quote:
hahahahhhaahah ;pquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij stijgt zo hard in mijn favo users lijst
Is ook niet veel voor nodig dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een eer zeg!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
hahahahhhaahah ;pquote:
Sowieso alles tegen mij vind ze grappig, alleen omdat ik haar slet noemquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vind Hezdunnah ook wel een chille gast. Ook door zijn UI.
Lekker eigentijdsquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Twee plekken gedaald, niet zo goed bezig Murrie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom Fuck je met ambiskeer dr privequote:
Is dat van die stadse meisjuz die naar de plattelandz gaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe jij mee aan het programma 'Stop in the name of love' ja?
Gelukkig.... Toch nog iemand die mij waardeert.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In de top 5Welke plek kan ik niet zeggen, dan krijg ik ruzie met anderen
Hey bby. Hoe was je dag?quote:
Ik ben met Chai bezig. Butt out.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Als we het over je hebben moet de focus op chai, vas en weet ik veel... en als je even geen aandacht krijgt doe je weer zo?
quote:
Stil.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit was de eerste keer al niet grappig hoor.
Vind ik ook wel typisch. Geen pijl op te trekken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Als we het over je hebben moet de focus op chai, vas en weet ik veel... en als je even geen aandacht krijgt doe je weer zo?
Ik heb daar echt geen kracht meer voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik ook wel typisch. Geen pijl op te trekken.
Hey, jij zei dat je er zo uit zag:quote:
Vandaag heb ik genoeg gehad. Morgen weer Ambi zeikdag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik ook wel typisch. Geen pijl op te trekken.
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is dat van die stadse meisjuz die naar de plattelandz gaan?
Hey prinses. Goed! PR gezet, boodschappen gedaan voor mama, lekker in de zon gezeten, so so productief. En de jouwe?quote:
wel toen ik t zei maar zij was me te snel afquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit was de eerste keer al niet grappig hoor.
Mijn piemel lijkt een beetje op een pijltjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zijn om een pijltje te trekken.
Nee, niemand. Zei het vanochtend ook al, kan soms echt om dat mens lachen, maar haar paranoïdelevel gaat beyond vrouw-eigen.quote:
Paint van je piemel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn piemel lijkt een beetje op een pijltje
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? En waarom denk je dat je mij bevelen kan geven?
quote:
Chloro, ik vind jou een bitch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niemand. Zei het vanochtend ook al, kan soms echt om dat mens lachen, maar haar paranoïdelevel gaat beyond vrouw-eigen.
Is gewoon Sinos met een permanentje man. Goed bezig wel die meid, al een aantal kilo's kwijt zo te zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wel toen ik t zei maar zij was me te snel af
Jij gaat ook op die tour. Had jou hoger ingeschatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Is gewoon Sinos met een permanentje man. Goed bezig wel die meid, al een aantal kilo's kwijt zo te zien.
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey prinses. Goed! PR gezet, boodschappen gedaan voor mama, lekker in de zon gezeten, so so productief. En de jouwe?
nee man ze heeft de Özil factorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Is gewoon Sinos met een permanentje man. Goed bezig wel die meid, al een aantal kilo's kwijt zo te zien.
Geprobeerd maar de lijnen zijn te dik.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niemand. Zei het vanochtend ook al, kan soms echt om dat mens lachen, maar haar paranoïdelevel gaat beyond vrouw-eigen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben straight up en zeg wat ik denk. Dat eromheengedraai van jou is zachtst gezegd vermoeiend. Get over yourself.quote:
Je maakt een grap, rechts?quote:
TR gemacht.quote:
Welke tour?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij gaat ook op die tour. Had jou hoger ingeschat
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker bezig.Ik heb drie sollicitaties verstuurd voor eindstage en een daarvan is op een echte betaalde baan waar ook LIO's op konden reageren dus dacht, fuck it. Doe het gewoon.
Is goed, Chloro. Maar ik ga deze discussie niet hier aan. Puntenscoren kan elders.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben straight up en zeg wat ik denk. Dat eromheengedraai van jou is zachtst gezegd vermoeiend. Get over yourself.
Nee, had uiteindelijk kip gegeten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Welke tour?
[..]
Lekker bezig.Zal voor je duimen. Nog biefstuk gekocht?
Jij hebt ook 1 riedeltje dat je blijft afwerken he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is goed, Chloro. Maar ik ga deze discussie niet hier aan. Puntenscoren kan elders.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen grappen vriend!ze zijn wel hilarisch, dat wel.
Misschien moet je eens een andere sc proberen, gewoon een tip hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is goed, Chloro. Maar ik ga deze discussie niet hier aan. Puntenscoren kan elders.
Hebben we iig een ding gemeen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt ook 1 riedeltje dat je blijft afwerken he?
Omgquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen grappen vriend!ze zijn wel hilarisch, dat wel.
Ja, dat is jouw reactie op alles. Dat kennen we ondertussen wel. Het gaat niemand om punten scoren of iets. Je bent gewoon oprecht vermoeiend aan het worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, denk 't wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een andere sc proberen, gewoon een tip hoor.
Moest wel lachen, beter dan constant gezeik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omgdacht dat het altijd bluf was.. niet dus. huilen
Jij bent ook oprecht vermoeiend aan het worden met je gezeur. Zullen we het hierbij laten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw reactie op alles. Dat kennen we ondertussen wel. Het gaat niemand om punten scoren of iets. Je bent gewoon oprecht vermoeiend aan het worden.
Chlo is niet vermoeiend.. wat naief soms.. maar niet echt vermoeiend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent ook oprecht vermoeiend aan het worden met je gezeur. Zullen we het hierbij laten?
Ja, nou... ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest wel lachen, beter dan constant gezeik.
Kip is altijd goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, had uiteindelijk kip gegeten.Jij eet vandaag zalm?
Tja, ik zou het er graag bij laten maar dat gaat nogal moeilijk als je als een stoomwals elke keer maar weer door blijft gaan met hetzelfde trucje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent ook oprecht vermoeiend aan het worden met je gezeur. Zullen we het hierbij laten?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
Anyway, tis gelukt mensen. Ik ontvolg het hier. Zou deze kopieren als Sig Chloro, prestatie op zich.
Echt niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog nooit een TR gemacht eigenlijk.#durftoetegeven
Haha nice.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Kip is altijd goed.En nee, biefstuk.
![]()
Heb het al op. =$
Bij deze.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Pharkus het volgende:
Zeg TR's zijn er niet om met mij te flirten, dat mag via de DM.
Het is wel gewenst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef Ugjerke het volgende:
Ongewenst foto's plaatsen van mensen is natuurlijk ook niet tof.
Je hoeft van mij helemaal niet weg, maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad. Just sayin'.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
Anyway, tis gelukt mensen. Ik ontvolg het hier. Zou deze kopieren als Sig Chloro, prestatie op zich.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is echt 0 boeiendbeetje geduw en geschuif enzo.
Nog 1 hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Pharkus het volgende:
Zij is cutequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is wel gewenst.
https://www.facebook.com/(...)9292192805667&type=1
Je laat je wegjagen door die neus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
Nee.quote:
Was heel vroeg op vandaag etc. dus ja, post workout meal ligt al achter ons. =$quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nice.En al op ja? Het is half 5.
![]()
_de_neus_quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je laat je wegjagen door die neus?neeeee.
Wow.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je laat je wegjagen door die neus?neeeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |