C_A is een baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
C_A heeft schijt aan alles. Als je dat nog niet weet na afgelopen zaterdag, dan snap ik het ook niet meer...
link danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
Twitterfights met tot gevolg dat mensen nu gaan afspreken om vanavond te vechten. JAJA
Voel je niets vanquote:
Dan gaan jullie je ermee bemoeienquote:
doe danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan gaan jullie je ermee bemoeien. Dus nee. Ik maak wel wat screentjes straks als het voorbij is.
Je was leuk bezig op twitter gisterenquote:
c_a jaquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
C_A heeft schijt aan alles. Als je dat nog niet weet na afgelopen zaterdag, dan snap ik het ook niet meer...
quote:
Boek opleggen, dan zie je die reflectie niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nogal.
Zo'n lomp log gedrocht wil ik niet in m'n kamer hebben staan.
[..]
Thnx.
Inderdaad Callie tochquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij ging even de taliban oprollen. precies on his dick
ik vind het wel grappig, Caland speelt goed zijn rol.quote:
Met dat schandalige engels van zequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
RTL 5
KANKER DIKKE KANKERHOOFD! Die Hagenezen in Amerika![]()
Ben ik helemaal euh.. alone anders.quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zitten wij weer perfect op één lijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat krijg je als deze man afvaltDie zit vastn iet lekker in zijn vel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Wat krijg je als deze man afvaltnu kan ik vannacht niet slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Wat krijg je als deze man afvaltIk gok dat je daar wel 4 mooie leren rugzakken van kunt maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
dat is al eerder opgenomen, hij is al weer thuisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen tijd heeft, hij zit momenteel in Vegas.
Haha Tonie is homofiel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die dikke hagenees loopt een travo te bekken.
Verkoopt hij seizoenskaarten van Twente?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn broertje heeft echt een kut beroep gekozen, was vanochtend om 7uur al op het werk, en is nu nog bezig.
LIjkt mij ook ja. Sowieso RTL en SBSquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar volgens mij is alles in scene gezet. Net als de Oh Oh Tirol en de 2e Cherso.
Dus dat ontmaagding programma is triest omdat het nep is, maar deze show welke nog erger in scene is gezet is wel leuk?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar volgens mij is alles in scene gezet. Net als de Oh Oh Tirol en de 2e Cherso.
Lulhannes, wacht dan even met het posten van dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dat ontmaagding programma is triest omdat het nep is, maar deze show welke nog erger in scene is gezet is wel leuk?
Ik vind het gewoon beide kut. #TeamGGMM
[..]
Lulhannes, wacht dan even met het posten van dit.
Het is vermakelijk meer niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dat ontmaagding programma is triest omdat het nep is, maar deze show welke nog erger in scene is gezet is wel leuk?
Natuurlijk is het nep. Maak niet uit kan er om lachen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind ook beide kut. #TeamJohannesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lulhannes, wacht dan even met het posten van dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |