Is dat van die stadse meisjuz die naar de plattelandz gaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe jij mee aan het programma 'Stop in the name of love' ja?
Gelukkig.... Toch nog iemand die mij waardeert.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In de top 5Welke plek kan ik niet zeggen, dan krijg ik ruzie met anderen
Hey bby. Hoe was je dag?quote:
Ik ben met Chai bezig. Butt out.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Als we het over je hebben moet de focus op chai, vas en weet ik veel... en als je even geen aandacht krijgt doe je weer zo?
quote:
Stil.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit was de eerste keer al niet grappig hoor.
Vind ik ook wel typisch. Geen pijl op te trekken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Als we het over je hebben moet de focus op chai, vas en weet ik veel... en als je even geen aandacht krijgt doe je weer zo?
Ik heb daar echt geen kracht meer voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik ook wel typisch. Geen pijl op te trekken.
Hey, jij zei dat je er zo uit zag:quote:
Vandaag heb ik genoeg gehad. Morgen weer Ambi zeikdag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik ook wel typisch. Geen pijl op te trekken.
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is dat van die stadse meisjuz die naar de plattelandz gaan?
Hey prinses. Goed! PR gezet, boodschappen gedaan voor mama, lekker in de zon gezeten, so so productief. En de jouwe?quote:
wel toen ik t zei maar zij was me te snel afquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit was de eerste keer al niet grappig hoor.
Mijn piemel lijkt een beetje op een pijltjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zijn om een pijltje te trekken.
Nee, niemand. Zei het vanochtend ook al, kan soms echt om dat mens lachen, maar haar paranoïdelevel gaat beyond vrouw-eigen.quote:
Paint van je piemel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn piemel lijkt een beetje op een pijltje
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? En waarom denk je dat je mij bevelen kan geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |