En gelijk heb je!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef Dekatria het volgende:
Hotelletje met eigen ommuurde parkeergelegenheid - daar leg ik wel wat extra pecunia voor neer. Lekker rustdagje voordat ik op de pont stap.
Leuk is datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Leuk hoor, die Italiaanse binnensteden, maar ik ga er niet m'n motor buiten parkeren
in zulke landen is het altijd een chaos je moet gwn gaan een af en toe ook schelden dan komt het vanzelf goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat ik die rustdag even alles van de Alp afhaal, in m'n kamer dump, en dan gewoon even door de stad ga rijden met de cam aan
Al lijken al die eenrichtignsweggetjes me een recept voor totale waanzin...
Lijkt ietwat op Nederland wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef klawie het volgende:
[..]
in zulke landen is het altijd een chaos je moet gwn gaan een af en toe ook schelden dan komt het vanzelf goed
Ik heb in Italië met de auto gereden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Leuk hoor, die Italiaanse binnensteden, maar ik ga er niet m'n motor buiten parkeren
Trust me, de Italianen winnen het als er gescholden moet wordenquote:
Ja, en als je een afgehakte paardenkop bij je bed vindt is het zaak om direct op te stappen en flink gas te gevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:41 schreef klawie het volgende:
speciaal voor dekahttp://www.italie.nl/Schelden/2979/default.html
Staan anders Google Maps linkjes van de route naar boven en naar beneden hoor. Hieroquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef BlackLining het volgende:
Wat is nou eigenlijk de route die je gaat rijden trouwens?Kon hem netgens vinden op je blog of FB page.
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:10 schreef lipjes het volgende:
Damn, zit te kijken voor Nitro Circus Live.
Wat zijn die tickets in nederland weer belachelijk duur.
Ik zou naar antwerpen gaan, daar heb je al tickets vanaf 30 euro.....quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Ik heb meer betaald voor Monster Jam tickets in ieder geval.
Dank voor de tip overigens.
In NL ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zou naar antwerpen gaan, daar heb je al tickets vanaf 30 euro.....
Ik kan ze ze niet vinden hoor, zie echt als goedkoopste alleen 42.90.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:19 schreef Anne het volgende:
[..]
In NL ook. Alleen zijn die plaatsen zo te zien al allemaal uitverkocht.
Antwerpen is ook niet echt in de buurt.
Ik heb bij deze gewoon 2 tweederangs tickets voor 't Gelredome besteld.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kan ze ze niet vinden hoor, zie echt als goedkoopste alleen 42.90.
En dat is zelfs beperkt zicht
Heb ze lekker gratis!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:10 schreef lipjes het volgende:
Damn, zit te kijken voor Nitro Circus Live.
Wat zijn die tickets in nederland weer belachelijk duur.
Gelderdome is gewoon goedkoperquote:
Nopequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb jij waarschijnlijk Rang 4 kaarten?
Nee klopt bijna wat je zegt, wij waren er vorig jaar ook met die complete chaos. (en die mensen krijgen "mindere" kaarten.)quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:57 schreef Maegrim het volgende:
Kan dat offtopic geneuzel niet in het feedback topic ofzo?
Is dat niet irritant? of wonen ze om de hoek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:59 schreef Anne het volgende:
Hoezo offtopic? 't gaat over een motorcrossshow.
Maar bij deze:
Mijn motor gaat deze week naar mijn ouders, daar de garage in/oprit op, achter slot en grendel.
Je weet maar nooit..
Lijkt me nog altijd minder irritant als je weet dat je motor wat verderop staat dan wanneer je slechts een vermoeden hebt dat ie ergens in het Oostblok verblijft..quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat niet irritant? of wonen ze om de hoek?
Ze wonen in de buurt, dus ik zal de motor niet even kunnen pakken. Daarvoor moet ik dan weer eerst de auto pakken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat niet irritant? of wonen ze om de hoek?
Ik heb een simpel kettingslot door het achterwiel liggen. Moet binnenkort een schijfremslot worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:06 schreef KneusTeun het volgende:
oke, ja ik gebruik hem in principe dagelijks, dan zou het wel beetje irritant worden.
En ik heb er gewoon zoveel mogelijk sloten op zittenstraks gewoon zorgen dat de sloten als oud ijzer meer waard zijn dan de motor
Ik overweeg dat ook ja. Of een muuranker. Even goed uitzoeken waar ik liever ruzie mee heb, de gemeente of de huisbaasquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga denk ik is kijken naar grond anker, maar dan wel afwachten hoe lang het duurt voordat de gemeente op de stoep staathij staat namelijk gewoon op de stoep voor me huis!
Gemeente, die lui zijn zo dom. Hebben het waarschijnlijk niet eens door.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik overweeg dat ook ja. Of een muuranker. Even goed uitzoeken waar ik liever ruzie mee heb, de gemeente of de huisbaas
Van mij mogen ze het gerust weten, 20K volt op de metalen delen en een ietswat valse Dobermann ernaastquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:24 schreef Anne het volgende:
Moet ieder voor zich weten, maar ik vind het eigenlijk niet zo verstandig dat iedereen hier gaat vertellen hoe zijn motor op slot staat.
Mijn twee centjes..
Hmm, inderdaad toch wel eens gezien jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 06:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staan anders Google Maps linkjes van de route naar boven en naar beneden hoor. Hiero
En als ze daar omheen komen glijden ze wel uit over de koelvloeistof van je broer zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het gerust weten, 20K volt op de metalen delen en een ietswat valse Dobermann ernaast![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En als ze daar omheen komen glijden ze wel uit over de koelvloeistof van je broer zeker.
Op zich kan het niet veel kwaad als ze maar niet weten waar de motor vervolgens staatquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:24 schreef Anne het volgende:
Moet ieder voor zich weten, maar ik vind het eigenlijk niet zo verstandig dat iedereen hier gaat vertellen hoe zijn motor op slot staat.
Mijn twee centjes..
Mja. Ik vraag me toch af in hoeverre dat bij SD's motor meegespeeld heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op zich kan het niet veel kwaad als ze maar niet weten waar de motor vervolgens staat
Nou, ik moest er wel even aan terugdenken toen ik las van de diefstal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja. Ik vraag me toch af in hoeverre dat bij SD's motor meegespeeld heeft.
SD gaf al aan dat ie dacht dat t vanuit de buurt kwam, dus dan had t niet erg veel uitgemaakt of ie nou hier der op stond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja. Ik vraag me toch af in hoeverre dat bij SD's motor meegespeeld heeft.
oh em djee, joe ar so funniequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad toch wel eens gezien jaJammer wel, krijg hem niet geladen in die nieuwe Google Maps
[..]
En als ze daar omheen komen glijden ze wel uit over de koelvloeistof van je broer zeker.
Bij jou zou dat bijvoorbeeld niet zo moeilijk te achterhalen zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op zich kan het niet veel kwaad als ze maar niet weten waar de motor vervolgens staat
Precies, iemand kan gewoon door de buurt rijden om zijn volgende 'prooi' te vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
SD gaf al aan dat ie dacht dat t vanuit de buurt kwam, dus dan had t niet erg veel uitgemaakt of ie nou hier der op stond.
En volgens mij heeft ie toch nooit zn adres hier vermeld?
Is er nog niemand gevallen deze maand?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
oh em djee, joe ar so funnie![]()
Ik wacht op het moment dat iemand een grotere blunder begaat
Indirect wel + er zijn er nu 'genoeg' die weten waar ie woont.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
SD gaf al aan dat ie dacht dat t vanuit de buurt kwam, dus dan had t niet erg veel uitgemaakt of ie nou hier der op stond.
En volgens mij heeft ie toch nooit zn adres hier vermeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |