En gelijk heb je!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef Dekatria het volgende:
Hotelletje met eigen ommuurde parkeergelegenheid - daar leg ik wel wat extra pecunia voor neer. Lekker rustdagje voordat ik op de pont stap.
Leuk is datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Leuk hoor, die Italiaanse binnensteden, maar ik ga er niet m'n motor buiten parkeren
in zulke landen is het altijd een chaos je moet gwn gaan een af en toe ook schelden dan komt het vanzelf goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat ik die rustdag even alles van de Alp afhaal, in m'n kamer dump, en dan gewoon even door de stad ga rijden met de cam aan
Al lijken al die eenrichtignsweggetjes me een recept voor totale waanzin...
Lijkt ietwat op Nederland wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef klawie het volgende:
[..]
in zulke landen is het altijd een chaos je moet gwn gaan een af en toe ook schelden dan komt het vanzelf goed
Ik heb in Italië met de auto gereden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Leuk hoor, die Italiaanse binnensteden, maar ik ga er niet m'n motor buiten parkeren
Trust me, de Italianen winnen het als er gescholden moet wordenquote:
Ja, en als je een afgehakte paardenkop bij je bed vindt is het zaak om direct op te stappen en flink gas te gevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef klawie het volgende:
speciaal voor dekahttp://www.italie.nl/Schelden/2979/default.html
Staan anders Google Maps linkjes van de route naar boven en naar beneden hoor. Hieroquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef BlackLining het volgende:
Wat is nou eigenlijk de route die je gaat rijden trouwens?Kon hem netgens vinden op je blog of FB page.
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:10 schreef lipjes het volgende:
Damn, zit te kijken voor Nitro Circus Live.
Wat zijn die tickets in nederland weer belachelijk duur.
Ik zou naar antwerpen gaan, daar heb je al tickets vanaf 30 euro.....quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Ik heb meer betaald voor Monster Jam tickets in ieder geval.
Dank voor de tip overigens.
In NL ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zou naar antwerpen gaan, daar heb je al tickets vanaf 30 euro.....
Ik kan ze ze niet vinden hoor, zie echt als goedkoopste alleen 42.90.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:19 schreef Anne het volgende:
[..]
In NL ook. Alleen zijn die plaatsen zo te zien al allemaal uitverkocht.
Antwerpen is ook niet echt in de buurt.
Ik heb bij deze gewoon 2 tweederangs tickets voor 't Gelredome besteld.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kan ze ze niet vinden hoor, zie echt als goedkoopste alleen 42.90.
En dat is zelfs beperkt zicht
Heb ze lekker gratis!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:10 schreef lipjes het volgende:
Damn, zit te kijken voor Nitro Circus Live.
Wat zijn die tickets in nederland weer belachelijk duur.
Gelderdome is gewoon goedkoperquote:
Nopequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb jij waarschijnlijk Rang 4 kaarten?
Nee klopt bijna wat je zegt, wij waren er vorig jaar ook met die complete chaos. (en die mensen krijgen "mindere" kaarten.)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |