HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Maar stél nou dat - het voorbeeld van stroeve vingers - dat telkens hele kleine beschadigingen veroorzaakt aan het touchscreen. Waardoor het touchscreen op den duur minder goed werkt. Dan voorkom je dat toch, door bijv eerst even je handen te wassen/kouder te maken, waardoor het stroeve verdwijnt?!
Of boeit het jullie geen reet als je iPhone steeds slechter zou gaan werken?
Gewoon zou ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:33 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, ik draag nieuwe kleding gewoon.
En ik gebruik mijn iPhone ook gewoon!
Een hele dikkequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Maar stél nou dat - het voorbeeld van stroeve vingers - dat telkens hele kleine beschadigingen veroorzaakt aan het touchscreen. Waardoor het touchscreen op den duur minder goed werkt. Dan voorkom je dat toch, door bijv eerst even je handen te wassen/kouder te maken, waardoor het stroeve verdwijnt?!
Of boeit het jullie geen reet als je iPhone steeds slechter zou gaan werken?
Dit maakt nagenoeg niks uit aangezien er alleen energie verbruikt wordt als er een pushbericht binnenkomt (scherm gaat aan en er wordt een beetje data ontvangen).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Instellingen -> Berichtgeving en vervolgens alles uitzetten waar je geen berichtgeving voor wilt hebben. Berichtencentrum uitvinken / Meldingsstijl op geen / Badge-appsymbol uitvinken / geluiden uitvinken / Op toegangsscherm uitvinken.
Voor de meeste apps is die onzin toch niet nodig.
Als je lekker bent en een beetje geil, dan wil ik je wel in bescherming nemen hoorquote:
En toch maakt het uit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit maakt nagenoeg niks uit aangezien er alleen energie verbruikt wordt als er een pushbericht binnenkomt (scherm gaat aan en er wordt een beetje data ontvangen).
Ja. Ook Apple geeft aan dat het bespaart.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maakt dat echt uit? Als je toch al nauwelijks notificaties van een bepaalde app krijgt kan ik me niet voorstellen dat het veel zal uitmaken.
Heb je daar een bron voor?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Ook Apple geeft aan dat het bespaart.
quote:
Dat ondersteunt precies wat ik zeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Turn off push notifications: Some applications from the App Store use the Apple Push Notification service to alert you of new data. Applications that extensively rely on push notifications (such as instant messaging applications) may impact battery life. To disable push notifications, go to Settings > Notifications and disable notifications for select applications. Note that this does not prevent new data from being received when the application is opened. Also, the Notifications setting will not be visible if you do not have any applications installed that support push notifications.
Bron
Het ontvangen/verwerken van een push notification kost energie. Als je geen push notificaties ontvangt maakt het niet uit of push notifications voor die app nou wel of niet aan staan.quote:Applications that extensively rely on push notifications (such as instant messaging applications) may impact battery life.
Dus uitzetten wat je niet gebruikt aangezien het wel degelijk energie verbruikt. Daar ging het uiteindelijk om.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ondersteunt precies wat ik zeg.
[..]
Het ontvangen/verwerken van een push notification kost energie. Als je geen push notificaties ontvangt maakt het niet uit of push notifications voor die app nou wel of niet aan staan.
Dat is waar, maar in dit geval vroeg ik je specifiek of het ook uitmaakt voor apps waar je toch al weinig tot geen notificaties van krijgt, jij zei ja, maar het antwoord is (naar alle waarschijnlijkheid en totdat het tegendeel bewezen is) nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus uitzetten wat je niet gebruikt aangezien het wel degelijk energie verbruikt. Daar ging het uiteindelijk om.
Eigenlijk gaf ik antwoord op: "Maakt het echt uit".quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in dit geval vroeg ik je specifiek of het ook uitmaakt voor apps waar je toch al weinig tot geen notificaties van krijgt, jij zei ja, maar het antwoord is (naar alle waarschijnlijkheid en totdat het tegendeel bewezen is) nee.
Nou, vooruitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk gaf ik antwoord op: "Maakt het echt uit".
Whatsapp is altijd traag met veel geschiedenis, ik mail mezelf regelmatig mn eigen whatsapp-geschiedenissen en verwijder het daarna van de iPhone, zo blijft ie snel. Zie ik niet verbeteren in een update, is al jaren zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hebben jullie ook problemen met langzame Whatsapp?
Heb een Iphone 4 8GB, die redelijk volstaat met foto's en apps. Kan dit het probleem vormen, of zal ik moeten wachten op een nieuwe update?
Thanks voor de tip, hoe doe ik dit?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Whatsapp is altijd traag met veel geschiedenis, ik mail mezelf regelmatig mn eigen whatsapp-geschiedenissen en verwijder het daarna van de iPhone, zo blijft ie snel. Zie ik niet verbeteren in een update, is al jaren zo.
Mijn WhatsApp crasht tegenwoordig eerst voordat hij opstartquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hebben jullie ook problemen met langzame Whatsapp?
Heb een Iphone 4 8GB, die redelijk volstaat met foto's en apps. Kan dit het probleem vormen, of zal ik moeten wachten op een nieuwe update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |