Maar Mormon is ook doodquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef AMDB het volgende:
Laat Jon Snow maar dood gaan, of dat Joffrey Tywin af laat makenIn ieder geval iets dat je niet verwacht. Teveel badguys doodgegaan dit seizoen.
mweh Jon Snow en de Black Watch vind ik wel interssant eigenlijk, als hij dood gaat blijft alleen Sam overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef AMDB het volgende:
Laat Jon Snow maar dood gaan, of dat Joffrey Tywin af laat makenIn ieder geval iets dat je niet verwacht. Teveel badguys doodgegaan dit seizoen.
Jij schaart Tywin onder de good guys?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef AMDB het volgende:
Bronn op de achtergrondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat kind kan nog niet eens z'n eigen kroon fatsoenlijk opzetten!
[ afbeelding ]
Schattig genoeg!
Zijn dunne lijntjes binnen GoT... één van de meer geprezen personen, laat ik het daar op houdenquote:
Ja, omdat ie de Frank de Grave van GoT is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn dunne lijntjes binnen GoT... één van de meer geprezen personen, laat ik het daar op houden
Als je naar zijn geschiedenis kijkt heeft hij iets te veel bloed aan zijn handen om hem iets anders te noemen.quote:
Zoals iemand net al zei: good & bad, die scheidslijn is erg vaag in GOT. Sommige mensen voeren acties uit die enorm evil zijn, maar zijn daarna nog steeds tot goed in staat. Neem een Jaimie. En neem inderdaad een Tywin die tegen Arya best te pruimen was. Of eeen margaery die naar de buitenwereld toe heel goed lijkt, maar die menig man de keel zou doorsnijden om te komen waar ze wil zijn denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef sp3c het volgende:
ik zie hem niet als een bad guy iig
ik snap hem wel en die scenes met Arya waren schattig
- zoons van verslagen vijanden 'adopteren' zodat ze niet meer vijandig doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
-Iedereen in Castamere laten doden.
-Iedere Targaryen (inc. aangetrouwde familie) laten vermoorden en verkrachten.
-Onschuldige boeren in de Riverlands laten vermoorden en verkrachten omdat de vrouw van iemand uit het Noorden je broer heeft gevangen.
Oke oke oke, I get your pointquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
-Iedereen in Castamere laten doden.
-Iedere Targaryen (inc. aangetrouwde familie) laten vermoorden en verkrachten.
-Onschuldige boeren in de Riverlands laten vermoorden en verkrachten omdat de vrouw van iemand uit het Noorden je broer heeft gevangen.
Dat is ook niet netjes, maar nog altijd beter dan al die onschuldige doden. Overigens heeft Ned hem beter opgevoed dan dat andere Lords zouden doen. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom Ned aanbood om Theon te nemen, zodat die niet bij een minder eervolle Lord terecht zou komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
- zoons van verslagen vijanden 'adopteren' zodat ze niet meer vijandig doen
zomer of niet, het is gewoon een donkere wereld
Klopt, ik snap wel dat het zo loopt met de khaleesi, dat ze een leger en vervoer nodig heeft maar de manier waarop gaat zo traag. 2x per seizoen een scene waarin ze iets verovert en het is weer een jaar wachten. Ik heb dat allang geaccepteerd maar vind het toch jammerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is toch wel een vrij logische ontwikkeling? Ze zitten duizenden kilometers van Westeros vandaan en er zit daarnaast ook nog een zee tussen. De Khaleesi heeft geen schepen om een heel leger te vervoeren en daar ook geen geld voor. Ze heeft meer macht nodig.
[..]
Met het grote verschil dat Jaime zijn hand kwijt is () en eigenlijk een ander mens is geworden. Flinke karakterontwikkeling dus.
Wat betreft de rest is het inderdaad zo dat het wat traag gaat, maar ik stoor me daar niet heel erg aan (behalve Jon en Ygritte). Het heeft denk ik ook te maken met het gegeven dat boek drie in twee seizoenen is verdeeld. Zo wordt de impact van mogelijke schokkende scenes echter wel weer vele malen groter omdat er zoveel aan karakteropbouw wordt gedaan.
ja en als Greyjoy weer tof had gedaan dan had Ned Theon zijn kop eraf gehaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes, maar nog altijd beter dan al die onschuldige doden. Overigens heeft Ned hem beter opgevoed dan dat andere Lords zouden doen. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom Ned aanbood om Theon te nemen, zodat die niet bij een minder eervolle Lord terecht zou komen.
Dat was volgens mij het moment dat Tywin opstond als badass motherfucker. Z'n vader was een beetje een slappeling waardoor de Reynes in opstand durfde te komen. Tywin nam het op zich om de Reynes aan te pakken, in plaats van zijn vader, en zorgde er meteen voor dat niemand anders meer aan de daadkracht van de Lannisters durfde te twijfelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke oke, I get your point
Ik wist niet dat hij dat gedaan had, van die Reynes. Wel dat de Lannisters dta gedaan hadden, uit het verhaal wat Cersei zo dreigend aan m'n toekomstige schoonzus vertelde.
Toch weegt het voor mij niet op tegen de massale gruwelijkheden van een Tywin. Het klopt dat het een duistere wereld is, maar je hebt binnen die wereld nog mensen als Tywin die het nog duisterder maken dan dat het al is. Echt iemand voor wie het doel alle middelen heiligt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en als Greyjoy weer tof had gedaan dan had Ned Theon zijn kop eraf gehakt
gewoon terreur in een ander jasje
Macht en geld corrumperen. Lannisters zijn machtig. En rijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Toch weegt het voor mij niet op tegen de massale gruwelijkheden van een Tywin. Het klopt dat het een duistere wereld is, maar je hebt binnen die wereld nog mensen als Tywin die het nog duisterder maken dan dat het al is. Echt iemand voor wie het doel alle middelen heiligt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Zijn dat nou de rains of castamere die buiten weer eens naar beneden pleuren?
Je zou nu anderhalf uur in de rij voor de GoT expo moeten staan ___!quote:
In dit weer houd je je pak niet Drogo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je zou nu anderhalf uur in de rij voor de GoT expo moeten staan ___!
In je Drogo pak
wheeeeeeeeeeehehehehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In dit weer houd je je pak niet Drogo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |