Die tweede is erg mooiquote:Op maandag 20 mei 2013 23:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Mijn oma is overleden. :-( Dus ik draai al een paar dagen dit soort dingen:
Dank je wel. Das lief van je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die tweede is erg mooiSterkte trouwens
oooh blijft een heerlijk nummer jaquote:
Heb ik op vinyl.quote:
Ludovico Einaudiquote:
2 weken geleden Olafur gezien in paradiso, jaar ervoor Nils & Olafur. Beste concerten ooitquote:
Ah, daar was ik ook bij (concert van paar weken terug)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:01 schreef habitue het volgende:
[..]
2 weken geleden Olafur gezien in paradiso, jaar ervoor Nils & Olafur. Beste concerten ooit![]()
Nice!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah, daar was ik ook bij (concert van paar weken terug)Heb hem voor het eerst paar jaar terug in Eindhoven gezien, afterparty-concert na Sigur Ros...
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Nice!Helemaal vooraan bij de violisten.
Stond ook al om 18.15 te wachten bij de deur.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Gaaf! Ik zat op het eerste balkon. Hoop dat 'ie heeeeeeel snel weer naar NL komt
Van het nieuwe album? (ik had gehoord dat dat er was?)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:59 schreef Apotheose het volgende:
Alive, a song by Empire Of The Sun on Spotify.
Fout is juist goed!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Holy shit, wat een foute ellende op de zender die ik nu luister:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitquote:Op zondag 2 juni 2013 14:20 schreef ArtistA het volgende:
...like clockword - Queens of the Stone Age
Volgens mij hebben wij echt dezelfde muzieksmaakquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij echt dezelfde muzieksmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |