Sure!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef BlackLining het volgende:
Volgende vakantieFOK!-rit maar naar Noorwegen?
Atlantic Road
Is daar niet een beetje erg veel water langs de weg voor jou? Lijkt me niet zo'n strak planquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is daar niet een beetje erg veel water langs de weg voor jou? Lijkt me niet zo'n strak plan
IJsland is optie 1, Noorwegen inderdaad optie 2quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef BlackLining het volgende:
Volgende vakantie maar naar Noorwegen?
Atlantic Road
Godverquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is daar niet een beetje erg veel water langs de weg voor jou? Lijkt me niet zo'n strak plan
Welnee man, is een wegband die ook een onverhard weggetje lust, of een allroadband die ook asfalt lust, wat jij wil. Je kunt alleen op nat niet zo gek doen als met een Anakee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt slijtvast en slijtvast. Ik heb al een lijntje lopen met een Griek die eigenaar is van een Yamaha dealer, die aanbod om er nieuw rubber onder te gooien mocht het nodig zijn. Zal sowieso wel moeten voor achter denk, die gaat het hoe dan ook geen 7000-8000 km volhouden.
Die Heidenau lijkt me overigens ook niet echt geschikt voor de reis, meer een band voor het onverhard.
Op die van mij staat nu minstens 15K, waarvan denk ik 12K snelweg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waren die heidenaus niet lekker slijtvast?
Denk dat de Heidenau er sowieso eentje voor de toekomst isquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
Welnee man, is een wegband die ook een onverhard weggetje lust, of een allroadband die ook asfalt lust, wat jij wil. Je kunt alleen op nat niet zo gek doen als met een Anakee.
Probeer ze maar; krijg je geen spijt van.
Ben beide landen rondgereden, alleen dan in de auto. Maar ik kan iedereen aanradenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
IJsland is optie 1, Noorwegen inderdaad optie 2
http://www.nasjonaleturistveger.no/enquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef BlackLining het volgende:
Volgende vakantie maar naar Noorwegen?
Atlantic Road
ik heb ijsland vorig jaar met de auto gedaan. wil zeker nog een keer terug met de motorquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ben beide landen rondgereden, alleen dan in de auto. Maar ik kan iedereen aanraden
Op de motor nog een keer over doen lijkt me mooi, alleen dan krijg ik de vrouw niet mee
Afschot, als het aan mij ligt, en dan heb ik het niet over wegverkantingquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk dat de Heidenau er sowieso eentje voor de toekomst is
Enig schot in de zaak trouwens?
K60 Scout is het idd volgens mij. TKC80 is geen rijden op de weg, die zijn echt 75% offroad. Heb ik op mijn extra set wielen liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:29 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn dat die scouts? want ik ga me CB verkopen en kijk dan denk ik ook naar nieuw rubber. Dacht aan conti escape of tkc80. Maar heb dr de banden verstand van.
Baas. Trekt de eigenaar ook bijpassend kloffie aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
Dit hok staat bij het werk trouwens in de stalling; helemaal geweldig![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag een leuke KLR staan op MPquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
Die heeft een half blok; als hij hem effe opboort tot 1200cc kunnen we praten.
Redelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Baas. Trekt de eigenaar ook bijpassend kloffie aan?
Is niks als daily op die afstandenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Baas. Trekt de eigenaar ook bijpassend kloffie aan?
[..]
Ik zag een leuke KLR staan op MP
Ze leest dat het een sport is, maar dat is het echt neitquote:
Iets waar ze makkelijk op zit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Is wel even wat anders als een Alp. Weet ze wel al wat ze wilt?
Je kan ook natuurlijk op zo'n ex-pliesie BMW een fluogeel pak aantrekken, en alsnog die Hornet op je bakkes houden. AUTOBAHNWEHRMACHT.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
Is niks als daily op die afstanden.. ik denk dat als de AT niet terug komt, ik ga kijken voor een Pan, en dat dat voorlopig effe de enige brommer blijft.. moet ik alleen ook een andere po, want dat kan natuurlijk niet met de Hornet DS
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Je kan ook natuurlijk op zo'n ex-pliesie BMW een fluogeel pak aantrekken, en alsnog die Hornet op je bakkes houden.
Anders ga je er even serieus op inquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
Nee
Mijn pak kan wel op een toerbak, mag zelfs een ex-copper zijn maar een allroadhelm natuurlijk niet, en gele meuk al helemáál niet
Moet je meerijden met de volgende rit, dan strooit men ermee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef pindaplukker het volgende:
Weet er iemand een adresje voor een goedkope kentekenplaat houder?
Die dingen zijn niet normaal duur bij de dealer
Ja, maar smoelt ook 10 keer beter als een K.. zou er eigenlijk eens op moeten rijden. Nog nooit op een dikke toerbak rondgetuft..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in
Dacht dat een Pan teveel zoop naar jouw smaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |