IK ben niet gejat hoor. Maar dat ie af en toe slapeloze nachten door mij heeft kan inderdaad wel kloppen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
natuurlijk, slapeloze nachten zonder je schatje
De mijne is/was ook uniek; helemaal aangepast naar hoe ik hem wil. Dat maakt het ook heel lastig voor de dader om delen te verkopen, want bijna alles is aangepast op de één of andere manier, en ik herken echt bijna elk schroefje en boutje, want ik heb ze allemaal, stuk voor stuk in mijn handen gehad, meerdere keren zelfs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zou rouwbrieven sturen als mijn trouwe ros gestolen zou worden, zo veel samen meegemaakt![]()
en dan is het ook nog een uniek model waar ik in nederland nog maar 1 andere van gezien heb
Mijn Astra was een ander verhaal geweest, maar de Niksan zou me eerlijk gezegd weinig boeien; leuke auto hoor, maar ik heb er nog steeds niet echt een klik mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
... nu maak je ons natuurlijk wel heel jaloers he
Ik zou ook verschrikkelijk link worden als mijn motor weggehaald zou worden. Als de auto er op een ochtend niet meer staat? Meh. Verzekering afhandelen, simpel dingetje terug, klaar. Niet te moeilijk over doen. Boeit me niet echt. Maar de motor? Daar heeft men écht af te blijvenEn zo wil ik ook geen andere motor.
Daarom moet je ook naast me slapen, anders zou ik je ook op slot moeten zettenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]
IK ben niet gejat hoor. Maar dat ie af en toe slapeloze nachten door mij heeft kan inderdaad wel kloppen.
Maar dan ben ik er bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nope, helemaal naks/quote:
Blauw, of zwart/grijs met gele letters, dat scheelt toch nogalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:09 schreef lipje het volgende:
ik schrok gisteren onderweg een beetje toen ik een motorrijder tegenkwam die er een beetje op leek....
het was een blauwe trans alp, zonder blonde haren
ja en degene die ik zag was wat lager, meer kleine smurf hoogtequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blauw, of zwart/grijs met gele letters, dat scheelt toch nogal
Zit wel een aardig verschil in rijhoogte tussen een AT en een Alpje, mijn AT stond op halve hoogte, en Anne d'r Alp op max hoogte kwam nog niet in de buurtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef lipje het volgende:
[..]
ja en degene die ik zag was wat lager, meer kleine smurf hoogte
Heel lief, maar ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat mijn motor opduikt in .frlquote:Op zondag 26 mei 2013 01:20 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik opgelet. Ik heb welgeteld nul motorfietsen gezien.
Okee, ik lieg, ik heb er 2 gezien, maar één daarvan liep op diesel en de andere was ook niet het gejatte exemplaar want die heb ik al zien staan op de plek waar hij nu stond vóór SD's brommer gejat was.
Ik hoop het ook, en dankquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef silenthill het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ie wordt gevonden.
Wordt weer veel gejat.
Schrik zelf van de FB post van die oldtimer ME bussen, Mercedes en andere bussen die nu veel in trek zijn. Zat een tijdje in die festival scène, dat spul gaat allemaal naar buitenland.
Ken ook hoop van die eigenaren. Motor en oldtimers, raak je aan gehecht. Succes
Nee, de huidige 'eigenaar' zal rondjes rond je huis rijdenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat mijn motor opduikt in .frl
You'd be surprisedquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, de huidige 'eigenaar' zal rondjes rond je huis rijden
Overigens kom ik ook wel eens buiten Fryslân
En los daarvan: als ik er niet naar uit kijk, zal ik hem zéker niet zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |