In die stal.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef Dees83 het volgende:
Hij is rond kwart voor 2 nog gezien op de Rijnbrug. Van de Rijnbrug naar Cothen is ongeveer 32 minuten rijden.
Dan denk ik dat de kids rond kwart over 2 ergens vermoord moeten zijn.
Oh ja, rechtstreeks overgevlogen uit de VBL-SC natuurlijk... dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, inlezen is niet nodig voor een beetje dom proberen te trollen.
Dat is je al verteld. Geeft ander letselquote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou vertel, hoe kan je het nog meer bewijzen? En kom niet met ie afscheidsbrief, want zelfs de buurman kan die geschreven/getypt hebben
Dat zou me niet verbazen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef Dees83 het volgende:
Hij is rond kwart voor 2 nog gezien op de Rijnbrug. Van de Rijnbrug naar Cothen is ongeveer 32 minuten rijden.
Dan denk ik dat de kids rond kwart over 2 ergens vermoord moeten zijn.
Wazig dat zijn telefoon dan rond 4 uur pas aanging, lijkt wel of hij meer moeite had met zijn eigen zelfmoord als de moord op zijn kinderen.
EDIT: Verkeerde gequotequote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso voor die kogel gaan.
haan33?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je je niet verhangt dan vermoord ik je.....
* spant haan.
Ze kan er ook niks aan doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Copycat het volgende:
Lekker dom doen om het dom doen. Vanuit de kroeg. Het is er niet gezellig, gok ik.
Ze wil het lijk graag zelf even onderzoeken... best een goed plan eigenlijk, misschien moet ze dat maar doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat de politie het als zodanig meldt is geen bewijs genoeg. Dat moord er altijd anders uitziet, wil er niet in.
Wat voor een bewijs zou voor jou wel doorslaggevend zijn? Serieus, uiteraard.
maar als hij nou bedreigt is? En hang je jezelf op of ik schiet je kinderen neer? Dan zie je het verschil van ophanging toch ook niet meer?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is je al verteld. Geeft ander letsel
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou vertel, hoe kan je het nog meer bewijzen? En kom niet met ie afscheidsbrief, want zelfs de buurman kan die geschreven/getypt hebben
quote:Features that suggest that the death is a homicide include the ligature marks being under the larynx, scratch marks on the ligature, and the presence of significant injury on the skin of the neck
Dat moord altijd andere sporen achterlaat en dat moord meestal een andere doodsoorzaak kent dan zelfmoord zegt jou niks?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat er eigenlijk nooit bewijs komt
Tenzij iemand het gezien heeft
en hoe zit t dan met die onderbroek ?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar als hij nou bedreigt is? En hang je jezelf op of ik schiet je kinderen neer? Dan zie je het verschil van ophanging toch ook niet meer?
Misschien is hij wel eerst vermoord en toen zijn kinderen
Die tanden herken je toch zo?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wil het lijk graag zelf even onderzoeken... best een goed plan eigenlijk, misschien moet ze dat maar doen.
Emmertje mee.
echt geloven dat ik in de kroeg zit en in een hunebed woonquote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef Copycat het volgende:
Lekker dom doen om het dom doen. Vanuit de kroeg. Het is er niet gezellig, gok ik.
geen idee? Wat is jouw theorie hierover?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
en hoe zit t dan met die onderbroek ?
Die is het kanaal in gegaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je ziet ECHT niet in dat het logischer is dat hij het zelf gedaan heeft?? Echt, echt niet??quote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar als hij nou bedreigt is? En hang je jezelf op of ik schiet je kinderen neer? Dan zie je het verschil van ophanging toch ook niet meer?
Voordat de moeder besloot haar man en kinderen te vermoorden hebben ze nog een laatste keer sex gehad?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wie heeft er dan een natte G-Star opgelopen bij het verstoppen van de kinderen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op lijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wil het lijk graag zelf even onderzoeken... best een goed plan eigenlijk, misschien moet ze dat maar doen.
Emmertje mee.
Het is tijd dat trolletje lekker te laten. In haar eentje in de kroeg, waar het overal gezellig is, behalve waar zij zit.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat moord altijd andere sporen achterlaat en dat moord meestal een andere doodsoorzaak kent dan zelfmoord zegt jou niks?
Of moet jij eerst het autopsierapport inzien voordat je bent overtuigd?
Btw als er voldoende aanleiding voor de politie zou zijn om uit te gaan van moord dan was er wel een klopjacht op de dader ontstaan.
Ze komen de kinderen dan uiteindelijk gewoon halen en je loopt dikke kans uit de ouderlijke macht gezet te worden. Je kunt kinderen niet zonder bewijzen bij de andere ouder weghoudenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee. Als je echt bang bent dat de vader de kinderen vermoord, geef je de kinderen gewoon niet meer af en neem je eventuele boetes die je dan krijgt voor lief.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat de moeder besloot haar man en kinderen te vermoorden hebben ze nog een laatste keer sex gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |