken op "opnemen". Ik vind die 2e optie handiger.
Wie heeft dit ook al eens gemerkt? Wat kan het verschil zijn geweest?
(iPhone 4)
Zo'n app zoek ik ook al een tijdje waar je foto's upload, een linkje krijgt en die kan kopiërenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een app voor zoiets als Tinypic? Wil fotos uploaden en dan openbaar delen zoals op fok.
Thanx!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:17 schreef Catch22- het volgende:
http://imgur.com/blog/2010/12/10/imgur-mobile/
[..]
Ja, die is er.Toch lastig als Life nog in beta of alpha verkeert, hoewel discipline een tof woord is kent het nogal een pluriforme toepassing per applicatie. Veel rekenkracht in overhead om de API te leren vullen is niet voor iedereen weggelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
PC/mac?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef Apekoek het volgende:
En nu nog een map app waarmee je een route kan plannen door europa. Google maps accepteert namelijk niet diverse via punten en retour. Wil namelijk een road trip overzicht maken.
Dacht in eerste instantie aan een iphone app, maar op mac of pc kan ook. Gil maar wat je weet.quote:
Sommige mensen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dacht in eerste instantie aan een iphone app, maar op mac of pc kan ook. Gil maar wat je weet.
Leuk en creatief uiteengezet maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sommige mensen...
-maps openen
-ritten plannen
-lijstjes in document proppen
-screens maken van kaartjes indien nodig
-eventueel in de documenten verwerken
-naar smaak opmaken
-opslaan en als document of PDF naar jezelf mailen en voila.
U kookt alleen uit zakjes en herkent groente alleen gesneden en gewassen?
Ikzelf niet (T-mobile) maar op mijn timeline op Facebook zag ik er genoeg die niet konden bellen maar wel internettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef mirelia het volgende:
Hadden meer mensen problemen met Vodafone vandaag?
Ik en mijn collega's hebben uren niet kunnen bellen en de accu's van de iphones (5) waren in een halve dag leeg.
Imgur of picupquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een app voor zoiets als Tinypic? Wil fotos uploaden en dan openbaar delen zoals op fok.
Weliswaar geen iPhone maar mijn Galaxy Note had met Vodafone geen enkel probleem in regio Limburg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef mirelia het volgende:
Hadden meer mensen problemen met Vodafone vandaag?
Ik en mijn collega's hebben uren niet kunnen bellen en de accu's van de iphones (5) waren in een halve dag leeg.
Zeg ik: je bent lui en sneller af als je het zelf doet IMO. Ik ken er iig geen app voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Leuk en creatief uiteengezet maar dat is niet wat ik bedoel.
Ik zoek naar een app waarbij je bijvoorbeeld een bepaalde pad in kan zetten. Zoals google maps inderdaad maar dan met via punten. Bijvoorbeeld een route van amsterdam via brussel door naar lyon en dan terug via munchen naar amsterdam. Hier zou toch een mooie tool voor moeten zijn die dat makkelijk uiteenzet? Ik moet het namelijk ook weer makkelijk kunnen doorsturen via oa whatsapp.
Waarom het wiel 2 x uitvinden terwijl hier wel een app voor zou moeten zijn.
Veel apps maken de mens sowieso lui, er is bijna altijd wel een oudbollige alternatief dat meer werk vereist dan wat een app kan doen. Nogmaals ik ben op zoek naar een app die dat mooi snel en efficiënt weergeeft en makkelijk doorgestuurd kan worden via social media.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zeg ik: je bent lui en sneller af als je het zelf doet IMO. Ik ken er iig geen app voor.
http://lifehacker.com/599(...)for-a-long-road-tripquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Veel apps maken de mens sowieso lui, er is bijna altijd wel een oudbollige alternatief dat meer werk vereist dan wat een app kan doen. Nogmaals ik ben op zoek naar een app die dat mooi snel en efficiënt weergeeft en makkelijk doorgestuurd kan worden via social media.
Ik geef mijn mening, jij kunt er niet mee omgaan.quote:Als je gewoon niks weet reageer dan gewoon niet.![]()
Ik wil graag een app omdat ik dat handiger vind, all in one, dat is tevens de reden dat ik het hier vraag. Maar laat maar je weet het dus niet dus ik zal zelf verder kijken naar een alternatief.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
http://lifehacker.com/599(...)for-a-long-road-trip
Echt, google. En dan krijg je dus iets wat ik zelf net zo snel en handiger kan doen dan wat die app voor me produceert.
[..]
Ik geef mijn mening, jij kunt er niet mee omgaan.
Hoe dan? Op de PC kan ik het wel, maar hoe ik een route plan via verschillende punten op mijn telefoon weet ik zo snel ff niet. Ook nog nooit geprobeerd overigens, want tomtom navigatie. Maar toch...het lijkt me wel een handige app die apekoek omschrijft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
http://lifehacker.com/599(...)for-a-long-road-trip
Echt, google. En dan krijg je dus iets wat ik zelf net zo snel en handiger kan doen dan wat die app voor me produceert.
Het is een leuke gimmick twee nachten maar klopt weinig van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar deze app: http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-gewekt-worden/
Heb hem al gekocht (E0,89) en wil hem gaan uitproberen.
Het principe: je legt je telefoon tussen je matras en je hoeslaken, je iPhone aan de lader en de app houdt vervolgens bij hoeveel je beweegt per nacht; daaruit kan hij opmaken in welk slaapstadium je bent (diep of niet diep). ook kun je aangeven wanneer je wakker wilt worden. de app checkt dan een half uur van tevoren of je in een lichte slaap zit: wakker worden in een lichte slaap zorgt ervoor dat je minder geradbraakt opstaat. Ik ben al de hele week gruwelijk moe door continu tussendoor wakker worden (vermoed dat het te warm is op mijn slaapkamer), en denk dat ik hem vanavond eens ga zetten voor morgen. En dan op een tijdstip waarop het op een zaterdag normaliter niet lukt om op te staan.
Dat zou je denken, maar ik lees echt ontzettend veel goede reviews over de app, dus dat is iets te simpel gesteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een leuke gimmick twee nachten maar klopt weinig van.
Ik heb hem lang genoeg gebruikt en ik niet alleen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik lees echt ontzettend veel goede reviews over de app, dus dat is iets te simpel gesteld.
Ok. Vertelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hem lang genoeg gebruikt en ik niet alleen.
Nee grapjas: ik geef aan dat ik niets ken dus trap ik af met een methode hoe ik het zou doen als ik een trip plan. Ik heb niet veel nodig, maar een lijst met afslagen, afstanden en belangrijke bestemmingen samen met plaatjes van moeilijke situaties wil ik wel hebben. Als ik geen europese navigatie heb tenminste. En mijn methode zou zijn al die info zelf verwerken en als PDF op mijn telefoon beschikbaar hebben omdat ik dan totale controle heb.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik wil graag een app omdat ik dat handiger vind, all in one, dat is tevens de reden dat ik het hier vraag. Maar laat maar je weet het dus niet dus ik zal zelf verder kijken naar een alternatief.
Maar je reageert wel moeilijk hoor, je probeert steeds af te geven terwijl ik een vraag stel. Je bevestig dat door te zeggen dat ik er niet mee om kan gaan, beetje raar om een vraag naar een app een persoonlijke inbreng te geven.
Maar laten we het hier maar bij laten, want je kent kennelijk geen app. En dat je het handmatig kan doen via een omweg dat weten we allemaal.
Registratie niet top. Gegevens die niet kloppen met het gevoel wat je over weet te houden aan de nachtrust. Nadeel als je met zijn tweeen slaapt.quote:
Heb ik, maar dan nog slaap ik eigenlijk te fucking beroerd kort om er echt wat aan te hebben. Wel wordt je best sluimerend wakker en dat is best prettig. Me bij gebruik iig nog niet verslapen, maar om veilig te zitten kun je het best nog een gewone wekker zetten na de uiterste afloop.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar deze app: http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-gewekt-worden/
Heb hem al gekocht (E0,89) en wil hem gaan uitproberen.
Het principe: je legt je telefoon tussen je matras en je hoeslaken, je iPhone aan de lader en de app houdt vervolgens bij hoeveel je beweegt per nacht; daaruit kan hij opmaken in welk slaapstadium je bent (diep of niet diep). ook kun je aangeven wanneer je wakker wilt worden. de app checkt dan een half uur van tevoren of je in een lichte slaap zit: wakker worden in een lichte slaap zorgt ervoor dat je minder geradbraakt opstaat. Ik ben al de hele week gruwelijk moe door continu tussendoor wakker worden (vermoed dat het te warm is op mijn slaapkamer), en denk dat ik hem vanavond eens ga zetten voor morgen. En dan op een tijdstip waarop het op een zaterdag normaliter niet lukt om op te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |