Toch blijft dat tof spulquote:Op maandag 20 mei 2013 19:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit zo'n beetje aan de 1.600 km per maand
Vandaag nog maar eens op een brommertje gereden. Was een oldtimerdag hier in de buurt. Mijn motor was niet oud genoeg, pa van een vriend van me heeft een hele schuur vol met oude Kreidlers staan. Daar heb ik er één van mogen lenen:
80km op gereden
Wel lekker om dan weer op de motor te stappen zegZo'n ding maakt een hoop kabaal, maar vervolgens gebeurd er nog vrij weinig.
Ja en dan komt er een collega van rechts. Meneer die het tegen jou zei slaat linksaf en zijn collega houdt je aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:03 schreef Salatrel het volgende:
teringjantje wat heb ik mazzel gehad net zeg
het stoplicht aan het eind van de snelweg doet geen motoren detecteren.... ik zag in mijn spiegels een auto aankomen dus ik denk ik wacht ff misschien hoef ik niet door rood als die auto ook rechtsaf moet...
komt die auto naast me staan is het een politieautodraait zijn raampje open en zegt die gast: "netjes dat je wacht, maar die gaat niet op groen springen voor je dus bij dezen mag je van mij door rood heen"
en dat mogen ze dus nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:05 schreef einschtein het volgende:
"Ja, meneertje, zomaar door rood. Wij hadden groen, dus jij niet heh."
Whehe, beterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:03 schreef Salatrel het volgende:
teringjantje wat heb ik mazzel gehad net zeg
het stoplicht aan het eind van de snelweg doet geen motoren detecteren.... ik zag in mijn spiegels een auto aankomen dus ik denk ik wacht ff misschien hoef ik niet door rood als die auto ook rechtsaf moet...
komt die auto naast me staan is het een politieautodraait zijn raampje open en zegt die gast: "netjes dat je wacht, maar die gaat niet op groen springen voor je dus bij dezen mag je van mij door rood heen"
Uhuh, maar t zou alsnog lullig zijn geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dat mogen ze dus nietze moeten daadwerkelijk gezien hebben dat mijn licht rood was
zelfs dat kleine kutlampje achterop van die zwarte bak is niet rechtsgeldig
Dat dus, sort off... ik ging met de auto, en die stond achterom, dus ik had het nog niet eens in de gaten. Anne d'r auto stond boven op de parkeerplaats, en die zag dus dattie weg wasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:01 schreef JK1982 het volgende:
Verdorie, dat zijn geen goede berichten!
Wie, wat, waar? Vanmorgen ontdekt toen hij naar z'n werk wilde gaan ofzo?
Raar ook dat ze zijn motor wel meenemen en die van jou niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:54 schreef Anne het volgende:
Durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik krijg wel een vieze nasmaak van de meeting van afgelopen zaterdag..
Hmm, heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:54 schreef Anne het volgende:
Durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik krijg wel een vieze nasmaak van de meeting van afgelopen zaterdag..
Das echt zuurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:52 schreef Anne het volgende:
[info]Kan iedereen uitkijken op marktplaats en andere zaken, graag ook dit bericht verspreiden als dat kan:
SD's motor blijkt gestolen![/info]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kenteken: MR-RG-84
Dat is kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:52 schreef Anne het volgende:
[info]Kan iedereen uitkijken op marktplaats en andere zaken, graag ook dit bericht verspreiden als dat kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste heb ik nu gedaan. Tweede gaat nu niet lukken, Facebook is op mijn werk geblokkeerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Das echt zuur
Heb je hem al op http://gestolenmotoren.nl/ en https://www.facebook.com/gestolenmotoren gezet?
Zelfde persoon. De eerste site is de database, de facebook versie om leads te genereren. Zodra hij erop komt zal ik hem ff delen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Die eerste heb ik nu gedaan. Tweede gaat nu niet lukken, Facebook is op mijn werk geblokkeerd.
Thanks voor het meedenken.
Hopen dat die terugkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Die eerste heb ik nu gedaan. Tweede gaat nu niet lukken, Facebook is op mijn werk geblokkeerd.
Thanks voor het meedenken.
Ja, wel verzekerd. Maar SD krijgt volgens mij ammenooit niet wat ie er allemaal heeft in gestoken..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hopen dat die terugkomt.
Toch wel tegen diefstal verzekerd hoop ik, voor als die niet meer terugkomt
Ja dat blijft altijd een nadeelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wel verzekerd. Maar SD krijgt volgens mij ammenooit niet wat ie er allemaal heeft in gestoken..
nou niet echt waar ik op zat te wachten toen ik 12 nieuwe reacties zagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:52 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft ie nog bonnetjes bewaard van accessoires? krijgt ie allicht wat meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wel verzekerd. Maar SD krijgt volgens mij ammenooit niet wat ie er allemaal heeft in gestoken..
We hebben wel wat bonnetjes ja.. Goeie.. even onthouden..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft ie nog bonnetjes bewaard van accessoires? krijgt ie allicht wat meer
Kan, of hij wordt gewoon in Nederland uit elkaar geschroefd en in kratten gestopt. Heb een keer in de Gelderlander een artikel gelezen sommige auto's voor reserve-onderdelen gestolen worden. Als voorbeeld was dat ze een Audi A6 in 4 uur in kratten kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:19 schreef KneusTeun het volgende:
Wat kut! ik vraag me alleen af of ze die motor al niet lang en breed het land uit hebben? Denk dat ze zoiets gewoon in oostblok landen verder verhandelen.
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:52 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag daar een tijdje terug een Amerikaanse reportage over langskomen, lieten ze het doen bij een auto van het programma. Echt obsceen hoe snel ze dat kunnen... inderdaad binnen een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:24 schreef WallyPower118 het volgende:
Kan, of hij wordt gewoon in Nederland uit elkaar geschroefd en in kratten gestopt. Heb een keer in de Gelderlander een artikel gelezen sommige auto's voor reserve-onderdelen gestolen worden. Als voorbeeld was dat ze een Audi A6 in 4 uur in kratten kunnen krijgen..
Dit. Want ik denk dat je in SD's geval gelegenheidsdiefstal echt kan uitsluiten, mits ie hem natuurlijk op slot hebt gezet..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zag daar een tijdje terug een Amerikaanse reportage over langskomen, lieten ze het doen bij een auto van het programma. Echt obsceen hoe snel ze dat kunnen... inderdaad binnen een paar uurtjes.
Denk je dat je in handjes mag knijpen als'ie in 1 stuk terug wordt gevonden.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Dekatria het volgende:
Overigens een idee dat mocht men iets op MP, Speurders oid langs zien komen, deze links hier niet te posten maar naar SD te DMen. Dat voorkomt dat een verkoper onraad ruikt.
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Zou je heel graag willen bewijzen dat ie in ieder geval niet hier voor de deur staat, maar dat gaat helaas niet. Ik zal goed opletten hier in de buurt. Zo ver is het niet, dus wie weet. Heb het ook verspreid onder de motorrijders hier in de buurt die ik ken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:54 schreef Anne het volgende:
Ja en om die reden moet je dus ook niet het kenteken posten maar slechts een foto ervan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Dekatria het volgende:
Overigens een idee dat mocht men iets op MP, Speurders oid langs zien komen, deze links hier niet te posten maar naar SD te DMen. Dat voorkomt dat een verkoper onraad ruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |