Als ze met dat weer zouden fietsen ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Slecht nieuws voor Gesink. Die kan op deze manier top 10 wel vergeten.
Dat bedoel ik juistquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze met dat weer zouden fietsen ook
Ik dacht dat je bedoelde dat het schrappen van de bergen in zijn nadeel werkte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juistDie weersomstandigheden zijn zwaar in Gesink's nadeel.
Zolang Gesink nog mee doet wel ja.quote:
Niet dat je dat op zo'n korte termijn nog kan aanpassen, maar als je nu nog wat wil in de bergen, dan moeten ze naar de Etna om van de sneeuw af te zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd waar ze nu mee gaan komen voor alternatief. ziet er niet best uit
Klimmetje kort stukje voor de finishquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef sonnyspek het volgende:
Is deze etappe beetje interessant bedoel ik of wint Cavendish?
Wat BlaZ ook al zegt, is er een klimmetje kort voor de finish. En die is steiler dan je verwacht, als je puur naar het profiel van de rit kijkt. Al kan Cav soms weer wel een heuveltje over. Het is maar net wat de ploegen willen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:33 schreef sonnyspek het volgende:
Is deze etappe beetje interessant bedoel ik of wint Cavendish?
Cav komt een klimmetje wel over als het percentages tegen de 4/5% zijn, met her en der misschien wat steilere stukken en een lengte van 3/4km max en er niet doorgereden wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat BlaZ ook al zegt, is er een klimmetje kort voor de finish. En die is steiler dan je verwacht, als je puur naar het profiel van de rit kijkt. Al kan Cav soms weer wel een heuveltje over. Het is maar net wat de ploegen willen.
Ik verwacht ook niet dat hij die klim over komt. Overigens is het de vraag, wie de kopgroep terug gaat halen. De voorsprong is op 86 km van de streep 4.45, dus zou het geen probleem moeten zijn ze terug te halen. Maar of er ploegen zijn die het gaan doen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Cav komt een klimmetje wel over als het percentages tegen de 4/5% zijn, met her en der misschien wat steilere stukken en een lengte van 3/4km max en er niet doorgereden wordt.
Geef je even gaf op een stuk van 10% is hij gewoon weg.
Hebben jullie stream?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat hij die klim over komt. Overigens is het de vraag, wie de kopgroep terug gaat halen. De voorsprong is op 86 km van de streep 4.30, dus zou het geen probleem moeten zijn ze terug te halen. Maar of er ploegen zijn die het gaan doen?
Argos en Quick.Step zijn al de hele dag aan het controleren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat hij die klim over komt. Overigens is het de vraag, wie de kopgroep terug gaat halen. De voorsprong is op 86 km van de streep 4.45, dus zou het geen probleem moeten zijn ze terug te halen. Maar of er ploegen zijn die het gaan doen?
http://www.steephill.tv/giro-d-italia/#livequote:
Ja, maar zoals gezegd is het de vraag of de echte sprinters die heuvel overkomen. En dan is het dus de vraag of ze echt worden teruggehaald. Ik denk dan dat het van andere ploegen zou moeten komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Argos en Quick.Step zijn al de hele dag aan het controleren.
Mezgec kletst iedereen uit het wielquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar zoals gezegd is het de vraag of de echte sprinters die heuvel overkomen. En dan is het dus de vraag of ze echt worden teruggehaald. Ik denk dan dat het van andere ploegen zou moeten komen.
Tegelijkertijd acht ik de kans klein dat die vier voorop blijven (zoals ik eerder al zei), doordat ze maar met zijn vieren zijn en de voorsprong niet gigantisch is. Ik hoop ook dat ze worden teruggehaald, want het zijn niet echt tot de verbeelding sprekende renners (nou ja Rubiano en Durbridge dan nog een beetje).
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mezgec kletst iedereen uit het wiel onderuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |