SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
een maal in de maand heeft Jan zoeen bui, you thinkin' what i'm thinkin'quote:Op maandag 20 mei 2013 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
Het is nu geloof ik wel duidelijk dat je ons niet echt aardig vindt, ofzo.
Toppurrr.quote:
Het is gewoon KB op mijn account.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
een maal in de maand heeft Jan zoeen bui, you thinkin' what i'm thinkin'
Oh shi..quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is gewoon KB op mijn account.
Mwah nee was gewoon parodie op dat vorige topicquote:Op maandag 20 mei 2013 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
Het is nu geloof ik wel duidelijk dat je ons niet echt aardig vindt, ofzo.
ik poep bloedquote:Op maandag 20 mei 2013 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
de nare dingen des levensquote:
Oeh, ook goed mogelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel me verradenquote:
huhquote:
Boetetje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:30 schreef Zeroku het volgende:
Vergeten in te checken, man van de trein was niet blij
Oepsiepoepsie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:30 schreef Zeroku het volgende:
Vergeten in te checken, man van de trein was niet blij
Nee, alleen een reprimandequote:
bevestigd door moiquote:
Dan zorg ik dat ik rond die tijd bij je in de buurt benquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef Flippiee het volgende:
Nee recruiter is tot de 27e op vakantie.Dus inmiddels verder solliciteren, maar als ik daar stage mag lopen heDan trakteer ik de eerste beste bekende die ik tegenkom op een paar wijntjes/biertjes/colaatjes/whatevertjes
Ja, kutzooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Maar moet jij nou naar de dokter voor je knie of een andere klacht?
Hahaha.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik rond die tijd bij je in de buurt ben.
Das kut. Heb je behalve vocht ook last van pijn? Of is het alleen vocht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, kutzooi. Heb sinds de middelbare dit fijne gezeik aan mijn knie, maar dat gaat vanzelf over. Ware het niet dat ik laatst uitgleed en daar precies op terecht kwam, dus nu zit heel die knie vol vocht
.
Haha, true. Dan doe ik net alsof ik toevallig langs komquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha.Dan is het niet spontaannn
[..]
Ja, het is twee weken geleden gebeurd, maar pas sinds 2/3 dagen heb ik er echt last van. Zelfs met normaal lopen, dus hoop dat ze er wel een fatsoenlijke oplossing voor hebben.quote:Das kut. Heb je behalve vocht ook last van pijn? Of is het alleen vocht?
Super toevallig dan jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha, true. Dan doe ik net alsof ik toevallig langs kom.
Zal waarschijnlijk pijnstillers of fysio zijnquote:[..]
Ja, het is twee weken geleden gebeurd, maar pas sinds 2/3 dagen heb ik er echt last van. Zelfs met normaal lopen, dus hoop dat ze er wel een fatsoenlijke oplossing voor hebben.
Alsof jij dat dan nog weet, jij bent dan veel te blijquote:
Ja, fysio zal wel het meeste geld gaan kostenquote:Zal waarschijnlijk pijnstillers of fysio zijn
Ja, ik droom van deze stage al een jaar of 3quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij dat dan nog weet, jij bent dan veel te blij.
Ja als dat beter is, zou ik dat ook kiezen. Al lijkt fysio mij nog het prettigstquote:[..]
Ja, fysio zal wel het meeste geld gaan kosten. Maar had al gelezen dat er ook spuiten kunnen worden gezet daarvoor, of via een operatie. Dus als dat beter is, misschien dat maar voorstellen
.
Heb je zolang gewacht met stage zoeken? Of ben je nu pas begonnen met stage zoeken, maar was je al drie jaar aan het dromenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, ik droom van deze stage al een jaar of 3
[..]
Ja als dat beter is, zou ik dat ook kiezen. Al lijkt fysio mij nog het prettigst
Ik mag nu pas stage lopen. En stiekem al die tijd gedroomd om bij dit bedrijf misschien aan de slag te komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je zolang gewacht met stage zoeken? Of ben je nu pas begonnen met stage zoeken, maar was je al drie jaar aan het dromen?
Hmm, ja. Misschien wel prettiger. Als het geen man van een jaar of 60 is.
Ah, op die manier. Wel tof als dat uiteindelijk gaat lukkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag nu pas stage lopen. En stiekem al die tijd gedroomd om bij dit bedrijf misschien aan de slag te komen.
Het is inderdaad leuker als een jonge man je even goed onder handen neemt ja.
Hell noquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je dan de eerstvolgende keer dat we afspreken een roze strikje om je nek doen?
Maar staat bij de kledingvoorschriften hoor.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sterkte met wachten Flipsers en jij met je knietje Zerobolero!
Ja haha. 'Even' afwachten nogquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wel tof als dat uiteindelijk gaat lukken. Was bij mij ook zo'n feest om een stageplaats te vinden
.
Uhuh, misschien komt er dan nog wel body2body massage.
Dankjequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sterkte met wachten Flipsers en jij met je knietje Zerobolero!
[..]
Maar staat bij de kledingvoorschriften hoor.
Komt goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja haha. 'Even' afwachten nog
Dat is wel sexy
[..]
Dankje
Ja begin september.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt goed. Wanneer is je stageperiode, vanaf augustus?
Ja he.
Ja als het goed is wel.quote:
Ooh, dan ben je wel mooi op tijd aan het zoekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja begin september.
Zou bijna jaloers raken
[..]
Ja als het goed is wel.
heyquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag nu pas stage lopen. En stiekem al die tijd gedroomd om bij dit bedrijf misschien aan de slag te komen.
Het is inderdaad leuker als een jonge man je even goed onder handen neemt ja.
Neuh 15 juni is deadline van het inleveren van stagecontractquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh, dan ben je wel mooi op tijd aan het zoeken.
Haha, ik zal z'n nummer wel vragen mocht het ooit zover komen.
haiiiiquote:
Ja, is nog bijna een maandquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh 15 juni is deadline van het inleveren van stagecontract
[..]
haiiii
Gaat hard zo een maand he. Je moet eerst nog reactie krijgen, een gesprek voeren, de enige interessante student te zijn enz.quote:
Ja dat wel inderdaad. In ieder geval goed dat je er flink mee bezig bentquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaat hard zo een maand he. Je moet eerst nog reactie krijgen, een gesprek voeren, de enige interessante student te zijn enz.En nog tentamens.
Maar ik ben hier weg het ziet fucking groen van mijn posts, dag lui.
Dankje!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad. In ieder geval goed dat je er flink mee bezig bent.
Heb over je gedroomdquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh 15 juni is deadline van het inleveren van stagecontract
[..]
haiiii
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |