Ze is een nogal fanatieke eter.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef TheThinker het volgende:
Vraag niemand zich af hoe ze dat voor elkaar heeft gedaan?
Okay het is alleen vlees, geen bot, maar dan nog...gaat zo penis zo snel en makkelijk eraf?
Dit is iets voor de proefkonijnen op BNN.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef TheThinker het volgende:
Okay het is alleen vlees, geen bot, maar dan nog...gaat zo penis zo snel en makkelijk eraf?
Dat zat ik ook te denken, niet alleen wat jij zegt, maar die vent zal toch wel tegengesparteld hebben lijkt me.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef TheThinker het volgende:
Inderdaad, of het was een japannerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, niet alleen wat jij zegt, maar die vent zal toch wel tegengesparteld hebben lijkt me.
Dan hoop ík dat ze jouw lul er zeer spoedig afbijten. Zitten we hier allemaal een beetje serieus te doen en dan lees je dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik heb stiekem de op een beetje spannender gemaakt
Iemand een poging laten doen om te kijken of het überhaupt kan.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:11 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan hoop ík dat ze jouw lul er zeer spoedig afbijten. Zitten we hier allemaal een beetje serieus te doen en dan lees je dit.
Je had ook meer dan de TT kunnen lezen!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:11 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan hoop ík dat ze jouw lul er zeer spoedig afbijten. Zitten we hier allemaal een beetje serieus te doen en dan lees je dit.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Iemand een poging laten doen om te kijken of het überhaupt kan.
Ja. Ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Je had ook meer dan de TT kunnen lezen!
Overigens belachelijk om te liegen in de TT.
Of je leest het topic voordat je reageert.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:11 schreef Apuleius het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef #ANONIEM het volgende:
Die lul is er niet afgebeten, er is alleen in gebeten.
Joh.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Of je leest het topic voordat je reageert.
[..]
Ja jij. Logisch. Ik ben dom, laat me met rust.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Mij viel het anders gelijk op, die leugen in de TT.
Lijkt mij erg pijnlijk hoor, ook al is het beetje bijtenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:57 schreef Xan21 het volgende:
Beetje bijten mag best, maar dit slaat alles...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |