Tja, ze rijden niet op Transalpjes, dan houd het hier al snel op..quote:
Mijn laatste bestelling ging zo:quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:48 schreef picodealion het volgende:
Hoe snel is Louis.de meestal met bestellingen? Gaat om een kabeltje, dus dat zal wel gewoon per briefpost gaan lijkt me?
Dan zal dat inderdaad al wat vlotter gaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef picodealion het volgende:
Oh, dat is vrij lang. Ik heb direct met CC betaald, dus ik hoop dat dat iets sneller gaat?
Dat kan wel even duren met die Deutsche Grundlichkeit..quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef picodealion het volgende:
Oh, dat is vrij lang. Ik heb direct met CC betaald, dus ik hoop dat dat iets sneller gaat?
En dan eenmaal thuis die doos weer AUFMACHEN!!1!!11 natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat kan wel even duren met die Deutsche Grundlichkeit..
Sie Bestellen
Bezahlung kontrolieren
Bestellung kontrolieren
Starcke doos suchen
Doos kontrolieren
Inpacken
Nochmals die Teile kontrolieren
Dichtplacken
Dichtplackkung kontrolieren
Adresse kontrolieren
etc. etc.
Und kontrolieren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan eenmaal thuis die doos weer AUFMACHEN!!1!!11 natuurlijk.
wat is er mis met een ram mount?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef lipjes het volgende:
Ik heb eindelijk een manier gevonden om fatsoenlijk een navigatie op mijn motor te monteren
Alleen kost die 120 euro
[ afbeelding ]
IK heb ook mooie mounts gezien voor sportfietsen die met een armpje via de bouten van je rempomp bevestigd worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef lipjes het volgende:
Ik heb eindelijk een manier gevonden om fatsoenlijk een navigatie op mijn motor te monteren
Alleen kost die 120 euro
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
balhoofd wel, goedkoper en handiger dan dat ding van 120 euroquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen ruimte voor op het stuur van een 600F
[ afbeelding ]
RAM is een merk he geen typequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen ruimte voor op het stuur van een 600F
[ afbeelding ]
Kijk eens goed op die eerdere foto waar die op zitquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Maegrim het volgende:
[..]
balhoofd wel, goedkoper en handiger dan dat ding van 120 euro
ik heb em op de bouten van m'n tank
We hebben niet allemaal een Bandit die om de zoveel km uit elkaar valt hequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou hem gewoon met tie-wraps vastzetten. Dat blijkt best effectief in het bij elkaar houden van een motor en zijn accesoires.
ja, dat zeg ik toch, pleur een ram mount op je balhoofd ipv dat dure dingquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kijk eens goed op die eerdere foto waar die op zit
De Ram-mounts die ik ken moet je allemaal om het stuur heen doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef Maegrim het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik toch, pleur een ram mount op je balhoofd ipv dat dure ding
Ben je nou een beunhaas of niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
De Ram-mounts die ik ken moet je allemaal om het stuur heen doen.
Ik ken verder geen Ram mounts die ik zo op het balhoofd kan plaatsen....
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
De Ram-mounts die ik ken moet je allemaal om het stuur heen doen.
Ik ken verder geen Ram mounts die ik zo op het balhoofd kan plaatsen....
En voegt toe aan fafo'squote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef Maegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.motozoom.nl/we(...)mer=70001556&dummy=0
Brommer voor je ega?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:51 schreef lipjes het volgende:
GS500E, das toch geen sport man.
Prima tour beginner motortje toch....
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
marktplaatsquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:51 schreef lipjes het volgende:
GS500E, das toch geen sport man.
Prima tour beginner motortje toch....
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
waren die heidenaus niet lekker slijtvast?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef Dekatria het volgende:
Ben een beetje in dubio. De Anakee 2 REAR zie ik nergens meer te koop staan in mijn maat, maar de FRONT nog wel. Zit er dus over te denken over te stappen op Tourances, maar daar hoor ik mbt het voorwiel van de Alp problemen over als het gaat om het sturen.
Zou Tourance achter en een Anakee 2 voor een tussenoplossing kunnen zijn?
Je hebt slijtvast en slijtvast. Ik heb al een lijntje lopen met een Griek die eigenaar is van een Yamaha dealer, die aanbod om er nieuw rubber onder te gooien mocht het nodig zijn. Zal sowieso wel moeten voor achter denk, die gaat het hoe dan ook geen 7000-8000 km volhouden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waren die heidenaus niet lekker slijtvast?
Dat kan erg goed werken, het kan ook voor geen meter rijden. Beetje risicovolle gok die je neemt. Combinatie BT023 voor en MPR2 achter werkt op mijn motor prima, ken ook iemand die heeft met een zelfde config een onrijdbare motor. Hoewel nu de MPR2 heel ver op is dat ook erg beroerd begint te rijden in de bochtjes, maar goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef Dekatria het volgende:
Ben een beetje in dubio. De Anakee 2 REAR zie ik nergens meer te koop staan in mijn maat, maar de FRONT nog wel. Zit er dus over te denken over te stappen op Tourances, maar daar hoor ik mbt het voorwiel van de Alp problemen over als het gaat om het sturen.
Zou Tourance achter en een Anakee 2 voor een tussenoplossing kunnen zijn?
Yes, met hoogst waarschijnlijk in Griekenland en de rest van de Balkan wat uitstapjes naar onverhard. Zo'n band als de Anakee is daar eigenlijk geknipt voor, maar net wat je zegt, met twee verschillende banden rijden is wel een aardige gok voor iets wat ik niet aan het toeval wil overlaten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef BlackLining het volgende:
Grootste deel zul je op verharde weg doorbrengen toch?
Die zet ik ook even in mijn favorieten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef Maegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.motozoom.nl/we(...)mer=70001556&dummy=0
quote:
25 euro @ gps.nlquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die zet ik ook even in mijn favorieten.
Een week voor vertrek gaan ze eronder, dus dan meteen even inrijden en testen. Ben benieuwd of er echt voelbaar verschil is t.o.v. de Anakee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef Salatrel het volgende:
maarja ik heb dan nog geen andere banden eronder gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |