Nope, helemaal naks/quote:
Blauw, of zwart/grijs met gele letters, dat scheelt toch nogalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:09 schreef lipje het volgende:
ik schrok gisteren onderweg een beetje toen ik een motorrijder tegenkwam die er een beetje op leek....
het was een blauwe trans alp, zonder blonde haren
ja en degene die ik zag was wat lager, meer kleine smurf hoogtequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blauw, of zwart/grijs met gele letters, dat scheelt toch nogal
Zit wel een aardig verschil in rijhoogte tussen een AT en een Alpje, mijn AT stond op halve hoogte, en Anne d'r Alp op max hoogte kwam nog niet in de buurtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef lipje het volgende:
[..]
ja en degene die ik zag was wat lager, meer kleine smurf hoogte
Heel lief, maar ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat mijn motor opduikt in .frlquote:Op zondag 26 mei 2013 01:20 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik opgelet. Ik heb welgeteld nul motorfietsen gezien.
Okee, ik lieg, ik heb er 2 gezien, maar één daarvan liep op diesel en de andere was ook niet het gejatte exemplaar want die heb ik al zien staan op de plek waar hij nu stond vóór SD's brommer gejat was.
Ik hoop het ook, en dankquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef silenthill het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ie wordt gevonden.
Wordt weer veel gejat.
Schrik zelf van de FB post van die oldtimer ME bussen, Mercedes en andere bussen die nu veel in trek zijn. Zat een tijdje in die festival scène, dat spul gaat allemaal naar buitenland.
Ken ook hoop van die eigenaren. Motor en oldtimers, raak je aan gehecht. Succes
Nee, de huidige 'eigenaar' zal rondjes rond je huis rijdenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat mijn motor opduikt in .frl
You'd be surprisedquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, de huidige 'eigenaar' zal rondjes rond je huis rijden
Overigens kom ik ook wel eens buiten Fryslân
En los daarvan: als ik er niet naar uit kijk, zal ik hem zéker niet zien
Vanwaar die vraag?quote:
Hmkay, effe wat opvallende details dan;quote:Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef Charged het volgende:
details waar ik op kan letten,zit heel veel op de weg door heel het land.
meen iets gezien te hebben maar de kleuren kloppen niet,vandaar.
dat zijn alleen nog maar de belangrijkste zichtbare dingen, als ik álles moet opsommen is de lijst 2 keer zo lang, meeste dingen zijn meer dan 2 jaar oud, dus daar krijg ik een fractie van vergoed, sowieso maar tot 500¤, dat kost alleen de voor en achtervering al die niet bij deze opsomming staat.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:13 schreef vosss het volgende:
Dat zijn nogal een hoop opvallende details
Ik hoop voor je dat ze hem ergens vinden, maar de kans lijkt me aannemelijk dattie al lang en breed de grens over is en nooit meer terug gevonden wordt.![]()
Verzekerd tegen diefstal? Of alleen WA? In beide gevallen natuurlijk erg zuur, want bij een verzekering tegen diefstal keren ze volgens mij de dagwaarde uit en die is imo altijd minder dan de waarde die je zelf aan je spullen hangt.
Ellende ook dat mensen niet gewoon kunnen werken voor hun spullen en met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven![]()
ik denk dat je er niet veel gelukkig van wordt als je hem nu nog terug krijgtquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:40 schreef Sounddragon het volgende:
Kick, omdat ik hem terug wil![]()
De Kawa GTR1000 die ik nu heb zuipt me arm, en een volle kuip is helemaal kut als het warm is
Als hij al die tijd stil heeft gestaan welquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik denk dat je er niet veel gelukkig van wordt als je hem nu nog terug krijgt
Ik ook, maar ik denk dat het al te laat is verzekeringstechnisch; de 30 dagen zijn inmiddels voorbij.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |