Scheelt dat de boetes daar een stuk lager zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
DEUTSCHLAND! trekt de snelheidsbeperking terug in fases. Dat krijg je met 1 Europa..
Das waar, en ze flitsen voor het merendeel nog steeds van voren. Maar ongegeneerd hard rijden op die Autobahn is er binnenkort niet meer bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Scheelt dat de boetes daar een stuk lager zijn
Tot nu toe niet. Enkel op de Autobahn komt nu de beperking.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:46 schreef KneusTeun het volgende:
Achja zo hard gaat de mijne niet, en vind snelweg ook geen reet aan
Maar wordt buiten bebouwde kom dan ook 80?!?!
Dat is al 80quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:46 schreef KneusTeun het volgende:
Achja zo hard gaat de mijne niet, en vind snelweg ook geen reet aan
Maar wordt buiten bebouwde kom dan ook 80?!?!
Ja, daar ging het over inderdaad.quote:
Voor sommige mensen is het net zo makkelijk om de grens over te gaan als naar de supermarkt rijdenquote:
Dat doen ze in Nederland gelukkig ook nog. Of ze gebruiken bij vast palen slechte lussen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Das waar, en ze flitsen voor het merendeel nog steeds van voren. Maar ongegeneerd hard rijden op die Autobahn is er binnenkort niet meer bij.
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar nu weet ik verdorie nog niet of ik mijn sproeiers moet aanpassen voor de demper.
Overigens.. ¤190 veur een Produro nieuwTis dan wel een demo model met een paar krasjes, maar toch
Ligt een beetje aan het verschil in doorvoer van de auspuff he. Mijn originele uitlaat zit vol met schotten en andere meuk. Als die erop zit loopt ie perfect, heerlijk door de toeren heen en zonder gedoe. Open uitlaat betekend bokken, knallen en moeilijk starten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Wordt altijd wel aangeraden om hem ermee af te laten stellen natuurlijk, maar dan kijrg je er 1 pk bij voor 250¤. Als je iets wilt wat écht een beetje zoden aan de dijk zet, kun je er beter meteen een Dynojet kitje in laten ploffen en dan icm de demper laten afstellen, dán heb je wat
Een AT loopt gewoon beter met een open demper, en Anne d'r Alp geeft ook geen krimp met de ProDuro erop.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het verschil in doorvoer van de auspuff he. Mijn originele uitlaat zit vol met schotten en andere meuk. Als die erop zit loopt ie perfect, heerlijk door de toeren heen en zonder gedoe. Open uitlaat betekend bokken, knallen en moeilijk starten.
Afstellen na verandering is altijd beter, niet persé nodig - daar is het effect niet groot genoeg voor. Je merkt het vanzelf wel als hij het echt nodig heeft.
Dan ga ik gewoon van jou uit SD. Die 1 PK of Dynokit zal mij een reet roesten, het blijft tenslotte een Alpquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een AT loopt gewoon beter met een open demper, en Anne d'r Alp geeft ook geen krimp met de ProDuro erop.
Geen ervaring met 4 pitters.
Ik ga het meemaken.. Nog even een nieuw jack kopen (http://www.motolegends.co(...)-leather-jacket.html) en ik ben klaar op wat kleine technische dingetjes na. Zoals een houder aan m'n motor voor mijn schijfremslot. Ga dat ding niet in m'n jaszak meenemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want? vorige week moeten doen en ging opzich prima, tis net als leer en textiel. Het gaat even prima, dan wat minder en na echt lange tijd ben je nat tot op je onderbroek![]()
Dan maakt kevlar vs standaard textiel niet veel uit.
Bandit loopt ook veel beter met open demperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een AT loopt gewoon beter met een open demper, en Anne d'r Alp geeft ook geen krimp met de ProDuro erop.
Geen ervaring met 4 pitters.
Is vooral koppelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon van jou uit SD. Die 1 PK of Dynokit zal mij een reet roesten, het blijft tenslotte een AlpGaat mij puur voor het geluid!
Ergens heb ik het idee dat er ooit een andere demper en luchtfilter op m'n Alp zat. Het hok ploft, houdt soms in met accelereren en meurt ontzettend naar benzine. Ook zuipt die behoorlijk, 1:16,9.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is vooral koppelAl vertaalt zich dat in vermogen inderdaad als je het vermenigvuldigd met toerental, de winst is echter wel wat meer dan 1 PK. Ga maar uit van rond de 5, wat je vooral merkt in soepeler optrekken. Maar ook daar telt, dat hangt af van hoeveel verschil in weerstand er in de uitlaattracjecten zit.
Ploffen en acceleratie is dan weer echt afhankelijk van cilinders, dat kan ik je niet vertellenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat er ooit een andere demper en luchtfilter op m'n Alp zat. Het hok ploft, houdt soms in met accelereren en meurt ontzettend naar benzine. Ook zuipt die behoorlijk, 1:16,9.
Ach, ik zie het wel. Maar het zal sowieso een vooruitgang zijn met de demper.
Tja, mijn hok is dan weer zoiets. De bougies hebben een mooie kleur, koffie met wat melk. Toch heb ik af en toe backfire en ploft hij in de uitlaat. Backfire kan te maken hebben omdat ik dat slurfje uit de filterkast heb getrokken, want meer aanzuig geluid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ploffen en acceleratie is dan weer echt afhankelijk van cilinders, dat kan ik je niet vertellenalleen ervaring met four-in-line en parallel twin.
Let in ieder geval even op de kleur van je bougies. Die moet min of meer koffiebruin zijn. Istie wit, staat ie te arm. Istie zwart, staat ie te rijk. Beide zijn niet leuk voor je motor. Als ie te arm staat loopt ie te heet en loop je kans op backfire, als ie te rijk staat kan ie verzuipen of uit de uitlaat gaan knallen. Dat laatste klinkt trouwens wel heerlijk met open pijpmaar beide effecten zijn niet echt leuk voor je kleppen. Niet dat ze meteen kapot gaan, maar op de lange termijn kan het wat schade opleveren.
Over het algemeen is het bij motoren wel zo dat als er iets niet lekker loopt de machine meteen voor geen meter meer rijdAls hij écht een afstelbeurtje nodig heeft merk je dat wel.
Dat helpt enorm veel jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Naja, als de demper er hangt ga ik eerst eens de kleppen stellen want dat heb ik nog niet gedaan na 10k.
Dat zie je bij mij ook als je erachter rijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je in het donker achter mijn motor rijdt kun je de vlammen door zien slaan in de uitlaat
Idd. Voor je het weet hangt er een Fiat aan je spiegel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Leuk hoor, die Italiaanse binnensteden, maar ik ga er niet m'n motor buiten parkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |