Jammer!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa
Was ook te laat voor het jurkje met hartjes
Mignonnewelke mt heeft ze nu?
Welke maat ongeveer Mignonne?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:23 schreef mignonne het volgende:
Ik heb ook nog steeds eea in de aanbieding.
Bedje, matrasje + zwik matrashoezen/moltons en commode. Alles van Prénatal, bed en co nauwelijks gebruikt![]()
Vraagprijs 100,-
Bed kan in 2 standen en je kunt de zijkant eruit halen, hoewel dat laatste niet de bedoeling is geloof ik, maar tkan dus wel met gemak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea-kast. Hensvik dacht ik, of leksvik een van die twee. Er zit ook zo'n commode-blad bij. 20,- incl. blad
[ afbeelding ]
Box Ivan/Iwan van Babypark, nieuwprijs 160 euro, knopjes zijn van Loods 5 en apart gekocht, originele witte ronde knoppen heb ik nog ergens liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In hoogte verstelbaar en met fijne rol-lade. Vraagprijs 50 euro
Alles ophalen in omg. Den Haag.
Ook weer wat kleding te klein geworden oa deze trui, Zara
iemand interesse? Dan kan ik binnenkort wel weer eea op de foto gooien, heb toch vakantie
[ afbeelding ]
Ah jammer, mijne zit nu in 80/86..quote:Op maandag 20 mei 2013 20:29 schreef mignonne het volgende:
euhm, grote 74 en kleinvallende 80's denk ik vooral? zoiets.
ja ik. Roze vlindertoestanden en unisex blauwige nijntje. En nog wat girly's heb ik ook nog liggen. Weet niet precies wat je het liefst hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft er iemand (een) badponcho('s) uni of voor een meisje over?
Idd! Zo'n ding dat je ze aan kan trekken als ze uit het zwembad komen. Lijkt me handig voor op vakantie! Roze vlindertoestandenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja ik. Roze vlindertoestanden en unisex blauwige nijntje. En nog wat girly's heb ik ook nog liggen. Weet niet precies wat je het liefst hebt.
Je bedoelt zo'n handdoek met capuchon toch?
Yes!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:28 schreef Marjolijntje het volgende:
Innepin, ik heb echt genoeg in 74, zeker omdat ze er (hopelijk) niet heel lang meer in gaat zitten. Vanaf maat 80 is nog wel het een en ander welkom
Zoe, mag ik het poezenjurkje als S. eruit is?
Zonde!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:48 schreef mignonne het volgende:
Slippertje is nog steeds hopeloos verloren
Euhm 2,- p/s? is dat wat? Wil je alleen die roze vlinder of ook die nijntje?
vlindercape in actie
[ afbeelding ]
Graag! En die trui!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:29 schreef mignonne het volgende:
euhm, grote 74 en kleinvallende 80's denk ik vooral? zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die toevallig een kind heeft met 2 nogal verschillende voeten of die er 1 kan gebruiken??? Tegen eventuele verzendkosten of gratis af te halen.
Ze zijn dus wel gedragen en ik maak met alle liefde een foto indien nodig
Fake it till you make it...
Niet helaas! Ze zijn veel te snel grootquote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Geweldig spul Spewey
Maar duurt nog even voor ze t hier gaat passen helaas
Is deze middelste er nog?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef Kyara het volgende:
ook nog een keer. Inmiddels is er wel eea weg/gereserveerd maar nog niet aangepast.
[ afbeelding ]
yup!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:51 schreef nytar het volgende:
Oh en kyara, het blauwe shirt maat 68 met rode auto en die van dick bruna...zijn die er ook nog?
Even promotiepraatje:quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb een zwart reisnestje liggen. Van topmark. Het reisnestje is niet heel veel gebruikt, het is te gebruiken in een duowagen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Geweldig spul Spewey
Maar duurt nog even voor ze t hier gaat passen helaas
Ik heb wel een vestje, maar is niet heel dik. Meer als een trui met rits zeg maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:11 schreef L0t.. het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een meisjesjas maat 62 of vestjes die als jasje te dragen zijn?
Vind 'm wel leuk! Wat vraag je er voor incl. verzendkosten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:09 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb wel een vestje, maar is niet heel dik. Meer als een trui met rits zeg maar.
Hij is paars met een klein zilver stipje.
[ afbeelding ]
Verkocht!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef danic het volgende:
Hij staat in mijn album voor ¤3,- ex verzenden.
Even kijken wat verzenden kost maar hij past wel in een flop.
Is dat wat?
Ik ga nog even op mijn handen zitten maar als niemand anders ze wil dat offer ik me wel opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Cathmar het volgende:
2x maat 62, samen voor 4 euro.
[ link | afbeelding ]
Ligt het aan mij of kijk ik niet goed? Ik zie geen maten bij de foto's.. (Zit mobiel)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef gizzfonz het volgende:
Nieuwe sandalen merk Regatta adventure tech. Vorig jaar extra paar gekocht omdat zoon er zo goed op kon lopen, een maat groter, maar helaas daar is hij al doorheen gegroeid. Dus ongebruikt, maat 31 (een grote 31)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomerjasje maat 110. Nog nooit gedragen. Zoon vindt hem niet mooi en weigert hem aan te trekken :-(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En linkje naar album met meer. http://www.mijnalbum.nl/Album=8PAH6GAQ
Graag pm bij interesse
Jasje 110, schoenen 31. in album staan misschien niet overal de maten meer bij. Laat maar weten als je ergens interesse in hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kijk ik niet goed? Ik zie geen maten bij de foto's.. (Zit mobiel)
Ik in de maten wat ik via pm stuurde. Want er staat bij de denk ik grotere maten idd niks bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:42 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Jasje 110, schoenen 31. in album staan misschien niet overal de maten meer bij. Laat maar weten als je ergens interesse in hebt.
Idem, vanaf marktplaats 001 foto.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kijk ik niet goed? Ik zie geen maten bij de foto's.. (Zit mobiel)
Ik heb hier nog wel een flessenwarmer van Avent liggen. Hebben we misschien 2x gebruikt. Moet even overleggen met mijn vriend, maar denk dat hij wel weg kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand nog Bugaboo adapters voor de maxicosi en/of een flessenwarmer liggen?
heb ik nog. Wil je ze allebei of 1?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NUKVJJMF.jpg
Kyara Heb je deze nog en wat wil je ervoor hebben?
als je geduld hebt.... er komt twee paar ballerinaachtige aapies mijn kant op. Maar die moeten ze eerst dus zelf nog aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand nog babypaws, a@pies of klompslofjes liggen klein maatje, rood of iets meisjesachtigs?
ik zou a@pies overnemen van NTS maar daar hoor ik niets meer van..
die zijn zooo fijn. Heb ik voor M gehad... love them....quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb aapies! Donkerbruine gevoerde laarsjes.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
die zijn zooo fijn. Heb ik voor M gehad... love them....
Jaa dat zijn ze zeker, die worden hier versleten bij het leven door J.! Heerlijk! Ik moet even nieuwe bestellen nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
die zijn zooo fijn. Heb ik voor M gehad... love them....
Tof! Ja, dan hoor ik het graag van je als je eruit bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:39 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een flessenwarmer van Avent liggen. Hebben we misschien 2x gebruikt. Moet even overleggen met mijn vriend, maar denk dat hij wel weg kan.
Ja, ik!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef ymme het volgende:
Een als er nog iemand een angel sounds te koop heeft
allebei, ga t even doorgeven aan mn beste vriendin, die is er namelijk helemaal weg van voor de tweeling op komst...quote:
even per pmquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
allebei, ga t even doorgeven aan mn beste vriendin, die is er namelijk helemaal weg van voor de tweeling op komst...
wat wil je ervoor hebben?
Je hebt pm.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Tof! Ja, dan hoor ik het graag van je als je eruit bent.
Ik heb deze nog:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:11 schreef L0t.. het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een meisjesjas maat 62 of vestjes die als jasje te dragen zijn?
Ik heb interesse in het middelste pakje op deze fotoquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Ik heb deze nog: [ afbeelding ]
links op de foto, dun gevoerd lichtroze zomerjasje met hartjes knoopjes (met een glimmertje er in). Merk onbekend, nog onbeschadigd en vlekkeloos!
En nog een Tweed jasje van de H&M maat 68, maar daar moet je van houden...
[ afbeelding ]
Hier trouwens de rest van de kleertjes maat 62-68 die ik nu nog over heb.
http://www.mijnalbum.nl/Album=BVJ4SWJ8
Ja, ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:11 schreef L0t.. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ik heb nog een winterjasjequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heeft er iemand ook nog meisjekleertjes in maat 50/56?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een Mexx jurkje. Is 62, maar kan al best bij 56.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ik ook maar niks meer van gehoord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand nog babypaws, a@pies of klompslofjes liggen klein maatje, rood of iets meisjesachtigs?
ik zou a@pies overnemen van NTS maar daar hoor ik niets meer van..
welke maat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb aapies! Donkerbruine gevoerde laarsjes.[ afbeelding ]
Wat wil je voor het bovenste jasje + het rode shirtje op dezelfde foto incl verzenden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:49 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Ik heb deze nog: [ afbeelding ]
links op de foto, dun gevoerd lichtroze zomerjasje met hartjes knoopjes (met een glimmertje er in). Merk onbekend, nog onbeschadigd en vlekkeloos!
En nog een Tweed jasje van de H&M maat 68, maar daar moet je van houden...
[ afbeelding ]
Hier trouwens de rest van de kleertjes maat 62-68 die ik nu nog over heb.
http://www.mijnalbum.nl/Album=BVJ4SWJ8
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja, ik.Bedankt! Ik denk er nog even overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb een boel in mijn album staan en Rosalie is ook langzaam uit 50 aan het groeien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
een jasje heb ik al..en het jurkje is iets te zomers voor decmber/ january
maar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |