Alleen die wie je tof vindt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de categorie: 'het had zo mooi kunnen zijn'![]()
![]()
Jammer dat ik niet kan photoshoppen. Maar geweldige reeks dit![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
Foto voor Tchock bewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de categorie: 'het had zo mooi kunnen zijn'![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Stefan op 20-05-2013 22:55:14 ]Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
dat wel natuurlijk!quote:
Wat een onmetelijke eindbaasheld ben jijquote:
inderdaad best goed gelukt, denk niet dat ik het beter zou kunnenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Tweede Wereldoorlog voertuigen in beweging"
Ben nog een beetje aan het oefenen hoe je beweging goed/strak kan fotograferen maar zelf vind ik mijn eerste poging niet heel slecht
Gefotografeerd bij militracks in Overloon afgelopen zondag.
Toffe plaatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:47 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond deze wel goed gelukt
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Die is zeker mooi. Zag hem al voorbij komen in het fotowedstrijd topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi om die snelheid goed te kunnen zien in de 2e foto. Zeker niet slecht nee voor iemand die het oefent.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Tweede Wereldoorlog voertuigen in beweging"
Ben nog een beetje aan het oefenen hoe je beweging goed/strak kan fotograferen maar zelf vind ik mijn eerste poging niet heel slecht
Gefotografeerd bij militracks in Overloon afgelopen zondag.
Anders ik wel!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Een kraai kauw:
[ link | afbeelding ]
A crow. by lennartbnl, on Flickr
Vet 'vogeltje'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Schanulleke het volgende:
Grappig hoe je het als grapje mee hebt genomen in de titel.
Ik had zondag ook een vogeltje. Ik baal een klein beetje dat hij nét te krap is, maar er blijft genoeg over om blij mee te zijn.
[ link | afbeelding ]
To baldly go... by Gilles 1972, on Flickr
Ik vind hem ook mooi! Wat heb je (ongeveer) gedaan met de nabewerking?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef CamelNLD het volgende:
Met deze ben ik nog wel blij![]()
[ afbeelding ]
Vette fotoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:39 schreef CamelNLD het volgende:
Het is vooral met de verzadiging per kleur geweest. Minder blauw , rood --> oranje, donkere tinten --> rood (minimaal), blauwe kleurtoon opgevoerd maar de verzadiging zwaar verlaagd.
Dan kom je daar ongeveer op uit.
Bij de camera Calibratie. (Lightroom)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Vette foto
Hoe haal je de verzadiging er per kleur uit?
ah, maar eens checkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:57 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Bij de camera Calibratie. (Lightroom)
Dat 'vintage' filter dat er overheen zit ziet er behoorlijk goedkoop uit vind ik. De foto zelf is tofquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef Aschkael het volgende:
[ link | afbeelding ]
planet caravan by Aschkael, on Flickr
mooie foto!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef Aschkael het volgende:
[ link | afbeelding ]
planet caravan by Aschkael, on Flickr
Deze foto had wel wat groen kunnen gebruikenquote:
Die tweede is echtquote:Op maandag 27 mei 2013 10:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tijdens een bruiloft hoorde we 'hoi' en 'hallo' achter een heg vandaan schreeuwen. De klank/toon was die van een klein kind, dus we dachten niet direct aan een vogel. Toen er een gekleurd koppie boven de heg uitstak, bleek het om een blauw-gele ara te gaan. We zijn omgelopen en het beest kwam de hele tuin door geklauterd om z'n aandacht op te eisen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou dat ding linksboven nog even eruithalen met de fill functie van PSquote:
Mooie auto, maar net iets te strak gekaderd. Had ook graag wat meer van de omgeving gezien. Ook wat jammer dat de brug afgesneden wordtquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef m1st1g het volgende:
Asl we dan toch bezig zijn met foto's van auto's te posten heb ik er ook 1 van vanavond.
[ link | afbeelding ]
Ik moest wel zo snijden want er stond een hele opname crew omheen en dat verstoord het plaatje nog erger.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mooie auto, maar net iets te strak gekaderd. Had ook graag wat meer van de omgeving gezien. Ook wat jammer dat de brug afgesneden wordt
Vind hier weinig aan. Veel te blauwquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef m1st1g het volgende:
Asl we dan toch bezig zijn met foto's van auto's te posten heb ik er ook 1 van vanavond.
[ link | afbeelding ]
Thanks voor je tip!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zou dat ding linksboven nog even eruithalen met de fill functie van PS
Bijna cartoonesk. Tof! Heb je het bewerkt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:32 schreef lkb9000 het volgende:
Spinvis vermaakt zich wel op het podium
[ link | afbeelding ]
Spinvis smiling by lennartbnl, on Flickr
Heel vet!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:52 schreef SP22 het volgende:
Met mn IPhone notabene..
[ link | afbeelding ]
Balloons by opticalworld, on Flickr
Damn, lekkere plaat zeg!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:52 schreef SP22 het volgende:
Met mn IPhone notabene..
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:52 schreef SP22 het volgende:
Met mn IPhone notabene..
[ link | afbeelding ]
Vet! Soms komen in deze reeks foto's langs die zo verbluffend mooi zijn dat ze eigenlijk 'minder mooi' worden omdat je ze in een magazine ook ziet, of zo. Als ik niet hele grote onzin praat.quote:
Wow!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:52 schreef SP22 het volgende:
Met mn IPhone notabene..
[ link | afbeelding ]
Ja hij is wel redelijk bewerkt, ik ben soms misschien een beetje te gehecht aan de clarity sliderquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bijna cartoonesk. Tof! Heb je het bewerkt?
Prachtigquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:19 schreef bigbass het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lizard by BasDiender, on Flickr
Mooi!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:56 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Sunset at Paesplas by EL-DE, on Flickr
nicequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:56 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Sunset at Paesplas by EL-DE, on Flickr
Mooi he, zoals het water van lichtgrijs naar violet gaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik word helemaal rustig van die foto, contrast tussen het water en de lucht vind ik ook tof
Tofquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Ibiza Playa d'en Bossa 1 juni 2013
Five Star stond er op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tof![]()
Kun je op jouw originele zien wat voor tekst er in dat zeil staat?
Inderdaad. Het is echt heel mooi dat het water van licht naar donker loopt en dat dat zich vanaf de horizon herhaalt in de lucht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik word helemaal rustig van die foto, contrast tussen het water en de lucht vind ik ook tof
Dat water daar. Ben er verliefd op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is echt heel mooi dat het water van licht naar donker loopt en dat dat zich vanaf de horizon herhaalt in de lucht.
Jammer van die HDR-lucht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens het coachen ook maar eens een plaatje geschoten
Mooi dat water .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens het coachen ook maar eens een plaatje geschoten
Heel mooi, die dreigende lucht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:35 schreef Danny het volgende:
Hoek van Holland, voordat het mooie weer begon
[ afbeelding ]
groot: http://dannyroodbol.nl/800_3485.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |