Daarom ben ik ook homo, vrouwen zijn niet te vertrouwen.quote:
Dat laatste ben ik van op de hoogte, maar ik blijft toch liever hetero.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook homo, vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Op eigen risico.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik van op de hoogte, maar ik blijft toch liever hetero.
Gordon zou ik mijn vriendin wel toevertrouwen.... Dat klopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook homo, vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Gulzige vrouwen hebben veelal een gemoedelijke insteek.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze ziet er ook uit alsof ze altijd honger heeft
Dit moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze ziet er ook uit alsof ze altijd honger heeft
In de vrouw in de OP steek je hem niet gemoedelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gulzige vrouwen hebben veelal een gemoedelijke insteek.
Ditquote:
Dat krijg je nou met emancipatie, dan gaan dergelijke lelijke krengen denken dat ze nog eigenwaarde hebben en dan krijg je dit soort represailles. Vroegah in de goede oude tijd waren ze allang blij dat iemand ze wou naaien en het kostje voor ze wou winnen, maar neehoor, anno nu niet meer. Ondankbare kut.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Gatver wat een lelijk wijf. Daar zou ik 'm niet in duwen.
Gezien die dikke kop was het niet de eerste pik die ze op at.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je nou met emancipatie, dan gaan dergelijke lelijke krengen denken dat ze nog eigenwaarde hebben en dan krijg je dit soort represailles. Vroegah in de goede oude tijd waren ze allang blij dat iemand ze wou naaien en het kostje voor ze wou winnen, maar neehoor, anno nu niet meer. Ondankbare kut.
Precies. Dit moet maar eens afgelopen zijn.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je nou met emancipatie, dan gaan dergelijke lelijke krengen denken dat ze nog eigenwaarde hebben en dan krijg je dit soort represailles. Vroegah in de goede oude tijd waren ze allang blij dat iemand ze wou naaien en het kostje voor ze wou winnen, maar neehoor, anno nu niet meer. Ondankbare kut.
Ze is een nogal fanatieke eter.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef TheThinker het volgende:
Vraag niemand zich af hoe ze dat voor elkaar heeft gedaan?
Okay het is alleen vlees, geen bot, maar dan nog...gaat zo penis zo snel en makkelijk eraf?
Dit is iets voor de proefkonijnen op BNN.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef TheThinker het volgende:
Okay het is alleen vlees, geen bot, maar dan nog...gaat zo penis zo snel en makkelijk eraf?
Dat zat ik ook te denken, niet alleen wat jij zegt, maar die vent zal toch wel tegengesparteld hebben lijkt me.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef TheThinker het volgende:
Inderdaad, of het was een japannerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, niet alleen wat jij zegt, maar die vent zal toch wel tegengesparteld hebben lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |