Haha Tonie is homofiel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die dikke hagenees loopt een travo te bekken.
Verkoopt hij seizoenskaarten van Twente?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje heeft echt een kut beroep gekozen, was vanochtend om 7uur al op het werk, en is nu nog bezig.
LIjkt mij ook ja. Sowieso RTL en SBSquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar volgens mij is alles in scene gezet. Net als de Oh Oh Tirol en de 2e Cherso.
Dus dat ontmaagding programma is triest omdat het nep is, maar deze show welke nog erger in scene is gezet is wel leuk?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar volgens mij is alles in scene gezet. Net als de Oh Oh Tirol en de 2e Cherso.
Lulhannes, wacht dan even met het posten van dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dat ontmaagding programma is triest omdat het nep is, maar deze show welke nog erger in scene is gezet is wel leuk?
Ik vind het gewoon beide kut. #TeamGGMM
[..]
Lulhannes, wacht dan even met het posten van dit.
Het is vermakelijk meer niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dat ontmaagding programma is triest omdat het nep is, maar deze show welke nog erger in scene is gezet is wel leuk?
Natuurlijk is het nep. Maak niet uit kan er om lachen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind ook beide kut. #TeamJohannesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lulhannes, wacht dan even met het posten van dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |