Niks mis meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
Even stijlloos rippen van dumpert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb veel vertrouwen in Ajax de komende jaren.quote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
mijn FM game is kapot stijn. Ik had ontslag genomen bij city omdat de magie was uitgewerkt. Nu kan ik geen banen meer zien en kan ik nergens solliciteren. tiefus bende.
Vanaf 2016 aan der machtquote:
Misschien is het wel een PSV'erquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gelijk aan PSV denken
Wat een club
Kneuzen heb je bij iedere clubquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gelijk aan PSV denken
Wat een club
Ik had nummer 1 er dus ff opgewezen dat ze een teef (geen letterlijke woorden) was en niet zo prominent iedereen zijn mening hoeft weg te wuiven.... Nou dat heb ik geweten hoor, hele parade van huisvrouwen marcheerde tegen mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier de statistieken van deze reeks waar het onderwerp behandeld wordt.
[ code verwijderd ]
Ik ga eerst eten, dan krijgen jullie van mij een uitgebreid verhaal wat hoort bij deze stats
denk het wel jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat iemand die nieuwe xbox persco kijken?
Nee, wat moet je ermee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat iemand die nieuwe xbox persco kijken?
Zoals je aan de statistieken kunt zien, is het grote onzin dat ze niet kicken op de zaak. Als je niet zou kicken op de zaak van de vermiste broertjes, had je postaantal in dat topic veel lager gelegen. Die Whiskers2009 heeft in zowat elk deel gepost bijvoorbeeld. Als er dan mensen met een andere mening komen in laten we nemen topic 36, worden ze helemaal gek en boos op je. Als het ware wordt 112 door tienduizend man tegelijk gebeld. Ze kunnen wel glashard blijven ontkennen dat ze er niet op kicken, maar ze bewijzen het tegendeel. Mensen met een normale andere mening en die deze mening verdedigen worden gelijk aangevallen en opengekrabd tot ze weer weg gaan of weg worden gestuurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die huilies zijn nog grootste sickos in deze. Ze zullen het altijd ontkennen maar diep van binnen kicken ze op deze hele zaak. Even bevestigd zien dat hun zielige leventje staat voor het "goede" d.m.v. het obsessief volgen van een zaak als deze. Fapvoer voor de geest.
Ze hebben dan ook in mijn ogen wel een klein zoekgebied genomen. Het zegt ook veel dat de gehele politie er ver naast zat en een man die wat kikkervisjes ging vangen voor zijn zoon ze uiteindelijk vindt. Terwijl Cothen niet eens ver van Doorn afligt. Weer eens een faal van de politie, al wordt deze nog onbesproken gelaten aangezien de kinderen belangrijker zijn (volkomen logisch).quote:Net als van die figuren die zich aanmelden voor een zoektocht in het bos. Geen enkele andere reden dan de ziekelijke behoefte om zelf 2 kinderlijkjes te ontdekken en de media-aandacht die daarop volgt. Ik zou zo iedere tbs-er in Nederland op straat zetten om genoeg tbs ruimte te hebben voor alle zoekers.
Dat is ook zo, maar bij sommige daar in dat NWS topic heb ik toch zwaar het gevoel dat dit van toepassing is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Al is dit nog wel een stap verder imo.
Gaan wij die shit nu overnemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals je aan de statistieken kunt zien, is het grote onzin dat ze niet kicken op de zaak. Als je niet zou kicken op de zaak van de vermiste broertjes, had je postaantal in dat topic veel lager gelegen. Die Whiskers2009 heeft in zowat elk deel gepost bijvoorbeeld. Als er dan mensen met een andere mening komen in laten we nemen topic 36, worden ze helemaal gek en boos op je. Als het ware wordt 112 door tienduizend man tegelijk gebeld. Ze kunnen wel glashard blijven ontkennen dat ze er niet op kicken, maar ze bewijzen het tegendeel. Mensen met een normale andere mening en die deze mening verdedigen worden gelijk aangevallen en opengekrabd tot ze weer weg gaan of weg worden gestuurd.
[..]
Ze hebben dan ook in mijn ogen wel een klein zoekgebied genomen. Het zegt ook veel dat de gehele politie er ver naast zat en een man die wat kikkervisjes ging vangen voor zijn zoon ze uiteindelijk vindt. Terwijl Cothen niet eens ver van Doorn afligt. Weer eens een faal van de politie, al wordt deze nog onbesproken gelaten aangezien de kinderen belangrijker zijn (volkomen logisch).
[ afbeelding ]
Wat is de VBLSC tool??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is een reden voor dat er niemand op reageerde.
Waar is mijn toegang gebleven met die tool man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is een reden voor dat er niemand op reageerde.
Mwa. Makkelijk praten achteraf. Zoekgebied in deze zaak is zo ongeveer gelijk aan omgeving waar ik minstens 2 keer per week m'n racefiets uitlaat. Met moeder in Doorn, vader die zich ophangt in Doornse gat en kinderen die naar school gaan in Driebergen zou ik zelfs achteraf niet beginnen met zoeken in Cothen. Ook al is het maar een kilometer of 4, het is een compleet andere wereld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben dan ook in mijn ogen wel een klein zoekgebied genomen. Het zegt ook veel dat de gehele politie er ver naast zat en een man die wat kikkervisjes ging vangen voor zijn zoon ze uiteindelijk vindt. Terwijl Cothen niet eens ver van Doorn afligt. Weer eens een faal van de politie, al wordt deze nog onbesproken gelaten aangezien de kinderen belangrijker zijn (volkomen logisch).
[ afbeelding ]
Is nergens heen gegaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar is mijn toegang gebleven met die tool man.
Dat plaatje wat je post gaat al helemaal nergens over trouwens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals je aan de statistieken kunt zien, is het grote onzin dat ze niet kicken op de zaak. Als je niet zou kicken op de zaak van de vermiste broertjes, had je postaantal in dat topic veel lager gelegen. Die Whiskers2009 heeft in zowat elk deel gepost bijvoorbeeld. Als er dan mensen met een andere mening komen in laten we nemen topic 36, worden ze helemaal gek en boos op je. Als het ware wordt 112 door tienduizend man tegelijk gebeld. Ze kunnen wel glashard blijven ontkennen dat ze er niet op kicken, maar ze bewijzen het tegendeel. Mensen met een normale andere mening en die deze mening verdedigen worden gelijk aangevallen en opengekrabd tot ze weer weg gaan of weg worden gestuurd.
[..]
[ afbeelding ]
Zal dat tweede wel zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan zit je nu op een andere locatie, of je IP adres is dynamisch.
zal wel ziggo zijnquote:
Thx die zocht ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Doublepain het volgende:
http://inthegame.nl/nieuw(...)ijk-het-hier-online/
xbox livestream
FIFA 14 komt op het einde denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
ik ga de hond uitlaten
beter rekt die man het zo lang met nietszeggende zooi dat ik het nog zie zo
Je kan wel series kijken in HD, maar dan moet je in Amerika wonen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef Muto het volgende:
Wat een onzinextra'tjes. Ik wil gewoon een spelletje met goede kwaliteit en snelheid spelen.
PCquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef Muto het volgende:
Wat een onzinextra'tjes. Ik wil gewoon een spelletje met goede kwaliteit en snelheid spelen.
Ja ze moeten welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:14 schreef Muto het volgende:
Ik vind die nieuwe spelcomputers maar kut. Heb je niks maar aan je PS3 ofzo.
Zeker welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:14 schreef Muto het volgende:
Ik vind die nieuwe spelcomputers maar kut. Heb je niks maar aan je PS3 ofzo.
Wie is die chick in je avatar?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker welPS3 games zijn niet speelbaar op de PS4 toch.
+ dat ik 'm dan ook als bluray speler op de slaapkamer knal![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |