Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
Niet, toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net zoveel met krullenyay voor niet veeleisend zijn
Een zak aardappelen in het ziekenhuisquote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Poederman1 het volgende:
jasper zou nog een zak aardappelen nemen
Die moeder loopt nu naar d'r kamer toe WIE IS JANNES?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef hmmmz het volgende:
Wat moet die claudia wel niet denken als ze dit ziet
Een keer een bruin vingertje zal vast en zeker gehaald zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
Alsof die 2 elkaar nooit hebben afgetrokken.
Ditquote:
Sommigen vanwege echt sociaal gestoord, andere vanwege geil worden van het idee op tv te komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds: waarom hiermee op tv komen? Je hoeft je als maagd echt niet te schamen maar zo op tv erover praten zou nooit in mij zijn opgekomen.
Ah, vandaar dat het nooit in mij opgekomen is.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Sommigen vanwege echt sociaal gestoord, andere vanwege geil worden van het idee op tv te komen.
dit dusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Vrouwen willen begrijpen en dan 50 tinten grijs lezen.![]()
!!
Die andere gasten vond ik meer gay eigenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef robkuh1990 het volgende:
Wasim en Alex, het nieuwe meest geaccepteerde homo-koppel van de TV
Dat ze geen kasteelroman lezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ja goed plan ditvijftig tinten als voorbeeld nemen
en daarna keihard anaalquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Die gaat bij de 1e date die griet meteen vastbinden zeker.
Kan je veel van leren johquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Vrouwen willen begrijpen en dan 50 tinten grijs lezen.![]()
!!
Marc en Jasper? Ja, okee.. die ookquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die andere gasten vond ik meer gay eigenlijk.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aan de vrouwen, is 50 tinten een goed voorbeeld?
Zekerheidje dat deze elkaar ook wel eens op een andere manier bekeken hebben.quote:
Nope.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gedicht
Welke vrouwen zouden hiervoor zwichten? Vertel op dames
Nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gedicht
ik zou in lachen uitbarsten denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gedicht
Als ik een "best gay friend" zou zoeken, zekerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gedicht
Schattig maar nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gedicht
Omdat ze gewoon betaald krijgen door Ewout.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef hmmmz het volgende:
Waarom heeft niemand die japster tegen gehouden. Dit laat je als vrienden toch niet gebeuren.
dan nog is het sociale zelfmoord, de rest van je leven zit je hieraan vastquote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon betaald krijgen door Ewout.
Gewoon een leuk muurbloempje zoeken, geen sletje uit de kroegquote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef vencodark het volgende:
Toch is die Jasper niet hopeloos. Ok, het is een watje maar genoeg vrouwen die daar wel op vallen.
Hooguit bij een Sinterklaaskadootjequote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gedicht faalt dusAls het aan jullie ligt.
Bijvoorbeeld. Of een leuk meisje van de kerk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een leuk muurbloempje zoeken, geen sletje uit de kroeg
ja precies, hij is geen kroegversierder.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een leuk muurbloempje zoeken, geen sletje uit de kroeg
Komkommersquote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mark
Wijn, cadeautjes, alles!
Mark
Tuurlijk jij bent tenslotte Sinterklaas.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh dus als ik het doe werkt het wel
Voor tv welquote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef OProg het volgende:
Dit bespreek je toch niet op deze manier met je matties?
Straks krijgen we weer een ongelukquote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef Burdie het volgende:
De optie om van zijn maagdelijkheid af te komen.
Met moeder erbij en met nekkraag?
Na 2 weken haar te kennen lijkt me dat nog geen goed planquote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk jij bent tenslotte Sinterklaas.
Moeder vloert mquote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Straks krijgen we weer een ongeluk
inderdaad, stuur 'm weg!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Kijk maar uit, die vriend gaat er mee vandoor. Waarom zit die er eigenlijk bij
Nee maar die 2 zagen er wel erg gay uit net toen ze gingen ":dansen".quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef hmmmz het volgende:
Vrouwen ontmoeten op salsa les is niet eens een slecht idee
Is er andere betere optie, salsales lijkt me echt baggerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef hmmmz het volgende:
Nee hij moet gewoon weg gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jannes moet gewoon even een vriend zijn en niet op die slet ingaan
Dit. Ik heb ook op salsales gezeten en ging daar heen met een vriendin. Er waren altijd mannen tekort, want er zaten of stelletjes op les, of vrouwen alleen. Dusss als man alleen kan je daar goed scoren ja!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef hmmmz het volgende:
Hoezo, zit jij erin?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef SpaceOddity het volgende:
Pfffft ... ik denk zowat meest pijnlijke tv evarrrr ... Ik durf niet te kijken ...
![]()
Die verhalen hoor ik ook altijd.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb ook op salsales gezeten en ging daar heen met een vriendin. Er waren altijd mannen tekort, want er zaten of stelletjes op les, of vrouwen alleen. Dusss als man alleen kan je daar goed scoren ja!
Ik ben toen uiteindelijk gestopt omdat ik geen vaste danspartner had en geen zin meer had om steeds te moeten wisselen van danspartner (de mannen van de stelletjes moeten toen steeds wisselen van partner zodat de dames alleen ook een partner hadden).quote:
Klopt wel, maar dan kun je ook gewoon op stijldansen gaan. Net even wat stijlvoller, imo.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb ook op salsales gezeten en ging daar heen met een vriendin. Er waren altijd mannen tekort, want er zaten of stelletjes op les, of vrouwen alleen. Dusss als man alleen kan je daar goed scoren ja!
kan ook, is maar net wat je leuker vindt.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dan kun je ook gewoon op stijldansen gaan. Net even wat stijlvoller, imo.
Stijldansenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dan kun je ook gewoon op stijldansen gaan. Net even wat stijlvoller, imo.
Latente hommels galore.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Salsales lijkt mij ook best leuk. Maar daar lopen dus van die alex figuren rond.. Hm
Zitten er al vier in hoor!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zou leuk zijn als ze er nog een homo ingooien
liever dat idd dan een chantal janzen met krullenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Poederman1 het volgende:
jasper zou nog een zak aardappelen nemen
Kon je dat niet zeggen voordat we gingen daten?quote:
Ga gewoon dansen hoe jij het leuk vind ook al zie je er niet uitquote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik zat vroeger ook op stijldansen, ik vond er geen bal aan. Mijn moeder vond het wel een goed idee "je weet maar nooit of je een keer ergens moet dansen, op een bruiloft of zo", nou, nooit gedaan dus.
Hij pakt linda deze aflevering nogquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje jouw type? Misschien is hij weer/nog vrij.
Ik heb ook op stijldansen gezeten, tot zilver ster 1. Samen met een heleboel vrienden. Daarna nooit meer gedaan, zou het nu niet meer kunnenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik zat vroeger ook op stijldansen, ik vond er geen bal aan. Mijn moeder vond het wel een goed idee "je weet maar nooit of je een keer ergens moet dansen, op een bruiloft of zo", nou, nooit gedaan dus.
Dank. Deze gaat direct de OP In.quote:
Oh, ik heb het altijd heel leuk gevonden. En op de bruiloft van m'n broer waren hij en ik (en mijn zussen) de enige die konden stijldansenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Dansen vind ik hardstikke leuk, maar dan niet de foxtrot of zo, gewoon een beetje huppelen en zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga gewoon dansen hoe jij het leuk vind ook al zie je er niet uit
tango is het makkelijkstquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dansen vind ik hardstikke leuk, maar dan niet de foxtrot of zo, gewoon een beetje huppelen en zo.
Die europese beginners tango, moet je maar is in Argentinië naar een echte tango gaan kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
tango is het makkelijkst
Jammer dat er niet veel meer gestijldanst wordt op bruiloftenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
De meeste mannen kunnen niet zo goed in de maat dansen en dan druk ik me nog voorzichtig uit.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef OProg het volgende:
Deze twee komen bekoorlijk motorisch gestoord over zo.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jammer dat er niet veel meer gestijldanst wordt op bruiloften
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voor mijn bruiloft moeten alle gasten verplicht op les.
Daarom moet je dat als man eigenlijk ook niet proberen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste mannen kunnen niet zo goed in de maat dansen en dan druk ik me nog voorzichtig uit.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:18 schreef Silenus het volgende:
Laat maar zien wat je kan
-maar ik ben maagd![]()
[..]
Inderdaad.
[..]
Inderdaad.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet de meeste![]()
De meeste mannen kunnen niet zo goed in de maat dansen en dan druk ik me nog voorzichtig uit.
"Neuken?"quote:
Ik dacht al. Ik zou dan afzeggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Garpje hee, maar het lijkt me wel leuk als er gestijldanst wordt
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Silenus het volgende:
OHJA WAT EEN GEIL GEDICHT NEEM ME NEUK ME EEN KIND
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef robkuh1990 het volgende:
Heeft die gast geen doekjes chloroform in z'n la liggen?
ongetwijfeldquote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef OProg het volgende:
Claudia duikt nu het nest in met Jannes. Jasper hoort haar de hele nacht vol kreunen.
Hele emmer met spullenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Marc blijft positief. Hup hele voorraadkast meegenomen.
Ditquote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leuk om jou weer te zien!
Die meid moet toch ook een paar steekjes scheef hebben zitten?
Gewoon aan de slag inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef kipknots het volgende:
Hij zet de schoonmoeder gelijk op de goede plaats.
tuurlijk welquote:
ze zal er wel wonen denkquote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef MissJ het volgende:
sorry hoor, maar waarom op date 2 bij haar moeder thuis?
Denk je dat die moeder d'r nog liet gaanquote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef MissJ het volgende:
sorry hoor, maar waarom op date 2 bij haar moeder thuis?
zou het? Zij is begin 30 toch?quote:
kan me geen andere reden bedenken waarom je dat anders samen met je moeder zou doenquote:
Maakt niet uit. Hij sleept haar straks toch zijn eigen nest in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |