Graag! En die trui!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:29 schreef mignonne het volgende:
euhm, grote 74 en kleinvallende 80's denk ik vooral? zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die toevallig een kind heeft met 2 nogal verschillende voeten of die er 1 kan gebruiken??? Tegen eventuele verzendkosten of gratis af te halen.
Ze zijn dus wel gedragen en ik maak met alle liefde een foto indien nodig
Fake it till you make it...
Niet helaas! Ze zijn veel te snel grootquote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Geweldig spul Spewey
Maar duurt nog even voor ze t hier gaat passen helaas
Is deze middelste er nog?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef Kyara het volgende:
ook nog een keer. Inmiddels is er wel eea weg/gereserveerd maar nog niet aangepast.
[ afbeelding ]
yup!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:51 schreef nytar het volgende:
Oh en kyara, het blauwe shirt maat 68 met rode auto en die van dick bruna...zijn die er ook nog?
Even promotiepraatje:quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb een zwart reisnestje liggen. Van topmark. Het reisnestje is niet heel veel gebruikt, het is te gebruiken in een duowagen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Geweldig spul Spewey
Maar duurt nog even voor ze t hier gaat passen helaas
Ik heb wel een vestje, maar is niet heel dik. Meer als een trui met rits zeg maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:11 schreef L0t.. het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een meisjesjas maat 62 of vestjes die als jasje te dragen zijn?
Vind 'm wel leuk! Wat vraag je er voor incl. verzendkosten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:09 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb wel een vestje, maar is niet heel dik. Meer als een trui met rits zeg maar.
Hij is paars met een klein zilver stipje.
[ afbeelding ]
Verkocht!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef danic het volgende:
Hij staat in mijn album voor ¤3,- ex verzenden.
Even kijken wat verzenden kost maar hij past wel in een flop.
Is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |