Hopen dat die terugkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Die eerste heb ik nu gedaan. Tweede gaat nu niet lukken, Facebook is op mijn werk geblokkeerd.
Thanks voor het meedenken.
Ja, wel verzekerd. Maar SD krijgt volgens mij ammenooit niet wat ie er allemaal heeft in gestoken..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hopen dat die terugkomt.
Toch wel tegen diefstal verzekerd hoop ik, voor als die niet meer terugkomt
Ja dat blijft altijd een nadeelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wel verzekerd. Maar SD krijgt volgens mij ammenooit niet wat ie er allemaal heeft in gestoken..
nou niet echt waar ik op zat te wachten toen ik 12 nieuwe reacties zagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:52 schreef Anne het volgende:
[info]Kan iedereen uitkijken op marktplaats en andere zaken, graag ook dit bericht verspreiden als dat kan:
SD's motor blijkt gestolen![/info]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kenteken: MR-RG-84
heeft ie nog bonnetjes bewaard van accessoires? krijgt ie allicht wat meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wel verzekerd. Maar SD krijgt volgens mij ammenooit niet wat ie er allemaal heeft in gestoken..
We hebben wel wat bonnetjes ja.. Goeie.. even onthouden..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft ie nog bonnetjes bewaard van accessoires? krijgt ie allicht wat meer
Kan, of hij wordt gewoon in Nederland uit elkaar geschroefd en in kratten gestopt. Heb een keer in de Gelderlander een artikel gelezen sommige auto's voor reserve-onderdelen gestolen worden. Als voorbeeld was dat ze een Audi A6 in 4 uur in kratten kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:19 schreef KneusTeun het volgende:
Wat kut! ik vraag me alleen af of ze die motor al niet lang en breed het land uit hebben? Denk dat ze zoiets gewoon in oostblok landen verder verhandelen.
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:52 schreef Anne het volgende:
[info]Kan iedereen uitkijken op marktplaats en andere zaken, graag ook dit bericht verspreiden als dat kan:
SD's motor blijkt gestolen![/info]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kenteken: MR-RG-84
Zag daar een tijdje terug een Amerikaanse reportage over langskomen, lieten ze het doen bij een auto van het programma. Echt obsceen hoe snel ze dat kunnen... inderdaad binnen een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:24 schreef WallyPower118 het volgende:
Kan, of hij wordt gewoon in Nederland uit elkaar geschroefd en in kratten gestopt. Heb een keer in de Gelderlander een artikel gelezen sommige auto's voor reserve-onderdelen gestolen worden. Als voorbeeld was dat ze een Audi A6 in 4 uur in kratten kunnen krijgen..
Dit. Want ik denk dat je in SD's geval gelegenheidsdiefstal echt kan uitsluiten, mits ie hem natuurlijk op slot hebt gezet..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zag daar een tijdje terug een Amerikaanse reportage over langskomen, lieten ze het doen bij een auto van het programma. Echt obsceen hoe snel ze dat kunnen... inderdaad binnen een paar uurtjes.
Denk je dat je in handjes mag knijpen als'ie in 1 stuk terug wordt gevonden.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Dekatria het volgende:
Overigens een idee dat mocht men iets op MP, Speurders oid langs zien komen, deze links hier niet te posten maar naar SD te DMen. Dat voorkomt dat een verkoper onraad ruikt.
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Zou je heel graag willen bewijzen dat ie in ieder geval niet hier voor de deur staat, maar dat gaat helaas niet. Ik zal goed opletten hier in de buurt. Zo ver is het niet, dus wie weet. Heb het ook verspreid onder de motorrijders hier in de buurt die ik ken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:54 schreef Anne het volgende:
Durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik krijg wel een vieze nasmaak van de meeting van afgelopen zaterdag..
Ja en om die reden moet je dus ook niet het kenteken posten maar slechts een foto ervan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Dekatria het volgende:
Overigens een idee dat mocht men iets op MP, Speurders oid langs zien komen, deze links hier niet te posten maar naar SD te DMen. Dat voorkomt dat een verkoper onraad ruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |