Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
Niet, toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net zoveel met krullenyay voor niet veeleisend zijn
Een zak aardappelen in het ziekenhuisquote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Poederman1 het volgende:
jasper zou nog een zak aardappelen nemen
Die moeder loopt nu naar d'r kamer toe WIE IS JANNES?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef hmmmz het volgende:
Wat moet die claudia wel niet denken als ze dit ziet
Een keer een bruin vingertje zal vast en zeker gehaald zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
Alsof die 2 elkaar nooit hebben afgetrokken.
Ditquote:
Sommigen vanwege echt sociaal gestoord, andere vanwege geil worden van het idee op tv te komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds: waarom hiermee op tv komen? Je hoeft je als maagd echt niet te schamen maar zo op tv erover praten zou nooit in mij zijn opgekomen.
Ah, vandaar dat het nooit in mij opgekomen is.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Sommigen vanwege echt sociaal gestoord, andere vanwege geil worden van het idee op tv te komen.
dit dusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Vrouwen willen begrijpen en dan 50 tinten grijs lezen.![]()
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |