Ik ga nog even op mijn handen zitten maar als niemand anders ze wil dat offer ik me wel opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Cathmar het volgende:
2x maat 62, samen voor 4 euro.
[ link | afbeelding ]
Ligt het aan mij of kijk ik niet goed? Ik zie geen maten bij de foto's.. (Zit mobiel)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef gizzfonz het volgende:
Nieuwe sandalen merk Regatta adventure tech. Vorig jaar extra paar gekocht omdat zoon er zo goed op kon lopen, een maat groter, maar helaas daar is hij al doorheen gegroeid. Dus ongebruikt, maat 31 (een grote 31)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomerjasje maat 110. Nog nooit gedragen. Zoon vindt hem niet mooi en weigert hem aan te trekken :-(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En linkje naar album met meer. http://www.mijnalbum.nl/Album=8PAH6GAQ
Graag pm bij interesse
Jasje 110, schoenen 31. in album staan misschien niet overal de maten meer bij. Laat maar weten als je ergens interesse in hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kijk ik niet goed? Ik zie geen maten bij de foto's.. (Zit mobiel)
Ik in de maten wat ik via pm stuurde. Want er staat bij de denk ik grotere maten idd niks bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:42 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Jasje 110, schoenen 31. in album staan misschien niet overal de maten meer bij. Laat maar weten als je ergens interesse in hebt.
Idem, vanaf marktplaats 001 foto.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kijk ik niet goed? Ik zie geen maten bij de foto's.. (Zit mobiel)
Ik heb hier nog wel een flessenwarmer van Avent liggen. Hebben we misschien 2x gebruikt. Moet even overleggen met mijn vriend, maar denk dat hij wel weg kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand nog Bugaboo adapters voor de maxicosi en/of een flessenwarmer liggen?
heb ik nog. Wil je ze allebei of 1?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NUKVJJMF.jpg
Kyara Heb je deze nog en wat wil je ervoor hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |