Nou is het vandaag natuurlijk ook niet echt interessant in de Giro (tot de laatste 40 km), maar wie zit er nu inderdaad op te wachten om de Ronde van België/Bayern Rundfahrt te zien. Niet dat die laatste te zien, is maar dergelijke koersen zijn alleen interessant om te zien als er geen belangrijkere koers bezig is. Want de komende dagen kan het wel wal interessanter zijn om de koers voor vier uur al te kunnen zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
sporza eindelijk live
man man die belgen weer met hun eigen rondje
Voordeel is wel dat de Gavia en Stelvio waarschijnlijk geschrapt worden, dus die missen we nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou is het vandaag natuurlijk ook niet echt interessant in de Giro (tot de laatste 40 km), maar wie zit er nu inderdaad op te wachten om de Ronde van België/Bayern Rundfahrt te zien. Niet dat die laatste te zien, is maar dergelijke koersen zijn alleen interessant om te zien als er geen belangrijkere koers bezig is. Want de komende dagen kan het wel wal interessanter zijn om de koers voor vier uur al te kunnen zien.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
maar wie zit er nu inderdaad op te wachten om de Ronde van België/Bayern Rundfahrt te zien.
Ja dat is waar, maar dat is natuurlijk 'mazzel' achteraf. Overigens is dit natuurlijk al jaren irritant. Ik snap het best hoor, maar vervelend is het wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat de Gavia en Stelvio waarschijnlijk geschrapt worden, dus die missen we niet
Het is jouw schuldquote:
Idd. Vooral nu Eurosport ook België uitzendtquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat is natuurlijk 'mazzel' achteraf. Overigens is dit natuurlijk al jaren irritant. Ik snap het best hoor, maar vervelend is het wel.
Tja, bij een gewone tijdrit is dat jammer, maar iedereen die fatsoenlijk kan klimmen zit toch wel richting het eind van de startlijst...quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat is natuurlijk 'mazzel' achteraf. Overigens is dit natuurlijk al jaren irritant. Ik snap het best hoor, maar vervelend is het wel.
Morgen bij de tijdrit worden er wel vrij veel renners gemist denk ik zo.
Mwah, het gaat eraan liggen hoe laat iedereen begint. Meestal is de tijdrit redelijk vroeg afgelopen, dus mis je om vier uur altijd wel wat interessante renners.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, bij een gewone tijdrit is dat jammer, maar iedereen die fatsoenlijk kan klimmen zit toch wel richting het eind van de startlijst...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, het gaat eraan liggen hoe laat iedereen begint. Meestal is de tijdrit redelijk vroeg afgelopen, dus mis je om vier uur altijd wel wat interessante renners.
Aan de andere kant, als de regie net zo slecht is als bij de vorige tijdrit, missen we natuurlijk heel weinig
Meestal wel ja. Nu heb je weinig keus, buiten de streams. Maar die vind ik alleen acceptabel als je geen tv kunt kijken. En aangezien ik deze tijd vooral thuis werk, verkies ik de tv boven de stream.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Vooral nu Eurosport ook België uitzendtanders kon je daar nog naartoe uitwijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Nu heb je weinig keus, buiten de streams. Maar die vind ik alleen acceptabel als je geen tv kunt kijken. En aangezien ik deze tijd vooral thuis werk, verkies ik de tv boven de stream.
Overigens maakt het vandaag natuurlijk geen hol uit.tv kijken onder het werk dat kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eurosport zendt dit jaar erg veel wielrennen uit. Ze voelen ook wel aan dat het "booming" is (zowel positief als negatief).quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Vooral nu Eurosport ook België uitzendtanders kon je daar nog naartoe uitwijken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef superniger het volgende:
[..]
tv kijken onder het werk dat kan niet
Het zal een combinatie zijn van wat jij noemt (meer interesse in o.a. de UK), minder rechten op andere sporten/goedkopere rechten op diverse koersen en dat er minder wielrennen uitgezonden wordt in een aantal landen, waardoor die dan zijn aangewezen op ES.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eurosport zendt dit jaar erg veel wielrennen uit. Ze voelen ook wel aan dat het "booming" is (zowel positief als negatief).
Daar zat ik net ook over na te denken, en ik ben diep bedroefd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat Buren naar morgen wordt doorgeschoven.
Morgen een dubbele aflevering dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat Buren naar morgen wordt doorgeschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |