quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Dekatria het volgende:
Overigens een idee dat mocht men iets op MP, Speurders oid langs zien komen, deze links hier niet te posten maar naar SD te DMen. Dat voorkomt dat een verkoper onraad ruikt.
Precies weet ik niet, SD misschien wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:10 schreef JeMoeder het volgende:
Enig idee wat de KM stand is? Die wordt vaak meegepost op sites, dat zou nog een identificatie kunnen opleveren.
quote:
In tegenstelling tot mooiweer boys, rijdt de mijne wel wat meer als 5K per jaar; derhalve staat de teller ergens rond de 93.300 km.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Precies weet ik niet, SD misschien wel.
Maar halverwege de 80.000 km denk ik, gezien in April vorig jaar de stand als volgt was:
[..]
Mensen haken af met hulp bieden als je zo praat, denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mooiweer boys...
so be it.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen haken af met hulp bieden als je zo praat, denk ik.
Als dat zo is, dan is het diep triest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen haken af met hulp bieden als je zo praat, denk ik.
Did that, maar die heeft ze meestal in nieuwstaat, of iig heel erg mooi. Hij zou iig zijn ogen en oren openhouden. Zelfde geldt voor Ton van African Queens, die zit nog in Limburg ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef densmee het volgende:
stel desert motors ook op de hoogte die handelt nogal in AT en TA
Mwoah, ik zal uiteraard wel kijken, maar er komen er meer vanuit .de naar hier als andersom, maar je weet maar nooit iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kijk ook zo nu en dan op de Duitse sites als www.mobile.de. Voor je het weet staat hij in Duitsland te koop
lijkt me sterk, dit is een geen cross bak daar is hij veel te zwaar voorquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef StormS.A het volgende:
daar gaan ze mee crossen niet verkopen.
Ik zou als ik jou was nu dekking zoeken na die opmerkingquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef densmee het volgende:
[..]
lijkt me sterk, dit is een geen cross bak daar is hij veel te zwaar voor
ooit een AT een enduro rit zien rijden, laat staan op een crossbaan zien klappenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nu dekking zoeken na die opmerking
Maar ik denk ook niet dat ermee gecrosst zou gaan worden. Als je ziet dat er een Transalp naast staat. Voor de gemiddelde mens toch een makkelijkere machine denk ik. Vrees dan ook dat ie óf in het buitenland is, of al in onderdelen op internet staatEen Africa Twin valt door zijn grootte best wel op, dus als het inderdaad iemand uit de buurt is geweest zoals SD dacht, lijkt me niet dat ie nog steeds in de buurt is.
Dat paadje is een beetje smalachtig, maar geloof me dat je een heel eind komt als je maar het gas erop kunt houdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef densmee het volgende:
[..]
ooit een AT een enduro rit zien rijden, laat staan op een crossbaan zien klappen
In onderdelen op internet zou niet slim zijn; dan heb ik hem zó gevondenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nu dekking zoeken na die opmerking
Maar ik denk ook niet dat ermee gecrosst zou gaan worden. Als je ziet dat er een Transalp naast staat. Voor de gemiddelde mens toch een makkelijkere machine denk ik. Vrees dan ook dat ie óf in het buitenland is, of al in onderdelen op internet staatEen Africa Twin valt door zijn grootte best wel op, dus als het inderdaad iemand uit de buurt is geweest zoals SD dacht, lijkt me niet dat ie nog steeds in de buurt is.
Indien niet dieper als bovenkant tank is er niks aan de hand, ik hoop dattie er dan vanaf flikkert, eronder komt te liggen en roemloos verzuiptquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
kut he
hopen dat ze hem niet de sloot inrijden![]()
Maar dan kun je hem zelf niet nog meer laten lijden. Zou toch zonder zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indien niet dieper als bovenkant tank is er niks aan de hand, ik hoop dattie er dan vanaf flikkert, eronder komt te liggen en roemloos verzuipt
Dat wel, maar als brommie hem zelf om zeep helpt, is dat ook primaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar dan kun je hem zelf niet nog meer laten lijden. Zou toch zonder zijn.
Ik denk meer aan de staat dat ie dan is voordat ze hem (om 'kwijt te raken') de sloot in rollen,kennis ook gehad met de crossert, paar keer achterover getrokken en mogelijk ergens tegenaan gereden (geen bloedsporen gevonden helaas) want frame was naar de kloten en toen in de sloot gedumptquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Indien niet dieper als bovenkant tank is er niks aan de hand, ik hoop dattie er dan vanaf flikkert, eronder komt te liggen en roemloos verzuipt
zo hebben ze wel eens mijn trapfiets gejat waar ik aan het sleutelen mee was, liep even het huis is en toen was ie weg.. stond ik met een waterpomptang in mijn handen om nog de voorvork vast te draaien..quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wel, maar als brommie hem zelf om zeep helpt, is dat ook prima
Mjah, we zien wel. Hij is redelijk mongool-proof, hij kan ook redelijk goed tegen mijn rijstijl en gebruik, en van omflikkeren heeft hij weinig tot niks. Als je hem een sloot in kachelt zit 'ie vast tot oom en tante agent hem eruit komen vissen, want 225kg trek je dus niet uit de pudding; kun je shaken; ze doen maar. De HD reiniger lost dat allemaal op, en als hij niet TL is, vergoedt de verzekering eventuele schade.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik denk meer aan de staat dat ie dan is voordat ze hem (om 'kwijt te raken') de sloot in rollen,kennis ook gehad met de crossert, paar keer achterover getrokken en mogelijk ergens tegenaan gereden (geen bloedsporen gevonden helaas) want frame was naar de kloten en toen in de sloot gedumpt
zon brommer stelen ze voor of direct naar het buitenland te doen, of rotjochies die wat willen slopen
natuurlijk, slapeloze nachten zonder je schatjequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, we zien wel. Hij is redelijk mongool-proof, hij kan ook redelijk goed tegen mijn rijstijl en gebruik, en van omflikkeren heeft hij weinig tot niks. Als je hem een sloot in kachelt zit 'ie vast tot oom en tante agent hem eruit komen vissen, want 225kg trek je dus niet uit de pudding; kun je shaken; ze doen maar. De HD reiniger lost dat allemaal op, en als hij niet TL is, vergoedt de verzekering eventuele schade.
Hoofdzaak is dat 'ie terug komt en liefst inclusief dader(s), de rest zien we dan wel weer
Mjah en nee, ik baal verschrikkelijk van het feit dat hij gepikt is, maar ik lig er niet letterlijk wakker van hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
natuurlijk, slapeloze nachten zonder je schatje
ik zou rouwbrieven sturen als mijn trouwe ros gestolen zou worden, zo veel samen meegemaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah en nee, ik baal verschrikkelijk van het feit dat hij gepikt is, maar ik lig er niet letterlijk wakker van hoor.![]()
Het is meer de onrechtvaardigheid van het weghalen van mijn spullen, en het mij ontnemen van mijn dagelijkse vervoer waar ik pislink om ben. En hoewel het allemaal natuurlijk wel verzekerd is, word je er nooit wijzer van; aan het eind van het verhaal kost het altijd weer geld; geld wat eigenlijk voor andere doelen bestemd is.
... nu maak je ons natuurlijk wel heel jaloers hequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zou rouwbrieven sturen als mijn trouwe ros gestolen zou worden, zo veel samen meegemaakt![]()
en dan is het ook nog een uniek model waar ik in nederland nog maar 1 andere van gezien heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |