SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, take it or leave it. Overmars is honderd keer beter dan die Martin van Geel etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef Kopsterk het volgende:
Overmars de keiharde onderhandelaar. Jan Smit met zijn ‘Niet de koper bepaalt de prijs maar de verkoper’
. Dat werkt alleen bij PSV.
Waarom zouden we een verdediger halen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Is Douglas niks voor Ajax? In potentie een goede speler en een beer van een vent en ik denk dat Stam en De Boer hem stukken beter kunnen maken. We kunnen hem gratis ophalen.
Alderweireld gaat toch weg?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden we een verdediger halen?
Ik heb liever gratis Douglas erbij dan Veltman. Ik denk dat Douglas wel zijn mannetje kan staan tegen spitsen als Lewandowski etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veltman en zelfs Moisander kan daar eventueel nog spelen
Dat betwijfel ik. Hij is wel een stuk jonger, maar Schöne is een slimmere speler denk ik. Draait ook al wat langer mee in Nederland, weet hoe het allemaal werkt.quote:
Ik denk dat Duarte iets langer meedraait in Nederland, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hij is wel een stuk jonger, maar Schöne is een slimmere speler denk ik. Draait ook al wat langer mee in Nederland, weet hoe het allemaal werkt.
Ik bedoel in de eredivisie, uiteraard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Duarte iets langer meedraait in Nederland, eerlijk gezegd.
Ik weet niet wat er met Douglas aan de hand is maar die speelt al tijden niet goed en past ook niet bij het Ajax spel, verder betwijfel ik of hij het middel is tegen een spits als Lewandowski, die is toch iets te bewegelijk en technisch voor hem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik heb liever gratis Douglas erbij dan Veltman. Ik denk dat Douglas wel zijn mannetje kan staan tegen spitsen als Lewandowski etc.
Het is niet de beste meevoetballer maar dat kunnen Van Rhijn, Blind en Moisander wel goed dus geen probleem, hij is een echte breker. En ik denk dat Stam en De Boer hem wel weer aan het voetballen krijgen, hij stond stil onder koekebakkers als Mclaren en nu Schreuder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met Douglas aan de hand is maar die speelt al tijden niet goed en past ook niet bij het Ajax spel, verder betwijfel ik of hij het middel is tegen een spits als Lewandowski, die is toch iets te bewegelijk en technisch voor hem.
Dat hij bij Ajax beter zou worden denk ik ook wel maar hij lijkt me geen prioriteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Het is niet de beste meevoetballer maar dat kunnen Van Rhijn, Blind en Moisander wel goed dus geen probleem, hij is een echte breker. En ik denk dat Stam en De Boer hem wel weer aan het voetballen krijgen, hij stond stil onder koekebakkers als Mclaren en nu Schreuder.
Ik denk dat Veltman nog wel twee jaar nodig heeft om goed te kunnen spelen in grote wedstrijden, dus het lijkt mij wel prioriteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij bij Ajax beter zou worden denk ik ook wel maar hij lijkt me geen prioriteit.
Waar baseer je dat op dat hij nog wel twee jaar nodig heeft?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Veltman nog wel twee jaar nodig heeft om goed te kunnen spelen in grote wedstrijden, dus het lijkt mij wel prioriteit.
HIj is een insider maar wilt de mening van mensen die er wat verder vanaf staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dat hij nog wel twee jaar nodig heeft?
Wedstrijd tegen Vitesse waar hij als pupil het duel met Janssen in ging.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dat hij nog wel twee jaar nodig heeft?
Kan iedere speler wel eens gebeurenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Vitesse waar hij als pupil het duel met Janssen in ging.
Dat denk ik niet en je hebt Denswil ook nogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Veltman nog wel twee jaar nodig heeft om goed te kunnen spelen in grote wedstrijden, dus het lijkt mij wel prioriteit.
Die gaat voorlopig nergens heen, heeft een paar dagen geleden een 3 jarig contract getekend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat broertje van Duarte is nog een veel groter talent jammer dat die niet bij Sparta weg wou
Klopt, Ajax heeft hem wel benaderd maar hij wou liever bij Sparta blijven wat ook geen slechte plek is voor een jonge speler natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig nergens heen, heeft een paar dagen geleden een 3 jarig contract getekend.
Voorproefje vanavond bij DWDDquote:Bloedverraad in de Champions League-finale
Doping heeft het wielrennen al jaren in z’n greep. Het afgelopen jaar kwam het ene na het andere dopingverhaal naar buiten. Maar hoe zit het eigenlijk met doping in het voetbal? Andere Tijden Sport gaat terug naar de Champions League-finale in 1996 tussen Ajax en het Italiaanse Juventus. Ajax werd in Rome na verlenging en strafschoppen verslagen door de agressief en fysiek spelende Italianen.
Over het Juventus van 1996 doen veel verhalen de ronde. De Juve-spelers waren in die periode wel erg fit en erg sterk; zou er doping in het spel zijn geweest? Het kwam in Italië zelfs tot een rechtszaak die zich jaren voortsleepte, waarbij Juventus ‘sportieve fraude’ ten laste wordt gelegd wegens oneigenlijk medicijngebruik.Uiteindelijk, in 2007, ontliep Juventus iedere straf, omdat de eventuele feiten waren verjaard.
Andere Tijden Sport gaat op zoek naar bewijs. Stonden de Italianen inderdaad gedrogeerd op het veld tegen Ajax? Hebben ze de ‘Cup met de Grote Oren’ wel terecht gewonnen? En, als er inderdaad doping is gebruikt, waarom zijn de spelers dan nooit betrapt? In de uitzending komen onder meer voormalig Juventus-speler Pietro Vierchowod, Raffaele Guariniello, de aanklager in Turijn en Giuseppe d’Onofrio, bloeddopingexpert, aan het woord. Ook Ronald de Boer en Finidi George, die beiden voor Ajax in actie kwamen in de verloren finale, reageren op de bevindingen.
Als ik daar nog aan denkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip
Andere tijden sport: 22:15 zondag 26 mei 2013.
[..]
Voorproefje vanavond bij DWDD
aan tafel : Tom Egbers, Thomas Blom en Ronald de Boer
Wat ik me er van herinner is dat het gewoon één wedstrijd te veel was. Volgens mij was dat ook de regel op de cover van VI van die week.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik daar nog aan denkniet die doping hoor maar als je het over gemiste kansen op nog een beker hebt was dat er wel één
Ajax mocht blij zijn dat het na 90 min 1-1 was en niet 5-1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik daar nog aan denkniet die doping hoor maar als je het over gemiste kansen op nog een beker hebt was dat er wel één
tenzij hij hem een elleboog in zijn nek legt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Douglas, no. Die kan zelfs een spits van VVV niet bijhouden.
Ik was bij beide wedstrijden, maar kan me er weinig details van herinneren, uiteraard die goal van Kluivert maar die komt ook nog wel regelmatig voorbij en tegen Juve was het een foutje van Frank en v/d Sar die de 0-1 inluiddequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat ik me er van herinner is dat het gewoon één wedstrijd te veel was. Volgens mij was dat ook de regel op de cover van VI van die week.
Wat had ik dat graag ook kunnen zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was bij beide wedstrijden, maar kan me er weinig details van herinneren, uiteraard die goal van Kluivert maar die komt ook nog wel regelmatig voorbij en tegen Juve was het een foutje van Frank en v/d Sar die de 0-1 inluidde
Ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat had ik dat graag ook kunnen zeggen.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, ik zal een stukje ouder zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat had ik dat graag ook kunnen zeggen.
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, ik zal een stukje ouder zijn
Neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja.
Deze wel eens gezien?
Denk niet dat dit definitief het einde is daar komen ze nog wel voor terugquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Duarte niet komt. Leek me wel een aardige speler.
Het is nu wel take it or leave it beleid, dus vraag ik me af. Al weten we niet hoe groot het verschil tussen vraag en aanbod is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat dit definitief het einde is daar komen ze nog wel voor terug
Goeie voetballer, maar voor Ajax inderdaad?? Maar ja, als Frankie hem wil... iedereen had ook z'n vraagtekens bij Lassequote:
Minder potentie dan een Maher.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij een uitstekende speler is die veel goedkoper is dan Maher en Van Ginkel
Goede speler voor de breedte. Misschien nog extra optie op VM of buitenposities. Net als Schöne dus.quote:
Middelmaat halen, leuk. Hoezo europees mee willen doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler voor de breedte. Misschien nog extra optie op VM of buitenposities. Net als Schöne dus.
Best een aardige speler hoor. Maar ik ben wel met je eens dat ze liever Maher gaan halen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Middelmaat halen, leuk. Hoezo europees mee willen doen.
Wie zegt dat Maher haalbaar is zou met niets verbazen als hij wordt gekocht door een topclub en dan weer wordt verhuurd aan een club in Nederland voor 1 of 2 seizoenen.quote:
Ik denk ook dat we rekening moeten houden met het EK-21 ja. Als hij daar uitblinkt dan staan de grote clubs ook zo in de rij voor hem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zegt dat Maher haalbaar is zou met niets verbazen als hij wordt gekocht voor een topclub en dan weer wordt verhuurd aan een club in Nederland voor 1 of 2 seizoenen.
Ze komen toch niet door die voorrondes johquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat Lyon 3e wordt dan maar.
Alles voor die money g
Dit dus. Laat die maar lekker failliet gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Bij elke andere club zou ik (en voor het nederlandse voetbal) hopen dat ze het zouden halen, maar bij PSV gewoon niet.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Bij elke andere club zou ik (en voor het nederlandse voetbal) hopen dat ze het zouden halen, maar bij PSV gewoon niet.
Dat is niet helemaal waar, in de EL valt voor PSV ook punten te halen en die kans is groter dan in de CLquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik hoop dan toch dat PSV de CL haalt, hoe meer NLse ploegen in de CL hoe beter voor het NL voetbal.
Je hebt ook met uitstraling te maken hčquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, in de EL valt voor PSV ook punten te halen en die kans is groter dan in de CL
Huh?twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 17:33:33F: Goed nieuws! Zojuist handen geschud ik ga voor 4 jaar tekenen tot 1/7/2013 bij @AFCAjax reageer retweet
Hoe bedoel je? Punten pakken in de EL lijkt me beter dan afgaan in de CLquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook met uitstraling te maken hč
Dan krijg je het verhaal dat in dit topic zo vaak wordt gepropageerd: spelers die beter worden door tegen topploegen en topspelers te spelen. Voor figuren bij PSV die liever vertrekken (Strootman bijv.) zou de CL ook nog een trigger kunnen zijn om te blijven. Zo komt het NLs voetbal er gewoon weer beter op: onderlinge concurrentiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, in de EL valt voor PSV ook punten te halen en die kans is groter dan in de CL
Uitstraling? Hoe meer NLse ploegen op topniveau hoe beter. Niks met uitstraling te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook met uitstraling te maken hč
Ook in het Engels en het spaans tot 2013quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
Huh?twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 17:33:33F: Goed nieuws! Zojuist handen geschud ik ga voor 4 jaar tekenen tot 1/7/2013 bij @AFCAjax reageer retweet
Eredivisie heeft meer aanzien als er meer Nederlandse clubs in de CL spelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Punten pakken in de EL lijkt me beter dan afgaan in de CL
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een lul, te enthousiast gelukkigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ook in het Engels en het spaans tot 2013
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef HeatWave het volgende:
quote:De Boer en Ajax komen nieuw vierjarig contract overeen
21/05/2013 17:40
Frank de Boer heeft met de directie van Ajax mondelinge overeenkomst bereikt over de verlenging van zijn in 2014 aflopende contract. Door de nieuwe verbintenis ligt de trainer van de Amsterdammers nu vast tot de zomer van 2017.
De Boer is blij dat hij de komende vier jaar aan het roer staat in de Amsterdam Arena. 'Dit nieuwe contract is dus precies wat ik wilde. We waren er snel uit, want van beide kanten zijn we zeer tevreden. Nu kan ik een vervolg geven aan waar we met elkaar aan begonnen zijn en daar heb ik veel zin in', aldus De Boer op de clubwebsite.
Hoewel De Boer door het behalen van drie opeenvolgende landstitels ook zou kunnen kiezen om in de Europese top aan de slag te gaan, heeft de 43-jarige ex-international (112 caps) daar momenteel nog totaal geen behoefte aan. 'Ik heb het hier naar mijn zin en mijn gezin is hier gelukkig. Ik zie hier nog genoeg uitdagingen.'
Dat De Boer de komende vier seizoenen hoofdcoach blijft van Ajax, stemt ook directeur voetbalzaken Marc Overmars tevreden. 'Het is geen verrassing dat we graag wilden verlengen met Frank. Dat we er na een gesprek al uit zijn gekomen zegt alles. Het is goed voor Ajax dat Frank langer aan de club verbonden blijft.'
Had je dit al gezien?quote:
Oh ja, zo kun je het ook nog interpreteren.;)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij blijft tot de 7e ster
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, zo kun je het ook nog interpreteren.;)
Nog 48 jaar, is te doen voor frankie, dan is hij bijna 80 ofzo, mooie pensioenleeftijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij blijft tot de 7e ster
over 48 jaar is ie 91, moet ook te doen zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nog 48 jaar, is te doen voor frankie, dan is hij bijna 80 ofzo, mooie pensioenleeftijd.
Dit dus. Godverdomme kut Italianen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Smoofie het volgende:
Ajax zou de cup met de grote oren alsnog moeten krijgen uit 1996
Eenvoudig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had je dit al gezien?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1066-119.php#post98887
Verbouwplannen voor De Toekomst?
Hoeken opvullen ja. En nieuwe stoelen. En misschien op de bovenste ring i.p.v. beton gewoon ramen doen ofzo of het rood verven.quote:
Care. Sowieso hoop ik dat de arena nog wat gaat uitbreiden om alsnog groter te blijven dan Kuip 2 en meer skyboxes creert aan de andere kant oid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang de ArenA niet van Ajax is moeten ze dat niet doen vind ik.
Het is ook niet dat het gevierd moet worden. Maar zou wel terecht zijn als Ajax hem alsnog krijgt. De spelers van destijds zijn gewoon keihard genaaid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Op zo'n manier alsnog de CL winnen is mosterd na de maaltijd, nee dank je.
Maar hij zou wel van Juventus afgenomen moeten worden, als het waar is.
Leuke plannen hoor. Maar duur, heel duur.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Care. Sowieso hoop ik dat de arena nog wat gaat uitbreiden om alsnog groter te blijven dan Kuip 2 en meer skyboxes creert aan de andere kant oid.
[ afbeelding ]
DIt plan.
Ook in de eredivisie, dus ook bij ajax, wordt structureel doping gebruikt. En ja, ook toen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is ook niet dat het gevierd moet worden. Maar zou wel terecht zijn als Ajax hem alsnog krijgt. De spelers van destijds zijn gewoon keihard genaaid.
Zou zomaar kunnen. Bron graagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook in de eredivisie, dus ook bij ajax, wordt structureel doping gebruikt. En ja, ook toen.
Ik heb bij een bvo gespeeld en heb ook gebruikt. Vraag me niet wat, want officieel waren het vitamines.quote:
Ik geloof het best. Maar zolang er geen onderzoek is of geen bewijs kan ik er weinig op zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb bij een bvo gespeeld en heb ook gebruikt. Vraag me niet wat, want officieel waren het vitamines.
Ik denk dat er weinig sporten zijn waar niet gebruikt wordt. Schaken misschien... Of toiletwerpen...
Ik weet niet hoe hard dat bewijs is, maar belangrijker... Het is verjaard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik geloof het best. Maar zolang er geen onderzoek is of geen bewijs kan ik er weinig op zeggen.
Wel is er bewijs dat Juve gebruikt heeft destijds, dus ik vind dat er nog iets aan gedaan moet worden.
Jammer. Niks meer aan te doen dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard dat bewijs is, maar belangrijker... Het is verjaard.
Daarnaast: een titel win je op het veld, niet bij een rechtbank.
Heeft geen zin joh, iedereen gebruikt. Vanaf nu clean is al heel wat maar wij moeten niet doen of het alleen over de grens gebeurtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer. Niks meer aan te doen dus.
En het gaat mij niet eens om de titel. Het gaat mij vooral om dat je dit soort schandalige acties moet aanpakken en niet moet negeren. En of dat nou bij de rechtbank is, het afnemen van de cup is, of zwart maken in de media is.... Het maakt mij weinig uit.
Lekker negeren dan maar? No way.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft geen zin joh, stukken groter dan wielrennen. Vanaf nu clean is al heel wat maar wij moeten niet doen of het alleen over de grens gebeurt
Ja helaas wel. Derde ring met een dakconstructie zoals bij de dakkapellen lijkt me het mooist, maar dat zal nooit structureel vol zitten, of tenminste voor 90 % denk ik. Misschien wel als de kaarten op de derde ring goed betaalbaar zijn en in de vrije verkoop komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuke plannen hoor. Maar duur, heel duur.
Dat vraag ik mij ook af. Deze verhalen zijn al best oud. In 96 werden er al opmerkingen over gemaakt.quote:
Waarom groter dan een nieuwe kuip, who cares? De Meer was de net over de helft en toch was ook toen Ajax de grootste club en zal het altijd blijvenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Derde ring met een dakconstructie zoals bij de dakkapellen lijkt me het mooist, maar dat zal nooit structureel vol zitten, of tenminste voor 90 % denk ik. Misschien wel als de kaarten op de derde ring goed betaalbaar zijn en in de vrije verkoop komen.
Buiten dat, extra rij skyboxes en miss zoals in de EL finale in elk gat een skybox of 2 is wel logisch voor in de toekomst met een kleine uitbreiding naar 63001(meer dan Kuip 2)
Inderdaad, zinloos gebeurenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Deze verhalen zijn al best oud. In 96 werden er al opmerkingen over gemaakt.
Het nieuws is, dat het nu beter hard te maken is door voortschrijdende kennis over bloeddoping.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Deze verhalen zijn al best oud. In 96 werden er al opmerkingen over gemaakt.
Sowieso, verschil in premie tussen winnaar en verliezer van CL, is toch al gauw 3 miljoen ofzo? Met 4% rente per jaar ofzo, praten we toch al gauw over 6 miljoen, wat Juve ons verschuldigd isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het nieuws is, dat het nu beter hard te maken is door voortschrijdende kennis over bloeddoping.
Waarom is dan Ajax meteen de winnaar? Juve heeft dat hele seizoen toch al vals gespeeld en dus ook andere clubs benadeeld, ik weet niet meer wie hun halve finalist was maar die hebben natuurlijk ook recht van spreken als het er ooit van komt, maar verwacht er maar niet teveel van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef MrStock het volgende:
[..]
Sowieso, verschil in premie tussen winnaar en verliezer van CL, is toch al gauw 3 miljoen ofzo? Met 4% rente per jaar ofzo, praten we toch al gauw over 6 miljoen, wat Juve ons verschuldigd isKun je weer een spelertje voor halen
Gewoon afpakken van Juventus dan, als ze valsgespeeld hebben. En dan maar de CL van die jaargang aan niemand geven. Verloren jaar gewoon door die immer valsspelende pizzabakkers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom is dan Ajax meteen de winnaar? Juve heeft dat hele seizoen toch al vals gespeeld en dus ook andere clubs benadeeld, ik weet niet meer wie hun halve finalist was maar die hebben natuurlijk ook recht van spreken als het er ooit van komt, maar verwacht er maar niet teveel van.
Dit is echt al zo'n oud verhaal en het bewijs was er ook al lang, is nooit wat aan gedaan en dat zal deze docu ook echt niet gaan veranderenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon afpakken van Juventus dan, als ze valsgespeeld hebben. En dan maar de CL van die jaargang aan niemand geven. Verloren jaar gewoon door die immer valsspelende pizzabakkers.
Ja ik weet dat het ijdele hoop is. Maar UEFA vind valsspelers wel leuk blijkbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is echt al zo'n oud verhaal en het bewijs was er ook al lang, is nooit wat aan gedaan en dat zal deze docu ook echt niet gaan veranderen
Er zitten op zeggenschap na geen voordelen aan het overnemen van de Arena.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang de ArenA niet van Ajax is moeten ze dat niet doen vind ik.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had je dit al gezien?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1066-119.php#post98887
Verbouwplannen voor De Toekomst?
o mister plantini other times sport from de nedderlands made a conclusion amd the juve spelers were all high on the final!!!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is echt al zo'n oud verhaal en het bewijs was er ook al lang, is nooit wat aan gedaan en dat zal deze docu ook echt niet gaan veranderen
Gewoon spelen met een 5 op die CL badge ipv een 4quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
site laadt hier niet.., gaat over huren van talenten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
http://www.manutd.com/en/(...)nchester-united.aspx
Nee, dat Stam het een goed idee vindt om oud-spelers in de organisatie te gebruiken en dat Man United dat ook zou moeten doen met Giggs en Scholes. Staat niet zoveel nieuws in.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
site laadt hier niet.., gaat over huren van talenten?
Toen was het verval bij Ajax ook al ruim ingezetquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Die doping gebruikten ze zeker ook een seizoen later . in de voorbereiding werd het nog 0-6 voor Juve in een oefenwedstrijd en die 2 cl halve finales gingen ook kansloos verloren
Is hij zo goed dan? Ik kan hem niet voor de geest halen maar ik zie Heracles alleen maar tegen Ajaxquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax komt nog wel terug voor hem
Ik vind hem een hele goede speler niet van het niveau Van Ginkel/Maher maar net daar onder zou hem graag bij Ajax zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij zo goed dan? Ik kan hem niet voor de geest halen maar ik zie Heracles alleen maar tegen Ajax
Onder hun niveau maar al wel wat ouder. Maar ik vind het ook een leuke speler. Je zal zien het hij een veel te goed EK gaat spelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind hem een hele goede speler niet van het niveau Van Ginkel/Maher maar net daar onder zou hem graag bij Ajax zien.
Denk het ook wel. Wat zou Heracles voor hem vragen? Twee miljoen ofzo? Overmars zal wel een "ultiem bod" van veertig euro gedaan hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax komt nog wel terug voor hem
2 Miljoen denk ik jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Wat zou Heracles voor hem vragen? Twee miljoen ofzo? Overmars zal wel een "ultiem bod" van veertig euro gedaan hebben.
En wat zou Ajax voor hem willen betalen? Meer dan 1 miljoen?quote:
Of Serero doorschuivenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt me dat ze niet verder gaan dan 1,5 maar goed dat ligt er ook aan wat er gebeurd met Maher en of Van Ginkel. Komen die beide niet dan zouden ze nog wel meer voor hem kunnen betalen
Als ik toby was ging ik lekker naar Engeland.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Inter wil Alderweireld, aldus Goal.com.
Kom maar op met dat geld.
Dan moeten de Engelse clubs wel komen, Inter is wel een heerlijke club waar alles perfect is geregeld en waar je goed betaald krijgt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als ik toby was ging ik lekker naar Engeland.
Inter is ook nog officieel. En die clubs komen echt wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dan moeten de Engelse clubs wel komen, Inter is wel een heerlijke club waar alles perfect is geregeld en waar je goed betaald krijgt.
Ik hoop het, zou mooi zijn als we minimaal 10 miljoen krijgen voor hem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inter is ook nog officieel. En die clubs komen echt wel.
quote:Van Gaal selecteert vier debutanten voor trip naar Azië
22/05/2013 12:21
Bondscoach Louis van Gaal heeft vier debutanten opgenomen in zijn 21-koppige selectie voor de oefentrip naar Azië. Daar zal Oranje in actie komen tegen Indonesië en China.
Lerin Duarte (Heracles Almelo), Miguel Nelom (Feyenoord), Dwight Tiendalli (Swansea City) en Jens Toornstra (FC Utrecht) kregen allemaal een uitnodiging van Van Gaal. Duarte staat ook voor Jong Oranje op de reservelijst met het oog op het Jeugd-EK in Israël. Als Tonny Vilhena fit bevonden wordt, valt Duarte alsnog af.
Ook Ajax-doelman Jasper Cillessen wordt verwacht. Hij heeft nog geen interlands achter zijn naam, maar zat in 2011 al wel bij de selectie die in Zuid-Amerika oefende tegen Brazilië en Uruguay. Maarten Stekelenburg, momenteel licht geblesseerd bij AS Roma, behoort niet tot de selectie.
Oranje treedt op 7 juni aan tegen Indonesië in Jakarta. Vier dagen later is in Peking China de tegenstander. De nodige vaste waarden ontbreken omdat zij bij Jong Oranje de voorbereiding zullen starten op het Jeugd-EK.
Joris Mathijsen en Klaas-Jan Huntelaar zijn de meest opvallende afwezigen in de selectie die Van Gaal samenstelde.
Volledige selectie:
Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City).
Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Miquel Nelom (Feyenoord), Erik Pieters (PSV), Dwight Tiendalli (Swansea City), Ron Vlaar (Aston Villa).
Middenveld: Lerin Duarte (Heracles Almelo), Jonathan De Guzman (Swansea City), Siem de Jong (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray), Jens Toornstra (FC Utrecht), Rafael van der Vaart (Hamburger SV).
Aanval: Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord), Ricky van Wolfswinkel (Sporting Lissabon).
Inter speelt wel in de Italiaanse competitie die zwaar kut is en heerlijk in verval raaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dan moeten de Engelse clubs wel komen, Inter is wel een heerlijke club waar alles perfect is geregeld en waar je goed betaald krijgt.
Ze zitten toch nog een aardig stukje boven NL qua niveau, maakt mij niet zoveel uit waar hij heen gaat, als het maar voor veel geld isquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Inter speelt wel in de Italiaanse competitie die zwaar kut is en heerlijk in verval raakt![]()
Een Engelse club lijkt mij veel leuker voor hem.
Nah Juve is nu wel weer goed bezig en ik denk dat Inter en AC ook wel weer terugkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Inter speelt wel in de Italiaanse competitie die zwaar kut is en heerlijk in verval raakt![]()
Een Engelse club lijkt mij veel leuker voor hem.
Weet niet of Sneijder dat met je eens is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sneijder kreeg daar heel goed betaald, zelf Man U wilde dat niet betalen. En de voorzieningen bij Inter zijn top, lees dat boek van Van der Meijde maar. Sneijder kreeg alleen te weinig speelminuten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weet niet of Sneijder dat met je eens is.
Moratti was een beetje te enthousiast, absurde verbetering die hij Sneijder bood, dat was na het CL succes overigens. Blijft een moeilijke club, zolang die Argentijnse enclave daar zit zou ik er niet heen gaan als ik Alderweireld was, verder is niet eens bekend wie de trainer is volgend seizoen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef BankAardappel het volgende:
Ik zie Inter ook voorlopig niet verbeteren. Hun succes kwam uit de zak van Moratti, en die tijd lijkt over.
Bij clubs als Inter wordt het middenveld ook overgeslagen dus daar komt Alderweireld ook wel tot zijn recht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zou als ik Alderweireld was ook niet naar Italië gaan, ik heb niet het gevoel dat hij daar qua spel past. Met zijn lange pass is zo'n Engelse club veel geschikter voor hem.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef stoeltafel het volgende:
'Heerenveen huurt Dijks'
SPEELTIJD IN FRIESLAND? - Volgens TjerkstraMedia wordt Mitchell Dijks komend seizoen door Ajax verhuurd aan sc Heerenveen.
De verdediger van Ajax wordt voor één seizoen uitgeleend aan de Friese club. Bij Ajax heeft Dijks concurrentie van international Blind en de van een blessure teruggekeerde Boilesen. De speler zou het nieuws inmiddels bevestigd hebben tegenover dit medium.
Prima stapquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef stoeltafel het volgende:
'Heerenveen huurt Dijks'
SPEELTIJD IN FRIESLAND? - Volgens TjerkstraMedia wordt Mitchell Dijks komend seizoen door Ajax verhuurd aan sc Heerenveen.
De verdediger van Ajax wordt voor één seizoen uitgeleend aan de Friese club. Bij Ajax heeft Dijks concurrentie van international Blind en de van een blessure teruggekeerde Boilesen. De speler zou het nieuws inmiddels bevestigd hebben tegenover dit medium.
quote:Ajax geīnteresseerd in topscorer PSV A1
Ajax is geīnteresseerd in Albian Muzaqi, de topscorer van de PSV A1. De spits scoorde afgelopen seizoen vijftien goals voor het hoogste jeugdelftal van de Eindhovense club, dat onder leiding stond van Phillip Cocu.
Ajax stuurde meerdere malen scouts naar Brabant om de jonge aanvaller te bekijken. De Amsterdamse club is echter niet de enige geīnteresseerde buitenpartij: ook FC Twente bekeek Muzaqi en vanuit Duitsland is er concrete belangstelling van Bayer Leverkusen en Werder Bremen.
Muzaqi kreeg van PSV onlangs een aanbieding voor een tweejarig contract. Het jeugdcontract van de speler loopt deze zomer af bij de club, waarna hij voor een opleidingsvergoeding van slechts 6.000 euro op te halen is door andere verenigingen, indien hij niet bijtekent.
Binnenkort zal Muzaqi over zijn toekomst beslissen. Saillant detail: op de site van de PSV-jeugd valt te lezen dat ex-Ajacieden Luis Suárez en Zlatan Ibrahimovic zijn favoriete spelers zijn. Aankomend weekend zal hij met de PSV A1 op het Terborg Toernooi onder meer Ajax tegenkomen.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 22-05-2013 om 15:27:20Ajax volgt een aantal jeugdspelers van PSV intensief. #muzaqi is er een van. Er is geen contact met speler of makelaar geweest reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 22-05-2013 om 15:28:28Vleugelverdediger Heesakkers is bv ook een speler die ze bij Ajax interessant vinden. Echter ook GEEN contact geweest reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 22-05-2013 om 15:35:53PSV hoeft zeker geen uittocht jeugdspelers naar Ajax te vrezen. Perspectief bieden is voldoende. Ik verwacht dat geen van hen vertrekt reageer retweet
Beste jeugdopleiding van Denemar... Nederlandquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 22-05-2013 om 15:27:20Ajax volgt een aantal jeugdspelers van PSV intensief. #muzaqi is er een van. Er is geen contact met speler of makelaar geweest reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 22-05-2013 om 15:28:28Vleugelverdediger Heesakkers is bv ook een speler die ze bij Ajax interessant vinden. Echter ook GEEN contact geweest reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 22-05-2013 om 15:35:53PSV hoeft zeker geen uittocht jeugdspelers naar Ajax te vrezen. Perspectief bieden is voldoende. Ik verwacht dat geen van hen vertrekt reageer retweet
Grootste talenten overal vandaan halen en dan de Eredivisie gaan domineren. Niks mis meequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beste jeugdopleiding van Denemar... Nederland![]()
Die 2 gaan trouwens zeker niet naar Ajax
Waar weet jij dat van?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Twijfel of hij het bij PSV kan maken. Heeft het afgelopen jaar weliswaar een enorme sprong gemaakt, maar komt toch wel wat te kort. Als hij nog zo een seizoen kan vlammen zou het wellicht wat kunnen worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 22-05-2013 om 15:27:20Ajax volgt een aantal jeugdspelers van PSV intensief. #muzaqi is er een van. Er is geen contact met speler of makelaar geweest reageer retweet
Bij Feyenoord eigenlijk precies hetzelfde en die werden zelfs kampioen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twijfel of hij het bij PSV kan maken. Heeft het afgelopen jaar weliswaar een enorme sprong gemaakt, maar komt toch wel wat te kort. Als hij nog zo een seizoen kan vlammen zou het wellicht wat kunnen worden.
Eigenlijk is het ook best knap dat PSV zo lang heeft mee gedaan met zo een gemankeerd team. Stond weinig bijzonders in.
Zegt dus niks dat teamdenkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord eigenlijk precies hetzelfde en die werden zelfs kampioen.
Denken ze bij Ajax misschien ook wel. Daar doen ze inmiddels aan risicospreiding ofzo. Gewoon een zooi halen en dan kijken wie het red en wie niet. Vorig jaar Gino v. Kessel gehaald en die speelt nu bij Almere City geloof ik. Prima ook, want het kost toch niks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twijfel of hij het bij PSV kan maken. Heeft het afgelopen jaar weliswaar een enorme sprong gemaakt, maar komt toch wel wat te kort. Als hij nog zo een seizoen kan vlammen zou het wellicht wat kunnen worden.
Eigenlijk is het ook best knap dat PSV zo lang heeft mee gedaan met zo een gemankeerd team. Stond weinig bijzonders in.
Heeft bij Muzaqi natuurlijk wel een behoorlijke knieblessure tussen gezeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe vind jij hem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft bij Muzaqi natuurlijk wel een behoorlijke knieblessure tussen gezeten.
Niet zo heel bijzonder. Maar wel mijn type spits.Hij knalt ze er gewoon in. Dat deed ie ook al voor zijn blessure, en is daarna gewoon vrolijk doorgegaan. En hij is aanweziger dan een Locadia bv.quote:
quote:Heracles ziet geen heil in Marinkovic
Heracles Almelo hield eerder deze week een 'instuif' voor jonge talenten, die in een testwedstrijd mochten proberen een contract bij de club te versieren. Ook Ajacied Stefan Marinkovic (A1) was van de partij, maar werd niet goed genoeg bevonden.
'We hebben tijdens deze testwedstrijd geen speler ontdekt die ons eerste elftal kan halen', aldus trainer Peter Bosz. 'Wellicht komt er nog een speler in aanmerking voor een 'backup' positie. Dat gaan we deze week bespreken', aldus de oefenmeester.
Marinkovic was het afgelopen seizoen onderdeel van Ajax A1, maar voorziet geen toekomst als eerste elftal speler van Ajax. De linksback moet jonge talenten als Nicolai Boilesen en Mitchell Dijks voor zich laten gaan en mag daarom uitkijken naar een andere club.
Naast Marinkovic waren ook o.a. Mustafa Kucukovic (ex-HSV), Robert Klaassen, Milan Hoek (beiden AZ 2) en Roy de Ruiter (FC Oss) van de partij.
Da's natuurlijk tweeledig. Je zal hem evengoed wat salaris moeten overmaken. En het betekend dat je niets rond hebt lopen in je jeugd op die positie. De vermaarde jeugdopleiding die geen 13 in een dozijn spitsje heeft. Is natuurlijk ook best kwalijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Denken ze bij Ajax misschien ook wel. Daar doen ze inmiddels aan risicospreiding ofzo. Gewoon een zooi halen en dan kijken wie het red en wie niet. Vorig jaar Gino v. Kessel gehaald en die speelt nu bij Almere City geloof ik. Prima ook, want het kost toch niks.
Ik vind hem juist met name een heel luie spits. Is ook wel mijn type hoor. Vind hem ook best passief en laconiek overkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet zo heel bijzonder. Maar wel mijn type spits.Hij knalt ze er gewoon in. Dat deed ie ook al voor zijn blessure, en is daarna gewoon vrolijk doorgegaan. En hij is aanweziger dan een Locadia bv.
Buiten t veld weet ik zo nog niet. Heeft wel een verstandige broer waar ik wel vertrouwen in heb om hem bij zijn keuzes te helpen. Zijn andere broer zit ook al bij Hannover (kan er niet zo veel van).
Meer een andere filosofie. 1 Sulejmani of Eriksen, Fischer, Hoesen en dan nog 10.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's natuurlijk tweeledig. Je zal hem evengoed wat salaris moeten overmaken. En het betekend dat je niets rond hebt lopen in je jeugd op die positie. De vermaarde jeugdopleiding die geen 13 in een dozijn spitsje heeft. Is natuurlijk ook best kwalijk.
Maar het kan ook anders uitpakken. Die Schouw die als opvulling voor jong PSV werd gehaald mag zich aankomend bewijzen.
Is gewoon opvulling voor Jong Ajax, die moeten ook elke week een wedstrijd spelen. Gino van Kessel zie ik Ajax 1 ook nooit halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:15 schreef CaasS het volgende:
[..]
Meer een andere filosofie. 1 Sulejmani of Eriksen, Fischer, Hoesen en dan nog 10.
Verder is het opvulling waar de jeugd niet heel goed is. Je kan er namelijk nooit 10 hebben per lichting en door jonge jongens extern te halen gaat het niveau verder omhoog, dus win win. Het zijn voor Ajax gewoon de nieuwe aankopen (geen Marcelo en Derijck, maar Fischer).
Dat de opleiding van Ajax verdere stappen moet maken ontkent ook niemand. Vind het persoonlijk ook wel best, als ze er maar niet in doorslaan en straks alleen nog maar jongens kopen. Liever weer V. d. Vaartjes en Sneijdertjes. Dat is toch mooier dan Fischer en Eriksen.
Mooi hč, hoe onzichtbaarder hoe beter, zo lang ze ze er maar in knallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind hem juist met name een heel luie spits. Is ook wel mijn type hoor. Vind hem ook best passief en laconiek overkomen.
Onderdeel van een groter interview of zijn ze speciaal bij hem langs geweest voor die 2 minuten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef Stiggie het volgende:
Interview met Frankie thuis
http://ajax.bbvms.com/view/default/2163134.html
Echt wel laten we meteen even bij Feyenoord kijken of die nog wat hebben lopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef ejfaar het volgende:
Zou toch mooi zijn als Ajax een paar spelers bij die boeren weghaalt. Al zet ajax ze bij de jeugd op de bank, het is gewoon al mooi om die boeren te treiteren
Misschien woont die kerel van Ajax TV wel naast hemquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef CaasS het volgende:
[..]
Onderdeel van een groter interview of zijn ze speciaal bij hem langs geweest voor die 2 minuten?
En daar gaat je hele visie over opleiden...quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef ejfaar het volgende:
Zou toch mooi zijn als Ajax een paar spelers bij die boeren weghaalt. Al zet ajax ze bij de jeugd op de bank, het is gewoon al mooi om die boeren te treiteren
Speciaal team oprichten om hun jeugd weg te zettenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En daar gaat je hele visie over opleiden...
G-elftal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Speciaal team oprichten om hun jeugd weg te zetten
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Speciaal team oprichten om hun jeugd weg te zetten
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef CaasS het volgende:
[..]
Onderdeel van een groter interview of zijn ze speciaal bij hem langs geweest voor die 2 minuten?
Mooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:47 schreef Stiggie het volgende:
Geweldig interview uit 2009 met Mister Ajax, Sjaak Swart
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/46022
Hij is zelfs nog even emotioneel. Vanaf 17 minuten
3 op rijquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij zei iemand van de ArenA organisatie in 2011 dat ze willen dat de Arena het grootste blijft in Nederland. Tevens is een extra rij met skyboxes en meer plaatsen ook financieel goed voor Ajax, meer groeimogelijkheden voor een hogere begroting.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom groter dan een nieuwe kuip, who cares? De Meer was de net over de helft en toch was ook toen Ajax de grootste club en zal het altijd blijven
Ik versta hem gewoon prima. Met zijn grapjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Eriksen is ook niet te verstaan hčPraat Fischer toch een stuk beter Nederlands.
Ik versta niks van dat gemompel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik versta hem gewoon prima. Met zijn grapjes.
Tering vent. Ik heb 90% gehoorsverlies (technisch doof) en ik kan Eriksen zelfs verstaan. Ga aub direct naar de audicien!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Eriksen is ook niet te verstaan hčPraat Fischer toch een stuk beter Nederlands.
Nee ik versta andere prima. Maar Chris is echt niet te verstaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef MrStock het volgende:
[..]
Tering vent. Ik heb 90% gehoorsverlies (technisch doof) en ik kan Eriksen zelfs verstaan. Ga aub direct naar de audicien!
dan moet je je oren laten uitspuitenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik versta andere prima. Maar Chris is echt niet te verstaan.
Ben je achterlijk ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan moet je je oren laten uitspuiten
nee maar jij blijkbaar welquote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188342quote:Ajax gaat voor gewilde Chadli: 'Hij past goed bij ons'
Donderdag, 23 mei 2013 om 07:00
Nacer Chadli is een van de spelers uit de Eredivisie die op de verlanglijst van Ajax staat. De interesse bevindt zich in een pril stadium, omdat Ajax zich nog niet bij FC Twente heeft gemeld voor de buitenspeler, die een overgang zelf zou zien zitten. De Belgisch international heeft een contract tot de zomer van 2014.
"We zijn geīnteresseerd. Dat klopt", bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars donderdag in De Telegraaf. "Chadli past goed bij ons." Het dagblad claimt dat onder meer Juventus eveneens belangstelling heeft. De Turijnse club heeft zich reeds bij het management van de 23-jarige aanvaller gemeld.
Het ligt voor de hand dat Chadli deze zomer uit Enschede vertrekt, daar hij niet van plan is om een nieuw contract te ondertekenen. Eerder werd de ex-speler van AGOVV aan Borussia Dortmund uit de Bundesliga gelinkt. Ajax bracht eerder een bod uit op Lerin Duarte, maar Heracles Almelo weigerde.
Duur niet ( 1 jarig contract). Wel redelijk blessuregevoelig. Die ben je elk seizoen minimaal 2 maanden kwijt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:20 schreef plesner het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188342
Vindt niet dat je als Ajax voor deze speler moet gaan, zal zeer waarschijnlijk veel te duur zijn. Daarnaast is hij erg blessuregevoelig.
Goeie speler maar ben het wel met je eens, teveel geblesseerdquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:20 schreef plesner het volgende:
[..]
Vindt niet dat je als Ajax voor deze speler moet gaan, zal zeer waarschijnlijk veel te duur zijn. Daarnaast is hij erg blessuregevoelig.
Twwnte heeft al 8 miljoen van Juventus afgewezen. Dus ik wens Overmars veel succes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:20 schreef plesner het volgende:
[..]
Dacht je van Sigthorsson?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef fathank het volgende:
Een voorhoede met Fisscher Hoessen en Chadli zou wel geil zijn
Enige interessante speler van Twente is Tadicquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dacht je van Sigthorsson?
Chadli is leuk hoor, maar die mis je een half jaar per seizoen.
Chadli is vele malen belangrijker voor Twente dan Tadic. Met Chadli behaald Twente bijna 1,5 punt meer per wedstrijd. Je zag het ook tegen Groningen in de play-offs. Toen Chadli inviel werd de 1-2 omgebogen naar een 3-2. Een man waar de acties konden beginnen en waar de aanval aan opgehangen kon worden. Meer rust, meer overzicht. Tadic is een goede dribbelaar, maar minder beslissend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige interessante speler van Twente is Tadic
Om belangrijk te zijn moet je wel spelen en dat doet hij te weinigquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Chadli is vele malen belangrijker voor Twente dan Tadic. Met Chadli behaald Twente bijna 1,5 punt meer per wedstrijd. Je zag het ook tegen Groningen in de play-offs. Toen Chadli inviel werd de 1-2 omgebogen naar een 3-2. Een man waar de acties konden beginnen en waar de aanval aan opgehangen kon worden. Meer rust, meer overzicht. Tadic is een goede dribbelaar, maar minder beslissend.
Als ze een bod van 8miljoen van Juve in eerste instantie afslaan hoeft Ajax niet eens naar de prijs te gaan vragenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:40 schreef Adames het volgende:
Twente aankopen zijn in het verleden niet echt succesvol gebleken, Muntjesman weet wel wat hij verkoopt
Om belangrijk te zijn moet je doorslaggevend zijn als je speelt. Dat is hij. Dat hij dit jaar maar rond de 35 wedstrijden heeft gespeeld betekent alleen dat Twente veel meer uit dit seizoen kon halen dan het nu gedaan heeft als hij fit zou zijn geweest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om belangrijk te zijn moet je wel spelen en dat doet hij te weinig
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Om belangrijk te zijn moet je doorslaggevend zijn als je speelt. Dat is hij. Dat hij dit jaar maar rond de 35 wedstrijden heeft gespeeld betekent alleen dat Twente veel meer uit dit seizoen kon halen dan het nu gedaan heeft als hij fit zou zijn geweest.
Ja in feite wel. Hij is niet eens vaak geblesseerd, alleen wel lang.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]Komt toch op het zelfde neer, goeie speler maar te vaak geblesseerd
En alles voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:40 schreef Adames het volgende:
Twente aankopen zijn in het verleden niet echt succesvol gebleken, Muntjesman weet wel wat hij verkoopt
Voetbalquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef fathank het volgende:
Een voorhoede met Fisscher Hoessen en Chadli zou wel geil zijn
Ronald de Boerquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:40 schreef Adames het volgende:
vergeet Chicktorsson niet!quote:
Erikssonquote:
Die heeft natuurlijk ook de tijd gehad om dat te wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef 16meter het volgende:
Visser komt er wel. Van Rijn moet ik nog zien, eerlijk gezegd.
Ik mis gewoon een echte klasbak in de selectie, zoals Verthongen.
Hoe dan ook...de titel is niet Ver meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef 16meter het volgende:
Lampje? Die kerel speelt toch al sinds mensenheugenis bij Ajax? Is gewoon eigen jeugd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe dan ook...de titel is niet Ver meer
Ex lampje Bazehoer schijnt ook een grote te worden
Denswilquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef 16meter het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 @ 11:52 schreef Class het volgende:
Frank zei laatst letterlijk dat hij Chadli de beste speler uit de eredivisie vond, dus niet zo gek allemaal.
Dat zal Twente natuurlijk ook nooit gaan vangen voor Chadli. Neemt niet weg dat ik niet zie dat Chadli gaat komen naar Ajax.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof Ajax 10+ miljoen gaat betalen voor een speler in Nederland
Als ze 8 miljoen van Juventus al zonder blikken of blozen van de tafel afvegen gaan ze echt wel voor 10+quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal Twente natuurlijk ook nooit gaan vangen voor Chadli. Neemt niet weg dat ik niet zie dat Chadli gaat komen naar Ajax.
Als er echt 8 miljoen was geboden dan had Joopie wel toegehapt hoor. Of die 8 miljoen was in 50 termijnen. Alsof een speler van Twente met een aflopend contract meer op gaat leveren dan Vertonghen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze 8 miljoen van Juventus al zonder blikken of blozen van de tafel afvegen gaan ze echt wel voor 10+
Aanvallers leveren over het algemeen meer op dan verdedigers en het is nog redelijk vroeg om een bod al te accepteren, wie weet biedt Dortmund straks wel 10 miljoen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als er echt 8 miljoen was geboden dan had Joopie wel toegehapt hoor. Of die 8 miljoen was in 50 termijnen. Alsof een speler van Twente met een aflopend contract meer op gaat leveren dan Vertonghen.
Aanvallers leveren wel veel meer op dan verdedigers en keepersquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als er echt 8 miljoen was geboden dan had Joopie wel toegehapt hoor. Of die 8 miljoen was in 50 termijnen. Alsof een speler van Twente met een aflopend contract meer op gaat leveren dan Vertonghen.
Eens. Mag toch ook hopen dat Ajax ook goed naar middenvelders kijkt ipv (alleen) aanvallers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Maar spelers van Ajax leveren weer meer op dan spelers van Twente.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanvallers leveren wel veel meer op dan verdedigers en keepers
Voor hoeveel verkocht Twente De Jong aan Gladbach? Volgens mij was dat toch ook een substantieel bedrag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Maar spelers van Ajax leveren weer meer op dan spelers van Twente.
Ja, die had dan ook een doorlopend contract. Als hij bij Ajax had gespeeld was hij voor nog meer de deur uit gegaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkocht Twente De Jong aan Gladbach? Volgens mij was dat toch ook een substantieel bedrag.
Leen me die glazenbol even wil je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, die had dan ook een doorlopend contract. Als hij bij Ajax had gespeeld was hij voor nog meer de deur uit gegaan.
Gewoon normaal verstand zou al genoeg moeten zijn. Of denk je dat een Suarez bij Twente ook zoveel had opgeleverd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leen me die glazenbol even wil je?
Zou goed kunnen. Twente speelde CL en werd kampioen toen Suarez bij ons speelde.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gewoon normaal verstand zou al genoeg moeten zijn. Of denk je dat een Suarez bij Twente ook zoveel had opgeleverd?
En alsnog had Ajax de grotere naam. Dat is gewoon de Ajax stempel die een speler krijgt. Als je jarenlang spelers al aan grote clubs in Europa levert dan kloppen clubs iets sneller met een zak geld bij je aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Twente speelde CL en werd kampioen toen Suarez bij ons speelde.
Klopt maar Twente heeft daar wel iemand zitten die alles voor het maximale verkoopt onderschat dat niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En alsnog had Ajax de grotere naam. Dat is gewoon de Ajax stempel die een speler krijgt. Als je jarenlang spelers al aan grote clubs in Europa levert dan kloppen clubs iets sneller met een zak geld bij je aan.
Ow, dat zeker. Maar ik denk gewoon niet Chadli voor 10 miljoen met een 1 jarig contract weggaat. Helemaal niet omdat hij dit seizoen flink wat wedstrijden heeft gemist door blessures. Wel vind ik het een klasse voetballer, maar komt imo nog veel te kort voor clubs van het kaliber Juventus en Dortmund.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar Twente heeft daar wel iemand zitten die alles voor het maximale verkoopt onderschat dat niet.
Tja, dat PSV zichzelf in de voet schiet wil niet zeggen dat andere clubs dat maar gaan doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:01 schreef wieisboos het volgende:
Als Wijnaldum voor 5 miljoen gaat kun je voor Chadli wel 10 vragen ja
Klopt we zien het allemaal wel maar ik zie hem ook niet naar Ajax gaan deze zomer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow, dat zeker. Maar ik denk gewoon niet Chadli voor 10 miljoen met een 1 jarig contract weggaat. Helemaal niet omdat hij dit seizoen flink wat wedstrijden heeft gemist door blessures. Wel vind ik het een klasse voetballer, maar komt imo nog veel te kort voor clubs van het kaliber Juventus en Dortmund.
Ow, dat zie ik inderdaad ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt we zien het allemaal wel maar ik zie hem ook niet naar Ajax gaan deze zomer.
Voor gratis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Assaidi moet weg bij Liverpool, iets voor ons?
Nee. Mino. Pizza.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Nee, de verkeerde mentaliteit en zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zeker. Doen. Op Linksbuiten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad dan kan Visser naar de plek van Eriksen
Kopen kopen kopen!!! Naar Eindhovens voorbeeld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Smoofie het volgende:
We moeten Maher, van Ginkel, Chadli en Bruno Martens Indi kopen. Ook Pelle, Tadic en Strootman.
Ga er maar niet vanuit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
ChadliAls dat lukt is mijn seizoen al geslaagd
Selectie van 30 man, heerlijk toch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen!!! Naar Eindhovens voorbeeld.
Nee. Meer Dortmund.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen!!! Naar Eindhovens voorbeeld.
Nee, dankje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon de club verkopen en AS Monaco van de lage langen worden.
Nee, FC Bayern kan topspelers behouden, dat kunnen wij net als Dortmund, niet.quote:
Ja is beter, aangezien ze in Eindhoven nooit kampioen worden.quote:
Met geld kan alles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dankje.
[..]
Nee, FC Bayern kan topspelers behouden, dat kunnen wij net als Dortmund, niet.
Ik had het over het genoemde voorbeeld van de concurrentie verzwakken danquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, FC Bayern kan topspelers behouden, dat kunnen wij net als Dortmund, niet.
En van Ginkel en CR7quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over het genoemde voorbeeld van de concurrentie verzwakken dan.
Maar stel je voor dat Ajax Maher en Chadli haalt
De eerste heeft wel een grotere prioriteit dan de tweedequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over het genoemde voorbeeld van de concurrentie verzwakken dan.
Maar stel je voor dat Ajax Maher en Chadli haalt
Boerrigter ruilen voor CR7quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel even Boerrigter verkopen... of weggeven aan PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |