Die hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen. Fietsen met -8 en zware sneeuwval lijkt me er over.quote:
Renaat begon of het wel echt nodig was om de etappes te veranderen of dat ze het deden omdat er een italiaan in het rose reed (dat was nog wel met een kwinkslag, meer om uit te leggen dat er mensen zouden zijn die dat kunnen denken).quote:
Ja. Bovendien zou zo'n complot alleen maar van belang zijn om Nibali te behoeden voor een inzinking (binnen het complot denken is dat dan wel terecht), maar dat Nibali beter is dan de rest in de bergen en van zijn concurrenten alleen Scarponi hem aanvalt, maken het al minder interessant. Die laatste staat dan ook nog eens te ver om echt een gevaar te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen. Fietsen met -8 en zware sneeuwval lijkt me er over.
Idd. Het lijkt me eigenlijk wel een mirakel als we toch nog over de Gavia en Stelvio gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben duidelijk het weerbericht niet gelezen. Fietsen met -8 en zware sneeuwval lijkt me er over.
Bovendien werd het bij de Galibier ook niet echt gedaan om het op te kloppen. Want de dagen ervoor zag het er ook niet uit, dat ze daar zouden kunnen rijden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Renaat begon of het wel echt nodig was om de etappes te veranderen of dat ze het deden omdat er een italiaan in het rose reed (dat was nog wel met een kwinkslag, meer om uit te leggen dat er mensen zouden zijn die dat kunnen denken).
José begon er over dat ze het deden om de boel een beetje op te kloppen en dat ze vrijdag gewoon over de Stelvio zouden rijden terwijl er niets aan de hand was. Die was nog wel serieus volgens mij. Zoals Van Poppel hierboven zegt, die heeft dan de afgelopen daar geen weerbericht van gezien, want dat was drie dagen geleden al dramatisch (en is dat nog steeds).
Dat ook vooral idd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal een combinatie zijn van wat jij noemt (meer interesse in o.a. de UK), minder rechten op andere sporten/goedkopere rechten op diverse koersen en dat er minder wielrennen uitgezonden wordt in een aantal landen, waardoor die dan zijn aangewezen op ES.
Vooral, lijkt me weer wat overdreven.quote:
Muah, die Engelsen vinden het geweldig dat Sky het zo goed doet en dat er wat Engelse meedoen in de top natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral, lijkt me weer wat overdreven.
Natuurlijk niet geheel zonder precedent. De Stelvio is al een keer geschrapt om Moser de overwinning te geven tov Fignon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Renaat begon of het wel echt nodig was om de etappes te veranderen of dat ze het deden omdat er een italiaan in het rose reed (dat was nog wel met een kwinkslag, meer om uit te leggen dat er mensen zouden zijn die dat kunnen denken).
José begon er over dat ze het deden om de boel een beetje op te kloppen en dat ze vrijdag gewoon over de Stelvio zouden rijden terwijl er niets aan de hand was. Die was nog wel serieus volgens mij. Zoals Van Poppel hierboven zegt, die heeft dan de afgelopen daar geen weerbericht van gezien, want dat was drie dagen geleden al dramatisch (en is dat nog steeds).
Klopt, maar als je het weerbericht nu ziet, dan lijkt me er toch niet echt sprake van een complot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Natuurlijk niet geheel zonder precedent. De Stelvio is al een keer geschrapt om Moser de overwinning te geven tov Fignon.
Uiteraard speelt dat een rol. Maar zonder cijfers is de totale impact hiervan nog niet te bepalen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah, die Engelsen vinden het geweldig dat Sky het zo goed doet en dat er wat Engelse meedoen in de top natuurlijk.
En aan de ronde van België doen nogal veel engelse kanshebbers mee, dus of dat dan de reden is dat ze het nu uit gaan zenden...quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard speelt dat een rol. Maar zonder cijfers is de totale impact hiervan nog niet te bepalen.
http://sports-livez.com/channel/ch-3.phpquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
Iemand een stream met NLstalig commentaar? De Belg ofzo?
Dankuquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Spies het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-3.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |